Als ik dat nou doe.... maar dan staat er waarschijnlijk gelijk een muurschildering opquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kom jij mijn gang over schilderen dan?
Niets mis mee als het mooi isquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik dat nou doe.... maar dan staat er waarschijnlijk gelijk een muurschildering op![]()
Wat voor soort stijl is Paul Gaugin?quote:Over dat lekkere gevoel gesproken. Laatst deed ik dat eens met mijn slaapkamer. Opruimen, nieuwe gorgijnen gekocht en opgehangen.
Het wordt langzaam een Paul Gaugin kamer. KOmt ook nog een Tahitiaans Paul Gaugin tafereel op de kast en mijn Gaugin lamp die ik ooit heb gemaakt moet ik daar nog ophangen.
Iets gezelliger maken is altijd lekker.quote:Voelde best lekker... moet ik toegeven
ik vrees dat het geen gelijke ruil zal zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kom jij mijn gang over schilderen dan?
Neehoor, de gang waardoor je mijn huis binnen komt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:02 schreef coz het volgende:
[..]
ik vrees dat het geen gelijke ruil zal zijn
of bedoel je de gehele gallerij van je flatgebouw
Mijn persoonlijke favoriet: Ia Orana Mariaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niets mis mee als het mooi is
[..]
Wat voor soort stijl is Paul Gaugin?
[..]
Iets gezelliger maken is altijd lekker.Net alsof je iets nog meer een stukje van jezelf maakt.
En mijn huis is zeer extreem van mezelf gemaaktquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niets mis mee als het mooi is
[..]
Wat voor soort stijl is Paul Gaugin?
[..]
Iets gezelliger maken is altijd lekker.Net alsof je iets nog meer een stukje van jezelf maakt.
Maffe (Althans, minder gebruikelijke) kleuren heb ik hier ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En mijn huis is zeer extreem van mezelf gemaakt
Maffe prullaria en kleuren
hoe lang is jouw huis dan dat je denkt dat zo'n beetje schilderen gelijk staat aan het opruimen van mijn kamerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Neehoor, de gang waardoor je mijn huis binnen komt.
De betreffende gang is ongeveer 6,5 meter lang, en het gaat om hout en deuren, plus wat leidingen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:33 schreef coz het volgende:
[..]
hoe lang is jouw huis dan dat je denkt dat zo'n beetje schilderen gelijk staat aan het opruimen van mijn kamer![]()
mijn bureau 3 meterquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
De betreffende gang is ongeveer 6,5 meter lang, en het gaat om hout en deuren, plus wat leidingen.
En ik sta in het puntje van de T, lief welquote:
Eh, was een complimentje hoor (mooie OPquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:34 schreef coz het volgende:![]()
, eigenlijk is het enige waar ik rekening mee gehouden heb dat overzichie en mirage een beetje in de buurt van elkaar staan
, verder een beetje op volgorde van topic 11 volgens mij
![]()
quote:
morwen = vanaf-nu-dus-wel-2quote:Ik sta nergens in de OP, vond het wel geinig gewoon![]()
En, ik ben niet zo'n SC'er verder, maar lees weleens mee en post wat............zoals nu![]()
quote:*slapeloos is en uit mag slapen (mannetje is liev)![]()
Wat ben ik vanaf nu welquote:
quote:Ik sta nergens in de OP
quote:En, ik ben niet zo'n SC'er
Je bent een schatje, maar ik stond er alquote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:09 schreef coz het volgende:heb hem geëdit, mss nu iets duidelijker maar
[..]
[..]beide vanaf nu dus wel
Lowlands weekend komt eraanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:15 schreef Morwen het volgende:
Je bent een schatje, u is een gentleman..........maar dat wist ik al![]()
Voor mij een raadsel dat jij nog geen vriendin hebt![]()
Gelukkig is er overal wat te doen. Het stoplicht springt op rood EN op groen.......quote:Op woensdag 17 augustus 2005 05:17 schreef coz het volgende:
*mompelt* schoonouders iets tegen kinderen *mompel*![]()
Zet mijn msn-adres er maar onder, ga ik die dames vertellen dat je echt leuk bent. "Coz Light...........een beetje vreemd maar wel lekker"quote:Op woensdag 17 augustus 2005 05:27 schreef coz het volgende:
Morgen Vandaag maar een T-shirt maken met
[..]
Lowlands weekend komt eraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |