abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29727212
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:07 schreef Ash het volgende:
Hoi I-Spy

Ik vraag me nu toch echt af waar je zit!
elke keer die mooie posts over het lekkere weer en het eten etc
En aangezien ik nogal een DVD verzamelaar ben, houd ik dus ook diverse topics in het FTR forum in de gaten en het viel me op dat je een DVDtje had besteld en heb binnengekregen namelijk deze:

[DVD] Op welke bestelling(en) wacht jij? #11

Krijg jij nou ook je DVDtjes binnen op je vakantie adres?

Maar voor de rest! alles kits!

Is die Clanwar tegen GoT nou officieel? (weten hun het ook?) aangezien ik alleen I-Spy erover zie spammen en niet de rest van de BoF! leden?

BMH:
klopt het nou dat de Clanbase war van 28 AUG is verschoven naar 4 SEPT? of was ie tegen ETBF altijd al op 4 SEPT?

Wordt er vanavond nog gespeeld of gaat iedereen NED-DUI kijken?

en als laatste over dat hele TS gebeuren,
Ik ben er wel mee eens dat het een betere teamwork ontstaat als Iedereen op TS zit,
ik zit er ook op maar ik lul er niet zoveel doorheen aangezien, ik af en toe nogal wat feedback teruggeef met me mic, maar als het moet wil ik wel effe wat blerren door dat ding!
Yo Ash man,

Je staat ook in de lijst voor de lan party bij gamesyndicate...klopt dit nog nu de datum bekend is?

DVD`s op je vakantie adres en een ping van 14 bij bf2 vanuit je hotel......
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:13:23 #227
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29727257
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:16 schreef UnleashMitch het volgende:
maar goed, in 99% van de gevallen ben ik het met je eens en dat zou ook de leidraad moeten zijn voor de overige admins.
Is het bij deze Admin iig ook
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_29727273
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:12 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Yo Ash man,

Je staat ook in de lijst voor de lan party bij gamesyndicate...klopt dit nog nu de datum bekend is?

En ook zoveel awards en medailles die I-spy met z'n eerst account heeft verdient, vergelijking met het huidige aantal is ook dubieus te noemen maar ach, grootheidswaan iemand?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:14:37 #229
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_29727295
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:12 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Yo Ash man,

Ola,

Op zich heb ik wel interesse, 17 sept toch? (ik ben helaas niet altijd online wegens prive etc, dus ik skip af en toe wat posts aangezien dese BF2 topics nogal snel gaan)
Moet wel effe wat meer weten over het hoe en wat. (zit namelijk ook nog met een 40 uren werkweek)
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:17:45 #230
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_29727387
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:07 schreef Ash het volgende:
Hoi I-Spy

Ik vraag me nu toch echt af waar je zit!
elke keer die mooie posts over het lekkere weer en het eten etc
En aangezien ik nogal een DVD verzamelaar ben, houd ik dus ook diverse topics in het FTR forum in de gaten en het viel me op dat je een DVDtje had besteld en heb binnengekregen namelijk deze:

[DVD] Op welke bestelling(en) wacht jij? #11

Krijg jij nou ook je DVDtjes binnen op je vakantie adres?
Volgenes mij neemt hij ons allemaal in de maling

BMH: Waarom mag ik niet hoeren in een APC @ Dragon Valley? Ik zat in een slecht team (geen BoF'Fers)
Where law ends, tyrrany begins.
pi_29727485
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:14 schreef Ash het volgende:

[..]

Ola,

Op zich heb ik wel interesse, 17 sept toch? (ik ben helaas niet altijd online wegens prive etc, dus ik skip af en toe wat posts aangezien dese BF2 topics nogal snel gaan)
Moet wel effe wat meer weten over het hoe en wat. (zit namelijk ook nog met een 40 uren werkweek)
Ik zou willen dat ik het met 40 uur kon redden...

hier info over de lokatie met dank aan I-spy:
(http://forum.fok.nl/topic/718894)

Iedereen is welkom! (zelfs onze FOD vrienden! )

Aanmeldingen:
Jedi
Sickert + support
Dickie
BMH
Ash
I-Spy
Stoja
Mitch
Jafarx
Johan

plus nog andere BF2-ers:
MrWheels
Timminater (?)
drBravo
Voske
DunTinnus

Ik stel voor dat aanmelden kan voor volgende week zondag 21-08-2005...Dan stel ik vast hoeveel aanmeldingen ik heb. Datum komt dus op 17 september. We nemen deel aan de fightnight waarvan meer info op www.gamesyndicate.nl te vinden is.

Bovenstaande gaan zonder tegenbericht dus mee wanneer zij niet melden dat de bovenstaande datum niet gaat lukken...
pi_29728089
* DING *

Yo tuig, benik weer.

Allereerst:

Waar ik nu zit moet nu wel bekend zijn, want ik heb nu zoveel duidelijke hints gegeven
dat als je de laatste pic goed bekijkt je het gelijk weet.

Over die DVD:

Die had ik allang binnen(voor ik ging reizen) alleen heb hem nu pas gepost omdat ik gewoon
wilde meedoen in die specifieke thread dus niet teveel aandacht aan het moment geven.

T.a.v. de pings e.d.:

Nou zal het mij verder boeien want ik gebruik alleen maar de computer
in het Hotel business-centre en hou me verder niet bezig met pings e.d.
Ja,Ik heb het spel na veler verzoek even mogen installeren op een van de PC's met al zijn toebehoren
(ja ik had een kopie van iemand gekregen) maar gemakkelijk ging het niet wat hey...dit is normaal een
business-centre waar andere werkzaamheden worden gepleegd dan gamen.
Begrijp je ook gelijk waarom de internet-verbinding zo snel is want in zo een business-centre kun je
niet aankomen met je 56K analoge inbel-modempje.

Maar aangezien ik een week daarvoor in DownUnder country zat,en een beetje erg veel
aandacht aan dit spel gaf, heb ik m'n vriendin belooft dat ik de resterende dagen vd vakantie
aan haar zou besteden.(befking )We doen dit tenslotte samen.
En gamen kan ik altijd nog doen als we weer thuis zijn.

T.a.v. de elke keer geplaatste aankondiging:

Wat ik ermee wil bereiken is niet alleen de vanzelfsprekende aandacht ervoor maar vooral dat er iets geregeld is want de vorige keer stonden alleen 'sickert' en ik daar op het afgesproken tijdstip en was er verder h-e-l-e-maal niemand verder die iets wist of iets wist te doen.
Dus ik hoop dat er nu wel e.e.a is gecommuniceerd met de GoT gasten anders kunnen we deze toch wel
belangrijke ontmoeting ook op onze buik schrijven.

Nou dat was het zo een beetje.

PS:

Indrukken van TGS Rotterdam

Aanmeld Topic Fight Night TGS/LAN Party

[ Bericht 4% gewijzigd door i-spy24 op 17-08-2005 20:11:02 ]
pi_29728171
Plopperdeplop.......17 September gaat bij mij dus niet lukken. Dan is er de Goldentulip rally te Hellendoorn en daar ga ik al jaren naar toe....
Sorry Guys..
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_29728494
dit was de kortste sessie bf2 ooit! molde per ongeluk een teammate... sorry again... leuk die nametags.... en 5 minuten en 1 punt verder ben ik maar genokt... ik ga voetbal kijken... morgen nieuwe headset halen TS erweer opknallen... en killen maar... i rest my case
pi_29728692
Vanavond na het voetbal dan maar mannen?
Before all else, be armed.
pi_29728923
Voetbal ??
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_29729137
vannavond na het voetbal ga ik naar mn meske!

c jullie morgen allemaal baklappen!
Narf!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:14:31 #238
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29729184
Goedenavond allen. Zo net geland en mijn korte vakantie kan beginnen.

Ik zit nu samen met mijn vrouwtje in onze hotelkamer in de Burj Al Arab in Dubai. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Supersnel internet en ze deden ook niet moeilijk toen ik vroeg of ze geen PC voor me hadden.

Linkje naar het hotel: http://www.burj-al-arab.com/

En ik heb nog een mooie I-pod voor het vrouwtje gekocht. Kost echt niks hier. Hier een fotootje, kijk eens hoe blij ze ermee is.

Sorry dat het plaatje zo groot is.

Ik heb me al verdiept in de lokale taal, dus al die MEC-commando's kan ik nu ook allemaal uit mijn hoofd.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29729200
Maar I-Spy hoe kan je dan Talpa kijken!!
Hell To The Liars
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:17:24 #240
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29729280
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:14 schreef PirE het volgende:

Ik zit nu samen met mijn vrouwtje in onze hotelkamer in de Burj Al Arab in Dubai. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Supersnel internet en ze deden ook niet moeilijk toen ik vroeg of ze geen PC voor me hadden.

En ik heb nog een mooie I-pod voor het vrouwtje gekocht. Kost echt niks hier. Hier een fotootje, kijk eens hoe blij ze ermee is.

[[url=http://img298.imageshack.us/img298/4016/hotel7vz.th.jpg]afbeelding][/URL]

Ik heb me al verdiept in de lokale taal, dus al die MEC-commando's kan ik nu ook allemaal uit mijn hoofd.
Ik heb op Discovery the making of dat hotel gezien. Wat een gigantisch mooi gebouw!

Gefiliciteerd man! Wat doe je trouwens op Internet als je daar zit?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:21:22 #241
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29729421
Jij zit echt in het geilste hotel op aarde PirE
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_29729439
Hmm bij Alternate weten ze ook niet wat ze lullen... ik kreeg een mailtje terug daarin stond het volgende:

"Om antwoord te geven op uw vraag over de muis: Daar is geen aparte muismat voor nodig. Een normale vlakke ondergrond voldoet prima, let er echter wel even op dat dit geen ondergrond is die spiegelt, daar de optische sensor van de muis van in de war kan raken.

De limited plasma versie van die muis is het nieuwe type, die een resolutie van 2000dpi heeft , ipv de 1600 op de andere types."

Vervolgens staat op de website van ze:

"Met de DiamondBack Plasma Limited Edition stelt Razer de eerste optische muis met een 1600dpisensor en een 16bit dataoverdracht voor. De officiële muis van de World Cyber Games 2004 heeft een framerate van meer dan 6400 frames per seconde, of 5,8 megapixels per seconde. Verder is hij voorzien van een ?altijd-aan? functie, waarbij de optische sensor niet uit gaat wat zorgt voor snellere reactietijden in spellen."

Blijkbaar is het wel 1600dpi, want dat staat ook andere websites. Maargoed dat was niet eens me vraag, ik weet genoeg

Nu nog eentje kiezen; denk toch dat het de plasma edition wordt.

BF2: Diamond3d
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:23:29 #243
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29729501
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:17 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik heb op Discovery the making of dat hotel gezien. Wat een gigantisch mooi gebouw!

Gefiliciteerd man! Wat doe je trouwens op Internet als je daar zit?
Bijkomen van de vlucht. Het is hier ook al bijna middernacht, dus we gaan zo ons bed opzoeken.Morgen gaan we trouwens hier naartoe:

http://www.wildwadi.com/

Dat zijn tenminste glijbanen, niet die zielige nederlandse troep

edit: Hey, ik heb hier zelfs Talp
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29729565
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:23 schreef PirE het volgende:

[..]

Bijkomen van de vlucht. Het is hier ook al bijna middernacht, dus we gaan zo ons bed opzoeken.Morgen gaan we trouwens hier naartoe:

http://www.wildwadi.com/

Dat zijn tenminste glijbanen, niet die zielige nederlandse troep

Wow Dat is zeker andere koek dan hier, welk land/plaats mag dat wezen waar je zit?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:31:05 #245
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29729768
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:25 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Wow Dat is zeker andere koek dan hier, welk land/plaats mag dat wezen waar je zit?
Dubai, ik kan wel een foto van de kamer posten
pi_29729769
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:25 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Burj Al Arab in Dubai
Hell To The Liars
pi_29729802
Ahh, ik zag het al in een van je posts staan, las het over het hoofd..

Pfff Morgen 'al'weer werken na lange tijd
pi_29730405
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:14 schreef PirE het volgende:

[[url=http://img298.imageshack.us/img298/4016/hotel7vz.th.jpg]afbeelding][/URL]

In dat hotel is een Oom van mij ook is geweest voor een aantal dagen/weken/maanden (maar of hij daar nog elke keer komt weet ik ook niet).
Hij werkt namelijk ergens in Dubai (een of andere shell/olie gedoe daar ergens) en woont in canada dus hij zal wel geen huis hebben in Dubai (denk/dacht ik).

Hij was er tenminste wel tevreden over!
En dat kan ik me ook wel voorstellen ook.

Maar zometeen kom ik wel even online als beetje meezit...
En ik wordt gek van die kut kindjes in de straat met hun gekrijs dus de speakertjes gaan hard en vlakbij het raam

Wel lollig dat mijn naam wordt omgeroepen als ik online kom op TS
Ga ik vaker doen
pi_29730640
wat is een goede headset van rond de 50eu?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 21:27:07 #250
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_29731719
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:58 schreef jazza het volgende:
wat is een goede headset van rond de 50eu?
Ik heb zelf deze:

http://www.logitech.com/i(...)D=103,CONTENTID=6339
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')