Ik heb de doos niet meer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:05 schreef diamant het volgende:
¤ 65 incl
En beantwoord!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:16 schreef diamant het volgende:
You've got mail
Nee, dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:18 schreef kesj het volgende:
Ruilen tegen een Nokia Mediamaster 119c? Die worden nu verkocht voor gebruik met TV Home van Essent.
Hoor het wel!
TvHome, Multikabel en Casema stoppen met de ondersteuning van de Sagemdecoder voor Digitale Televisie en daarom krijgen de huidige abonnee's een gratis Samsungdecoder en kunnen ze de oude weggooien. Vanaf de herfst werkt de Sagem dus niet meer voor ontvangst van digitale televisie van TVHome , Multikabel en Casema.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:06 schreef kutvent het volgende:
En ik weet niet wat je bedoelt.
Ik hoorde niks meer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:20 schreef diamant het volgende:
Eind augustus hebben we toch een deal?
En bij UPC gaat deze er in oktober uit: je kan zeer kort niks meer met deze boxen omdat geen enkele kabelaar het via-acces systeem meer ondersteunt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:20 schreef detulp050 het volgende:
[..]
TvHome, Multikabel en Casema stoppen met de ondersteuning van de Sagemdecoder voor Digitale Televisie en daarom krijgen de huidige abonnee's een gratis Samsungdecoder en kunnen ze de oude weggooien. Vanaf de herfst werkt de Sagem dus niet meer voor ontvangst van digitale televisie van TVHome , Multikabel en Casema.
kijk hier!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Misschien handig als je vertelt wat je er precies mee kunt doen. Zoals ik het nu begrijp is het een kastje waar je zeer binnenkort totaal niks meer mee kunt doen.
wat gaan ze dan nu voor lulkoek gebruiken ? Irdeto ofzo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:21 schreef Guido123 het volgende:
[..]
En bij UPC gaat deze er in oktober uit: je kan zeer kort niks meer met deze boxen omdat geen enkele kabelaar het via-acces systeem meer ondersteunt.
Dit kun je er dus mee tot oktober?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:15 schreef kutvent het volgende:
[..]
kijk hier!
http://digitalekabeltelevisie.nl/decoder/sagem.shtml
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |