Vriendje van mijn zusje was geloof ik 29, zelfde verhaal, ze wonen inmiddels al enkele jaren zeer prettig samenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:06 schreef Ripley het volgende:
Ach ja. Mijn ex was 27 toen wij iets met elkaar kregen en die had voor mij nooit een relatie langer dan 2 weken gehad. We zijn een jaar of vier bij elkaar geweest uiteindelijk
Ik bedoel amar. Ik dnek dat het er aan ligt wat je verwacht van iemand en of je echt voor elkaar gaat. Ik ben niet gelijk 6 dagen per week bij hem op schoot gaan zitten indertijd, dan is de overgang misschien wle erg groot. Maar als je gewoon een beetje langzaam went en hij er zeker van is dat ie het wil proberen, waarom niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:07 schreef thaleia het volgende:
[..]
Vriendje van mijn zusje was geloof ik 29, zelfde verhaal, ze wonen inmiddels al enkele jaren zeer prettig samen
Ik zie aardig wat struikelblokjes als ik het zo lees.....maar ach, je weet ze in ieder geval, vanaf moment 1 weet je waar je aan toe bent. Eerst genieten, dan de struikelblokjes egaliseren!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:09 schreef Knuf het volgende:
Ah! bemoedigende berichten haha. Zou normaal ook niet zo speculeren vantevoren maar ik vind deze meneer heel erg de moeite waard en heb geen zin om m'n hartje te verliezen aan een kansloze onderneming. LOL, misschien eerst maar eens afwachten hoe de date gaat, maar ik heb vooralsnog goede hoop. Hij woont alleen wel ver weg.....maar goed, wat is nu 2 uur reizen ;-)
dit bewijst maar weer.....hoe jong of oud je ook bent, gevoel van verliefdheid blijft hetzelfde!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:26 schreef Knuf het volgende:
Maar m'n buik vind het minder leuk..........zenuwen joh!!!! En dat heb ik nooit voor een date!
Dan zou ik me zeker nog geen zorgen gaan maken over dit soort dingen. Je weet nooit of het in het echt klikt of niet namelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:46 schreef Knuf het volgende:
Verliefd?? Haha.......we hebben elkaar nog nooit echt gezien hoor....;-)
Bellen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:25 schreef Knuf het volgende:
maar door de afstand tussen onze woonplaatsen hebben we nu voornamelijk sms/MSN contact
dat is een hele goede vraag die jij stel. De enige antwoorden die je erop kan geven zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:59 schreef Knuf het volgende:
Ik heb een leuk iemand leren kennen.......is nog heel pril, eind deze week eerste officiele date. Ik denk dat ik deze persoon heel erg leuk ga vinden (soort van onderbuikgevoel haha). Maar het volgende baart me zorgen. Man in kwestie is midden dertig, hoog opgeleid, druk sociaal leven, niet verlegen en ziet er ook nog eens (in mijn ogen) geweldig uit. Alleen heeft hij nog nooit een relatie gehad die langer dan 3 maanden duurde. Tis geen player-type en hoewel hij daar 10 jaar geleden anders over dacht wil hij wel graag een serieuze relatie.... Maar nu mijn twijfels.....als iemand al zo lang single is is iemand dan nog wel "in staat" tot het hebben van een echte relatie? Ben zelf bijna 2 jaar single nu en merk nu al dat ik het soms best moeilijk vind om mensen toe te laten in mijn leventje
Dat is een vraag die maar één persoon kan beantwoorden: hij!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:33 schreef Knuf het volgende:
bellen doen we ook hoor, maar niet zo vaak ;-). En ik heb er geen problemen mee dat hij nog nooit een langere relatie heeft gehad, vraag me alleen af of je als je midden dertig bent en eigenlijk altijd alleen.......je nog wel in staat bent om een relatie met alles er op en eraan te hebben
Ja hoor. Verwacht alleen niet zo snel dat ie voor je zijn gehele leefpatroon opoffert, maar als hij van je houdt doet hij dat vanzelf welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:33 schreef Knuf het volgende:
bellen doen we ook hoor, maar niet zo vaak ;-). En ik heb er geen problemen mee dat hij nog nooit een langere relatie heeft gehad, vraag me alleen af of je als je midden dertig bent en eigenlijk altijd alleen.......je nog wel in staat bent om een relatie met alles er op en eraan te hebben
Probeer niet teveel de onzekere uit te hangen en bevestiging te vragen, dat werkt niet denk ik....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:23 schreef Knuf het volgende:
Dat onzekere..........tja........ben op zich iemand met een gezonde portie zelfvertrouwen......maar zodra ik iets voor iemand voel verdwijnt dat als sneeuw voor de zon. Heb in m'n hoofd al helemaal een beeld dat hij vast niet mij ook zo leuk vind als ik hem enzo.....raar is dat eigenlijk want heb geen aanleiding om dat te denken (nou ja hooguit dan dat het contact vaker door mij dan door hem geinitieerd word maar zo is hij nu eenmaal) Voordat ik subtiele vragen ga stellen over het wel of niet kunnen werken van een relatie moet ik eerst maar eens uitvissen of hij mij ziet als relatiemateriaal denk ik. Ik ben verliefd......dat voel ik aan iedere vezel in m'n lijf......maar voordat ik weet hoe het bij hem zit.........
Hou die zin vast in je hoofd!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:56 schreef Knuf het volgende:
We hebben een nieuwe afspraak en ik verheug me er op en probeer in te zien dat hij heus geen tweede afspraak maakt als hij me niet leuk vind.
Dan ben je denk ik al over het punt heen dat je je gevoel nog kan sparen. Je bent verliefd.. dus mocht het fout gaan is het sowieso klote voor je.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:41 schreef Knuf het volgende:
Jaaaaaaaaaaa, die herinnering aan het zoenen zorgt juist voor onrustige vlinders in m'n buik hihi ;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |