De admins zijn altijd wel in voor een beschaafde rel, zeker omdat ze zichzelf meten met deze bovenste laag van de bevolkingsgroep.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:16 schreef Slaaitjuh het volgende:
er zijn nog admins aanwezigze hebben net zelfs al bagger gesloten!
Alleen spijtig dat ze zelf niet kunnen rellenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:17 schreef Furious het volgende:
[..]
De admins zijn altijd wel in voor een beschaafde rel, zeker omdat ze zichzelf meten met deze bovenste laag van de bevolkingsgroep.![]()
Diederik-Jan Hein toch!quote:
mijn excuses ik ga direct onder de wol om met mijne edele leuter te pielenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:18 schreef Furious het volgende:
[..]
Diederik-Jan Hein toch!![]()
Ik zal aan uw moeder vertellen hoe je ons zilverwerk hebt verprutst!
Let eens op uwe taalgebruik jongheer, ik snap er geen achterwerk van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:18 schreef Slaaitjuh het volgende:
Ik merkte alleen dat ze nog waren!!
ik weet niet wie gij heeft liggen palen, maar een vriendin heb ik nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:16 schreef Furious het volgende:
[..]
Dank u wel voor dit compliment, uw vriendin kan er ook wat van.![]()
dit is een reactie op het feit dat mods ook wel in waren voor een rel... keep track on the topicquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:19 schreef Furious het volgende:
[..]
Let eens op uwe taalgebruik jongheer, ik snap er geen achterwerk van.
Dan was het uwe moeder, aardig jong is die vrouw.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:19 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
ik weet niet wie gij heeft liggen palen, maar een vriendin heb ik niet![]()
De kast is er over heen gelopen mijn beste...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:22 schreef Wokkel1982 het volgende:
Mijn porseleinen olifant, wat doe je?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
KutnewbiesKutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
![]()
Jij dekselse vlerk, weet je wat ze met u zouden moeten doen, opknuppen an de groteskste boom die in dehiere wijde omtrek te vinden zijtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:22 schreef Wokkel1982 het volgende:
Mijn porseleinen olifant, wat doe je?
Dit wordt mij echt teveel, ik ga de politie bellen! Die lage rang van de beroepsbevolking weet vast wel raad met dit soort tuig!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:23 schreef Slaaitjuh het volgende:
homo's!
Mijn porseleinen olifant, wat doe jequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:23 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
U zei een geslachtsdeel!
Ooooh, wie kan mij opvangen voordat ik zometeen neerval op de grond, bestaande uit peperdure tegels afkomstig uit de steengroeven van de Sahara.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:24 schreef Furious het volgende:
[..]
Dit wordt mij echt teveel, ik ga de politie bellen! Die lage rang van de beroepsbevolking weet vast wel raad met dit soort tuig!![]()
Oh, dat was niets. Daar kunnen wij er 500 van kopen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mijn porseleinen olifant, wat doe je
Ga voor onbepaalde tijd bij uw over-overgrootmoeder resideren...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:24 schreef Furious het volgende:
[..]
Dit wordt mij echt teveel, ik ga de politie bellen! Die lage rang van de beroepsbevolking weet vast wel raad met dit soort tuig!![]()
echtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:25 schreef Furious het volgende:
[..]
Oh, dat was niets. Daar kunnen wij er 500 van kopen!![]()
Mogen die neger die altijd schoonmaakt in uwe huis uwe endeldarm eensmalig verkennen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:26 schreef Furious het volgende:
[..]
Moge uwe schoonmaakster al uwe dure bezittingen achteroverdrukken!![]()
jij bent een mod gij behoort hier niet toequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:26 schreef JDude het volgende:
Brand, gij die seks met uw moeder bedrijft!
Houdt dit soort walgelijke gesprekken maar met onze overburen, die bij de way een paar miljoen minder hebben. Dus ik weet niet of u wel met dat soort lage mensen wil praten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:26 schreef JDude het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:27 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
Mogen die neger die altijd schoonmaakt in uwe huis uwe endeldarm eensmalig verkennen.
Laat jij negers in je huisquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:27 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
Mogen die neger die altijd schoonmaakt in uwe huis uwe endeldarm eensmalig verkennen.
Ga jezelf eensch blussen.. door ratten veroorzaakte onprettige gezondheidstoestand hebbende medemens...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:26 schreef JDude het volgende:
Moet toch op iets schelden he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Laat jij negers in je huis![]()
Ze horen in de tuin te werken![]()
Wat krijg je als je een neger met een octopus kruist??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehehehe!:D:!
1D : eins :d!11:D D1
:!!1D: 111D:
ONEONEONE
Verklaart u zichzelf nader.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:30 schreef mazaru het volgende:
Wat een vreemde zienswijzes in dit topic
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat krijg je als je een neger met een octopus kruist??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehehehe!:D:!
1D : eins :d!11:D D1
:!!1D: 111D:
ONEONEONE
![]()
![]()
![]()
QE@$!%%@%%!!!!:RQ:DDD:D:D:D whihihihihi
naamsbekendheid:
[..]
// Proudly first Kut User of all
|
Forum Opties | |