Klopt. Wilde eens kijken hoe het verlooptquote:
Wat een uitdaging...quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Klopt. Wilde eens kijken hoe het verloopt
Ben nu 71.000.000 waarden heb een contract bij Ajax tot 2014
Lijkt me toch wel...quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:43 schreef freiss het volgende:
Ik hoop wel dat er in FM 2006 wel het playoff systeem wat nu is ingevoerd zit.
Neequote:
Ik had het tegen amdquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee
Ik hebt alle goede spelers met potentie weg kunnen kapen bij Ajax en PSV
Ik heb nu zelf Knopper onder me spelen( effekes gekocht
)
Verder niet al te grote namen maar ik zal het moeten redden met deze spelers.
Hersi heb ik nu ook..
Een echte PSV'er, die legendkillerquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee
Ik hebt alle goede spelers met potentie weg kunnen kapen bij Ajax en PSV
Ik heb nu zelf Knopper onder me spelen( effekes gekocht
)
Verder niet al te grote namen maar ik zal het moeten redden met deze spelers.
Hersi heb ik nu ook..
Ik heb mezelf er ingezet als scheidsrechter. Ook wel aardig, word je ineens door jezelf gefloten.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:14 schreef Cart_man het volgende:
Deed ik vroeger ook...plaatste mezelf als jeugdspeler met potentie 200 en zag wel waar ik uitkwam. Meestal werd ik na 1 seizoen ontevreden en vertrok ik naar een andere ploeg waar ik de sterren van de hemel speelde.
Gewoon onder het scherm basic offer (ik speel met engelse menu's en teksten) staat nog een balk met additional fee en een knop add (toevoegen).quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Even een vraag.
Ik snap nog steeds niet hoe het afbetalen gaat. Ik wil graag een spits kopen maar heb het geld daarvoor niet. En volgens een goed iemand kreeg ik tehoren dat het wel ging met afbetalingen.
Iemand?
Dat moet goed gevoeld hebben?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar weer is kampioen geworden met Ajax maar dit keer met veel moeite, was zelfs zo erg dat de wedstrijd tegen PSV beslissend was en ondanks dat ik achter kwam die winnend afgesloten
Is dat een speler uit je eigen gelederen? Of heb je die ergens aangetrokken?.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hehe die Eddy Putter doet het goed in mijn Ajax.
13 wedstrijden (waarvan 13 inval beurten) en meneer maakt er 15
Komt van RKC, MM maakte in het vorige topic er nog een opmerking over nadat ik een screen poste waarin hij stond nadat ie tegen Bayern had gescoordquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Is dat een speler uit je eigen gelederen? Of heb je die ergens aangetrokken?.
Haha. Geweldigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Komt van RKC, MM maakte in het vorige topic er nog een opmerking over nadat ik een screen poste waarin hij stond nadat ie tegen Bayern had gescoord.
[afbeelding]
Omdat Sonck en Curth het net iets beter doen. Maar hij krijgt het seizoen hierop meer kansen als directe vervanger van Sonck en Afonso die het ook goed doet gaat hetzelfde doen bij Curth dus 2 goede basis spitsen en 2 goede invallersquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Haha. GeweldigWaarom geef je hem niet een basisplek?
is die FM site van jou?
Feyenoord 16equote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:49 schreef _moder8or_ het volgende:
Hier een tussenstand
[[url=http://img314.imageshack.us/img314/3961/sss4fg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |