Kutzooi.... dan wordt het dus Nightwish... fucking nog meer Britpop... klerelijers!!!!!quote:Nog een brute breuk in de Lowlandsblokkendoos: de naam Nine Black Alps kun je uit het zwarte vierkantje gummen. Want ook die komen helaas niet. Maar we hebben weer een meer dan waardige vervanger opgetrommeld. De vrolijke Britpoppers van ART BRUT vullen het lege blokje weer op!
Lekker, die afmeldingenquote:En wederom een bandje dat het laat afweten. Doves zal helaas niet op de Grolschplanken staan. Maar wederom niet getreurd: singer/songwriter KT TUNSTALL zal hun plek innemen! Voor mooie liedjes en een mooi uitzicht
ik vind het wel verbeteren als ik eerlijk ben...quote:
Moet bekennen dat ik Nine Black Alps niet ken, maar Art Brut vind ik erg leuk, in elk geval op cd en KTquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:32 schreef maniack28 het volgende:
Nou.... Nine Black Alps is een hartstikke vette band en die wilde ik graag zien ipv alweer Nightwish... mjah... nu moet ik toch Nightwish gaan kijken...
Het is vooral grappig vind ik, pretentieloos en een heerlijk accent heeft die kerel. Echt hard niet, maar ook niet zo soft als Keane hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:37 schreef maniack28 het volgende:
Ik zal eens luisteren, maken ze een beetje harde muziekVast niet want het is Britpop
Nine Black Alps is een beetje grunge, een beetje rock, een beetje punk, een beetje ballad.... Kruising tussen Foo Fighters, Nirvana ennnnnn nog een ander bandje die iets melodiescher muziek maken maar waar ik even niet op kan komen
Pfff, weet jij dat écht nog? Dude!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Mijn fotografisch geheugen.![]()
Dan zal ik toch maar eens luisterenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is vooral grappig vind ik, pretentieloos en een heerlijk accent heeft die kerel. Echt hard niet, maar ook niet zo soft als Keane hoor![]()
Beetje Bush-achtig dus?
Dat van Bush-achtige was een vraag aan jou over nine black alps...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan zal ik toch maar eens luisteren
Vraag het me niet van vorig jaar, maar de eerste weet ik nogquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:44 schreef Roellio het volgende:
[..]
Pfff, weet jij dat écht nog? Dude!
Enfin, ik verander 't wel.
Ow.... dat had ik niet doorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat van Bush-achtige was een vraag aan jou over nine black alps...
Ik zal ze wel eens ehm... opzoeken... Maar Art Brut is wel geinig hoor!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ow.... dat had ik niet doorEhum... ja dat kan wel, maar niet zo specifiek geluid als Bush heeft, download gewoon de cd eens
Ze zijn best goed!!!
Ik trap ook af met Beatsteaksquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:01 schreef maniack28 het volgende:
hehe, ik trap af met.... euhm.... Beatsteaks... in de Alpha... waarom is alles in de Alpha
En dat gene wat ik evt. wil zien wat niet in de Alpha is valt altijd samen met iets anders wat ik wil zien wat wel in de Alpha is
Ik ben voorstander van een tent met alleen maar hardere muziek.. zoals de Grolsch in 2003Dat was nog eens vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |