De admins zijn altijd wel in voor een beschaafde rel, zeker omdat ze zichzelf meten met deze bovenste laag van de bevolkingsgroep.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:16 schreef Slaaitjuh het volgende:
er zijn nog admins aanwezigze hebben net zelfs al bagger gesloten!
Alleen spijtig dat ze zelf niet kunnen rellenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:17 schreef Furious het volgende:
[..]
De admins zijn altijd wel in voor een beschaafde rel, zeker omdat ze zichzelf meten met deze bovenste laag van de bevolkingsgroep.![]()
Diederik-Jan Hein toch!quote:
mijn excuses ik ga direct onder de wol om met mijne edele leuter te pielenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:18 schreef Furious het volgende:
[..]
Diederik-Jan Hein toch!![]()
Ik zal aan uw moeder vertellen hoe je ons zilverwerk hebt verprutst!
Let eens op uwe taalgebruik jongheer, ik snap er geen achterwerk van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:18 schreef Slaaitjuh het volgende:
Ik merkte alleen dat ze nog waren!!
ik weet niet wie gij heeft liggen palen, maar een vriendin heb ik nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:16 schreef Furious het volgende:
[..]
Dank u wel voor dit compliment, uw vriendin kan er ook wat van.![]()
dit is een reactie op het feit dat mods ook wel in waren voor een rel... keep track on the topicquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:19 schreef Furious het volgende:
[..]
Let eens op uwe taalgebruik jongheer, ik snap er geen achterwerk van.
Dan was het uwe moeder, aardig jong is die vrouw.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:19 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
ik weet niet wie gij heeft liggen palen, maar een vriendin heb ik niet![]()
De kast is er over heen gelopen mijn beste...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:22 schreef Wokkel1982 het volgende:
Mijn porseleinen olifant, wat doe je?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
KutnewbiesKutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
Kutnewbies
![]()
Jij dekselse vlerk, weet je wat ze met u zouden moeten doen, opknuppen an de groteskste boom die in dehiere wijde omtrek te vinden zijtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:22 schreef Wokkel1982 het volgende:
Mijn porseleinen olifant, wat doe je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |