zonder een leuk einde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:11 schreef Stofje het volgende:
Eigenlijk is PICHT bij vlagen best een irritant mannetje.
De wind gaat ook wel liggen binnenkort verwacht ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:11 schreef Stofje het volgende:
och het is een vage grens tussen geniaal en gestoord hequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:11 schreef Stofje het volgende:
Wacht maar tot er vanavond een avatar bij staatquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
och het is een vage grens tussen geniaal en gestoord he
owja zonder B staat je stukken beter
vanavond kan ik helaas niet aanwezig zijn wegens sociale verplichtingenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wacht maar tot er vanavond een avatar bij staat![]()
Net eerder.quote:
Waar kan je dat kopen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja ik heb een sociaal leven, erg he
Ik ben een man, schat.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:30 schreef bonke het volgende:
en toch zijn er mensen die het wel een geil wijf vinden
hahahahahahahquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:30 schreef bonke het volgende:
en toch zijn er mensen die het wel een geil wijf vinden
Vast niet, anders had hij dat hier niet neergezetquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:26 schreef DanielBo het volgende:
Zyklon B vindt ik nogal flauw... Weet Noxic uberhaupt waar dat gebruikt is?!
off-topic. maar Rabrynil, jij had toch mijn usericon gemaakt en gehost? Alleen is hij er op de een of andere manier wegquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:47 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Vast niet, anders had hij dat hier niet neergezet
Heh? Hij is er weer...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:13 schreef freiss het volgende:
[..]
off-topic. maar Rabrynil, jij had toch mijn usericon gemaakt en gehost? Alleen is hij er op de een of andere manier weg![]()
ga ff je mond spoelen...sorry, hoor maar dit soort grappen kan je niet maken...beetje respect graag...quote:
Ga ff in R&P huilen...sorry, hoor, maar dit soort reacties kan je niet maken... beetje respect graag...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:52 schreef David Letterman het volgende:
[..]
ga ff je mond spoelen...sorry, hoor maar dit soort grappen kan je niet maken...beetje respect graag...
Ging prima volgens mij?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:52 schreef David Letterman het volgende:
[..]
sorry, hoor maar dit soort grappen kan je niet maken...
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:52 schreef David Letterman het volgende:
[..]
ga ff je mond spoelen...sorry, hoor maar dit soort grappen kan je niet maken...beetje respect graag...
Slecht????quote:Op zondag 19 maart 2006 19:00 schreef Blue_MnM het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is pas een slechte grap![]()
Keesquote:Op zondag 19 maart 2006 19:00 schreef Blue_MnM het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is pas een slechte grap![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |