Ik ook, nooit problemen mee gehadquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:33 schreef Conflict het volgende:
Ik heb nummer twee en daar gaat kitten gewoon goed mee!![]()
En het tuutje een beetje schuin afsnijden is ook wel fijn maar da's persoonlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:12 schreef 2flower het volgende:
nummertje 2![]()
wat betreft de kituitvoer, dat ligt natuurlijk aan de opening die je aan de spuitmond snijdt, nooit te groot maken
Precies! dat heb ik ook, 1x een oude tube erin en je knijpt 'm zo in een banaan-vorm.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:05 schreef MSXUser het volgende:
Die #1 lijkt leuk, maar de constructie is vrij zwak. Als je een cilinder met kit hebt waarvan het voorste deel iets is uitgedroogd, knijp je de houder zonder problemen in tweeën (als mij dat lukt, kan iedereen dat).
ik heb em anders (nog) niet krom gekregen....maar goed, ik heb dan ook vrijwel altijd een nieuwe tube kit.... ik gebruik t zo verdomde weinig dat elke keer dát ik een beetje kit nodig heb, ik weer een nieuwe tube mag gaan halenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:26 schreef stefimke het volgende:
[..]
Precies! dat heb ik ook, 1x een oude tube erin en je knijpt 'm zo in een banaan-vorm.
Wellicht een idee om dit topic om te toveren in een kit-tip-topic? Hoe strakke naden te krijgen (met een kit-lepeltje of met de vinger in een afwasmiddel-sopje?), hoe siliconen-kit van je vingers af te krijgen, ....
bedankt voor het delen van deze informatie.....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:43 schreef GGMM het volgende:
Ik houd niet van klussen.
dan moet je hier weg blijven, zo'n opmerking voegt totaal niks toe.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:43 schreef GGMM het volgende:
Ik houd niet van klussen.
Ben je al lang niet meer volgekit ofzo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:38 schreef yvonne het volgende:
Nu open ik voor de 73737e keer dit topic!
Ik lees de TT verkeerd
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:41 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ben je al lang niet meer volgekit ofzo?![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:43 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
misschien is dit iets voor je dan??
en wij dus wel, dus hup ga maar ff posten ergens andersquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:09 schreef GGMM het volgende:
Ik houd nog steeds niet van klussen
Zou je denken?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:16 schreef Marsepein het volgende:
Ik denk dat de TS inmiddels een goede kitspuit heeft![]()
Hier hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:28 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
ik heb em anders (nog) niet krom gekregen....maar goed, ik heb dan ook vrijwel altijd een nieuwe tube kit.... ik gebruik t zo verdomde weinig dat elke keer dát ik een beetje kit nodig heb, ik weer een nieuwe tube mag gaan halen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:37 schreef kroegtijger het volgende:
tja, dan lijkt me de conclusie duidelijk: het ligt aan stefimke
Dat is nog eens een consequente kickquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:33 schreef GGMM het volgende:
Nog steeds houd ik niet van klussen.
Da's toch gewoon een kwestie van afwerken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:32 schreef stefimke het volgende:
Ik vind ze gewoon niet lekker kitten. Ligt niet fijn in de hand, kit-uitvoer is niet echt gelijk dus vrij lastig om een lange strakke kitnaad te krijgen.
Ik dacht dat het met azijn wilde.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:33 schreef Italo het volgende:
Om een onbeantwoorde opmerking/vraag nogmaals te stellen: Hoe krijg je kit van je handen af? Na een intensief middagje kitten zitten m'n handen vol kit! En ook met wondjes, sla de schuurspons het liefst over![]()
Help?
Hmm, niet in huis maar thnx.. Iemand nog suggesties?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:35 schreef MaGNeT het volgende:
Ik dacht dat het met azijn wilde.
Maar dat voelt ook niet zo lekker in wondjes...
Ga ik maandag doen, de handschoenen!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:54 schreef Jordy-B het volgende:
Cif (doet ook pijn, dus gebruik gewoon handschoentjes als je moet kitten)...
Vooral voor mensen die de hele dag kitten een uitkomst. Ik krijg al kramp na 5 minuten kittenquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:27 schreef Drexciyan het volgende:
Nr. 2 en 3 zijn leuk voor sporadisch kitwerk, maar nr. 5 is toch wel het minimum voor regelmatig kitwerk. Die heeft ook het voordeel dat je de koker afzonderlijk kan draaien.
Pneumatisch is niet handig omdat je altijd een compressor bij de hand moet hebben.
Dan kun je beter voor een kitspuit op accu gaan.
Deze bijv.
[ afbeelding ]
Met een regelbare snelheid. En altijd een constante stroom kit. Kun je mooie lijntjes mee leggen
Ook te krijgen in 12V uitvoering.
Maar ik denk dat dit voor jouw behoefte een beetje overkill is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm bij mij is het niet echt plastic maar meer kunstof en heb toch al me douche overnieuw mee gekit. Heel wat gipsplaten vastgekit (en geschroefd) en de keuken. Nog steeds als nieuw :-)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:04 schreef frenchfries het volgende:
Als je maar niet voor zo'n plastic geval gaat.
In plaats van dat je de kit eruit drukt, druk je gewoon de spuit krom!
En die dingen met een automatische release moet ik ook niet. Zit constant met mijn duim in het niets te zwaaien dan
duidelijk nummer 2 ja ;Dquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:12 schreef 2flower het volgende:
nummertje 2![]()
wat betreft de kituitvoer, dat ligt natuurlijk aan de opening die je aan de spuitmond snijdt, nooit te groot maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |