Mijn zus 00k alquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:15 schreef Tasha het volgende:
Ik had een SMSje gewaagd naar de reporter actie van Orange. Die gratis telefoon heb ik niet gewonnen, maar wel twee vrijkaarten!
quote:
Is het dan z0 m0eilijk te begrijpen/bedenken dat de 'o' 0p mijn lapt0p stuk is?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:44 schreef menesis het volgende:
[..]
Psst; je moet de 0 en o weer even omwisselen op je toestenbord
Nee, zij zit in ons huisje in de Bilt en de Aldi is daar om de hoek... hier is de Aldi 20 km fietsen...quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:53 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Is het dan z0 m0eilijk te begrijpen/bedenken dat de 'o' 0p mijn lapt0p stuk is?En nee...dat is niet grappig
En nee...ik heb geen zin 0m telkens te knippen en te plakken z0als ik net al heb gedaan...
Zie het andere topic in muziek... ben de titel ff kwijt, wat neem jij mee naar Lowlands ofzo heet ie..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:51 schreef Varr het volgende:
Ok misschien een hele opsomming, maar wat nemen jullie allemaal mee...... Dit is de eerste keer dat ik naar lowlands ga, sowieso de eerste keer dat ik naar zo'n 3dagen evenement ga, dus anders ga ik zeker dingen vergeten. Bvd.
Een ontzettend zware onweersbui, dan gaan we eerst lachen bij alle mensen van wie de tent is ondergelopen om vervolgens terug te gaan naar onze warme, comfortabele slaapzaalquote:
ja dat was zondags... toen werd het ineens baggerweer... Ik stond toen bij Pulp zegt die Jarvis op een gegeven moment iets als: Nou mensen laten we er maar een feestjes van maken, want morgen zijn we allemaal dood!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
In 2001 was de bliksem ingeslagen in een ballon. Toeval of niet, maar daarna zat Fireside het eerste kwartier toch zonder PA te spelen (lekker druk vooraan, anders hoorde je niks)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |