17, positiespelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:11 schreef Grumpey het volgende:
leeftijd?
en waarop wil je hem trainen?
aha, vermoedde het alquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:42 schreef Grumpey het volgende:
als je de club ben geweest waarbij de speler begonnen is krijg je altijd bij elke verkoop van die speler 2%. Als je de vorige club bent geweest hangt het van het aantal gespeelde wedstrijden bij je af hoeveel je krijgt (dit kan oplopen tot 3,5%). Dit krijg je echter maar 1x.
Leuk dat ik dat nu pas te weten kom, gelukkig hebben de meesten wel eens meegespeeldquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:02 schreef Grumpey het volgende:
nope, ze moeten gespeeld hebben. Na 1x spelen krijg je pas 0,25%. Die 5 dagen in je team zorgt er wel voor dat je makkelaarskosten iets minder hoog zijn dan als je ze na 1 dag verkocht had.
Tip: laat dripplers altijd wel spelen in de spits of als keeper ofzo voor 1 keer, het is gratis een kwart procent krijgen, en anders staan er toch waailappen in het veld...![]()
dank je, en het heeft me nog geld opgeleverd ook. Ik heb wel verloren van die waailap uit die bananenrepubliek maar dat boeit dus niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:57 schreef Verbal_Kint het volgende:
* Verbal_Kint is jaloers op Tunesiche vlag van komrad en JD's talpa signature
btw, in de kwartfinale vd fokcup![]()
tegen SD
Wat een vertrouwenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:41 schreef komrad het volgende:
hehe, sorry maar ik ben aan het flag chasen, als tenminste iemand mijn uitdaging accepteerd
geef je jezelf zo weinig kans .....
zou ik ook doen hoor
Mwoah, ik zie toch wel kansen hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:04 schreef komrad het volgende:
sorry maar je speelt tegen lorrie, die is schier onverslaanbaar of je moet echt alles offeren en met je complete a team spelen en dan nog
Geeft ook niet. Ik heb het ook nog niet verteld.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:01 schreef komrad het volgende:
kom je uit zuid afrika
dat wist ik helemaal niet
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:22 schreef Robar het volgende:
[..]
Mwoah, ik zie toch wel kansen hoor.
Hij is beter, maar niet onverslaanbaar
Daarbij verkoop ik mijn trainees morgen en koop ik er slechts 1 of 2 voor terug met hoge skills . . .
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Geeft ook niet. Ik heb het ook nog niet verteld.
Ik ben wel gewoon een blanke hoor
Als Pekel de FOK!cup kan winnen en Hives en Joralf kunnen de achtste finale halen, dan is alles mogelijkquote:
Komrad, lees mijn posts terug en je zult zien waarom ik een kans maakquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:10 schreef komrad het volgende:
zoals ik al zei als je offers wil brengen kan je winnen, speel je verstandig dan ga je eraf
Ach, ik probeer wat zelfverzekerd te doen en mensen te laten geloven dat het een leuke en spannende wedstrijd wordtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:23 schreef komrad het volgende:
ja daarom postte ik dat ook, maw mijn vraag die je hier natuurlijk niet gaat beantwoorden is wat voor spelers dat zijn
CM!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:29 schreef Cart_man het volgende:
Ik geef mijn geld toch liever voor een jongere speler...
Goede keus, maar het maakt niet zo heel veel uit denk ik hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:44 schreef SocialDisorder het volgende:
ik train momenteel positiespel. Had in een FAQ gelezen dat je dat het beste kan doen.
Counterhufters zijn coolquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:57 schreef ASSpirine het volgende:
Of keepers trainen...
of verdedigers, maar dan ben je direct een counterhufter
of scoren, dure trainingsvorm qua aanschaf trainees
winger, snel maar weinig plaatsen (en ook winst tegenwoordig...)
beetje laat op het seizoen om een 17-jarige te kopenquote:Michael Kämmler (73127643)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 1 130
Loon: 734 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Forum Opties | |