ah... is je niet geluktquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:54 schreef QyRoZ het volgende:
Nee. Ik deed maar alsof ik naar Hongarije was.
mooi zo! Op TV was het ook gaafquote:Op maandag 22 augustus 2005 02:05 schreef DrMarten het volgende:
Lowlands was tof en Nick Cave was geniaal!
Nu slapen, wat gemiste uurtjes inhalen.
ik heeft er net 1 gekoopt!quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:51 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ik heb een goed bed, en een vriendje dat zelf bedden kan maken.
Bed kopen?
Altijd gezellig, in enschedequote:Woningcorporatie Domijn in Enschede gaat binnenkort om tafel met politie en maatschappelijk werk om de situatie rond de grote burenruzie op het Acaciaplantsoen te bespreken.
Eén van de gezinnen die zondagavond het mikpunt was van een grote menigte in Enschede-West veroorzaakte al lange tijd problemen. De instanties namen al eerder maatregelen tegen het gezin, maar die waren niet voldoende. Na een volleybaltoernooi op het plein ontstond een massale vechtpartij waarbij één van de gezinsleden in elkaar werd geslagen en het huis van het gezin in brand werd gestoken. De gezinsleden zijn ergens anders ondergebracht en komen niet meer terug
Schuld van TF.quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:09 schreef Nuek het volgende:
ik heb weer wat gemist.
Q, ben je nu verhomoot in dat dorp van je?
Daar heb ik geen last van hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:47 schreef wendy-tje het volgende:
vanwaar alle vrolijkheid hier in t tukker topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |