Dat kon je nog wel eens tegenvallen. In een supermarkt is het nog relatief easy maar als je in de detailhandel zit dan moet je toch echt wel kennis hebben van zaken zoals assortiment e.d.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:02 schreef darkie_blue het volgende:
maar wat is nou zo moeilijk aan verkoper zijn.
En een vlotte babbel hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:49 schreef Dash-X het volgende:
[..]
Dat kon je nog wel eens tegenvallen. In een supermarkt is het nog relatief easy maar als je in de detailhandel zit dan moet je toch echt wel kennis hebben van zaken zoals assortiment e.d.
Idd. Ik werk nu bijna een jaar bij een electronica winkel en merk dat ik nu pas echt goed bezig ben. Er zijn wel mensen die ervoor gemaakt zijn maar dat was ik niet zo van origine. Merk nu ook aan m'n persoonlijke verkoopcijfers dat het erg goed gaat opt moment. En ga nu net ergens anders werkenquote:
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:30 schreef komrad het volgende:
Koningin, kan je dat zo maar allemaal op je werk posten?
relaxte baan vooral als je ook nog gewoon kan gaan zoeken naar vacaturesquote:
Te relaxt dus.....niets voor mij. Daarbij zijn de collega's niet helemaal toppie....quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:37 schreef komrad het volgende:
[..]
relaxte baan vooral als je ook nog gewoon kan gaan zoeken naar vacatures
dat is allemaal wel weer wat minder, wat voor iets zoek je eigenlijk?quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:41 schreef Koningin het volgende:
[..]
Te relaxt dus.....niets voor mij. Daarbij zijn de collega's niet helemaal toppie....
Dat weet ik nog niet precies, ik weet wel dat ik meer contact wil met mensen/klanten.quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:41 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is allemaal wel weer wat minder, wat voor iets zoek je eigenlijk?
Nee, eigenlijk nietquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:09 schreef komrad het volgende:
lastig zoeken lijkt me dat toch wel, weet je helemaal niet in welke richting je het zoekt?
oh ja en wat voor baan wil je, meer marketing of communicatie gericht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |