das dan wel erg nuttigquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:16 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ben nu de enigste op TS vanaf s'morgens 11 uur
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:58 schreef Morpheus2002 het volgende:stop daar es mee.
We weten het nu wel.
en Elba..Noord Korea...Fallluja..etcquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:23 schreef Fillipe het volgende:
Zal me vast geheel ontgaan, maar wat is er geweldig aan dat I-Spy continue die irritante en bovendien oerlelijke dingen post? Komt die aandacht tekort in Sepang, Tokio of in Mexico?
Het is gewoon niet niet-ironisch bedoeld ...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:23 schreef Fillipe het volgende:
Zal me vast geheel ontgaan, maar wat is er geweldig aan dat I-Spy continue die irritante en bovendien oerlelijke dingen post? Komt die aandacht tekort in Sepang, Tokio of in Mexico?
Uhmm even ja, heb verder (nog??) geen microfoon.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:55 schreef Droopie het volgende:
Mensen neem gewoon gezellig TS.
Een headsetje kost 15 euro, die van mij.
En eigenlijk heb je alleen een microfoon nodig
want de gesprekken gaan over de boxen.
He Diamond, jij speelde gisteren met ons mee of niet.
ook je ts aanzetten, wij af en toe gillen naar onze 4e dove soldaat.
Ja na installeren van de TS software kan je kosteloos inloggen op de TeamSpeak serverquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Uhmm even ja, heb verder (nog??) geen microfoon.
Maarre moet je daarvoor op een aparte server offe.... heb me er verder niet mee bezig gehouden.
Als ik alles rond kan krijgen dan ga ik er zeker voor. Morgen is de dag van de waarheid. Als m'n PC dan wordt verkocht dan ga ik zeker door voor de 6800GT, anders twijfel ik. Overclocken twijfel ik over aangezien ik mn 9600XT zo opgeblazen hebquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:13 schreef Fillipe het volgende:
Loopt echt super goed, heb alle instellingen op High staan met 2x AA en op 1024 x 768. Je kan een 6800 GT makkelijk handmatig overclocken tot je 'bijna' een 6800 Ultra hebt.
Heb je echt niets anders te doen ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:16 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ben nu de enigste op TS vanaf s'morgens 11 uur
Toppiequote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:14 schreef escape_nl het volgende:
Eindelijk heb ik weer internet, ben weer helemaal beschikbaar
Ik ben het geheel eens. Alhoewel ik af en toe ook wel een spawncamper uit frustratie wil kickenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:02 schreef Droopie het volgende:
KICK ALLEEN ALS ER GEEN PLAATS IS OF EEN TEAMKILLER!!!!!!!!!
maar vinden de mede BoF! hiervan eens of oneens
kon ik niet vinden bij de winkels.. en heb geen zin om te wachten... die razer is wel mooierquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort de Razer Diamondback halen![]()
![]()
Heeeyquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:39 schreef i-spy24 het volgende:
Joehoe
[[url=http://x1.putfile.com/8/22811373279-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Groetjes van waar ik zit. (en kan nu al 3 dagen niet gamen)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |