U denkt dat ik nog niet heb gedaan? Wie denkt u wel dat u bent! Onbeschofde vlegel! Ik walg van u en uw arrogantie!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Leest u de stellingen nog een door.
Haat is een grootwoord, denkt u even na voordat u iets zegt! Anders geef ik uw exotische planten even een flinke snoeibeurt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:34 schreef Slaaitjuh het volgende:
Stiekem heb ik jullie altijd al gehaat!
Je vorige dorp heeft gebeld. Ze willen hun dorpsgek terug.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:33 schreef Furious het volgende:
[..]
U denkt dat ik nog niet heb gedaan? Wie denkt u wel dat u bent! Onbeschofde vlegel! Ik walg van u en uw arrogantie!
Dat vorige dorp was toch al te laag voor mij! Hmpf!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je vorige dorp heeft gebeld. Ze willen hun dorpsgek terug.
maar dat was ik alquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je vorige dorp heeft gebeld. Ze willen hun dorpsgek terug.
oh! Dan steek ik je kippenhok in brand!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:35 schreef Furious het volgende:
[..]
Haat is een grootwoord, denkt u even na voordat u iets zegt! Anders geef ik uw exotische planten even een flinke snoeibeurt.
Gaat u eerst maar een cursus hoe-hoor-ik-bij-de-echte-eliten volgen, voordat u ons besmet met uw nederigheid.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:36 schreef Morwen het volgende:
Moet ik het helemaal doorlezen of kan ik ook gewoon "Hoi" zeggen?
Ik zou maar gewoon doorbladeren als ik jou was, dit is niets.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:36 schreef Morwen het volgende:
Moet ik het helemaal doorlezen of kan ik ook gewoon "Hoi" zeggen?
waar kan ik die volgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:37 schreef Furious het volgende:
[..]
Gaat u eerst maar een cursus hoe-hoor-ik-bij-de-echte-eliten volgen, voordat u ons besmet met uw nederigheid.
Nee, niet het kippenhok! Dat zijn uiterst zeldzame Bruine Tokkippen, die heb ik voor welgeteld 2000 euro per stuk uit Chili moeten laten overkomen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:36 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
oh! Dan steek ik je kippenhok in brand!
Ik begrijp best dat u met uw lage rang ons hoge niveau niet begrijpt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou maar gewoon doorbladeren als ik jou was, dit is niets.![]()
Ik zal ervoor zorgen dat uwe kat voortaan weer kinderen kan baren! En dat elke morgen uwe vuilnisbak omver ligtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:38 schreef Furious het volgende:
[..]
Nee, niet het kippenhok! Dat zijn uiterst zeldzame Bruine Tokkippen, die heb ik voor welgeteld 2000 euro per stuk uit Chili moeten laten overkomen!![]()
Ik waarschuw uw, als er ook maar iets afbrand, dan zal uwe hond nooit meer kunnen zitten!
Je moet op FOK! nooit over honden beginnen, dat ligt nogal persoonlijk bij Dannyquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:38 schreef Furious het volgende:
[..]
Nee, niet het kippenhok! Dat zijn uiterst zeldzame Bruine Tokkippen, die heb ik voor welgeteld 2000 euro per stuk uit Chili moeten laten overkomen!![]()
Ik waarschuw uw, als er ook maar iets afbrand, dan zal uwe hond nooit meer kunnen zitten!
en terrecht hij is echt dom want hij is lelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:39 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat u met uw lage rang ons hoge niveau niet begrijpt.
Kequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou maar gewoon doorbladeren als ik jou was, dit is niets.![]()
Je bent zo dom, dat je denkt dat je slimmer bent dan ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:39 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat u met uw lage rang ons hoge niveau niet begrijpt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |