Wie is Q?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:05 schreef Arma_Angelus het volgende:
ps. ook de topictitel kan wel. q heeft er zoveel gehad...
dank je! Heb er ook echt zin in! Mijn enige week vakantie ook meteen dit jaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:05 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik vind het cool hoor addie, dat je naar zeeland gaat en ik wens je heel veel plezier!
Ik zie net dat er in de lijst aangegeven staat wie de chauffeur is, zal die vanmiddag maar eens bellen danquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:00 schreef bastardhost het volgende:
gossie... da's wel vervelend, reply?
Ik heb anders genoeg te doenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:37 schreef bastardhost het volgende:
goed vrouw!!! Zo maar een middagje vrij !!!
Succes met allebei.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:11 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik heb anders genoeg te doenIemand heeft hier een vreselijke zooi achtergelaten en ik gooi nu alles weg! Maar daarvoor moet ik wel alles doorspitten...
En zo naar het CWI![]()
Ja, maar ik heb meer posts dus ik ben toffer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:05 schreef Arma_Angelus het volgende:
ps. ook de topictitel kan wel. q heeft er zoveel gehad...
Voer is op, zometeen maar eens een kamer opruimen zodat er laminaat gelegd kan worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:25 schreef Nuek het volgende:
ik ga zo eens wat voer maken...
rrrrrrrrrightquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:54 schreef bastardhost het volgende:
Vannacht gaan we mijn allersnelste rit ooit herdenken
Hengelo - Zwolle in 28 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |