Yo Ash man,quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:07 schreef Ash het volgende:
Hoi I-Spy
Ik vraag me nu toch echt af waar je zit!
elke keer die mooie posts over het lekkere weer en het eten etc
En aangezien ik nogal een DVD verzamelaar ben, houd ik dus ook diverse topics in het FTR forum in de gaten en het viel me op dat je een DVDtje had besteld en heb binnengekregen namelijk deze:
[DVD] Op welke bestelling(en) wacht jij? #11
Krijg jij nou ook je DVDtjes binnen op je vakantie adres?
Maar voor de rest! alles kits!
Is die Clanwar tegen GoT nou officieel? (weten hun het ook?) aangezien ik alleen I-Spy erover zie spammen en niet de rest van de BoF! leden?
BMH:
klopt het nou dat de Clanbase war van 28 AUG is verschoven naar 4 SEPT? of was ie tegen ETBF altijd al op 4 SEPT?
Wordt er vanavond nog gespeeld of gaat iedereen NED-DUI kijken?
en als laatste over dat hele TS gebeuren,
Ik ben er wel mee eens dat het een betere teamwork ontstaat als Iedereen op TS zit,
ik zit er ook op maar ik lul er niet zoveel doorheen aangezien, ik af en toe nogal wat feedback teruggeef met me mic, maar als het moet wil ik wel effe wat blerren door dat ding!
Is het bij deze Admin iig ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:16 schreef UnleashMitch het volgende:
maar goed, in 99% van de gevallen ben ik het met je eens en dat zou ook de leidraad moeten zijn voor de overige admins.
En ook zoveel awards en medailles die I-spy met z'n eerst account heeft verdient, vergelijking met het huidige aantal is ook dubieus te noemen maar ach, grootheidswaan iemand?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Yo Ash man,
Je staat ook in de lijst voor de lan party bij gamesyndicate...klopt dit nog nu de datum bekend is?
DVD`s op je vakantie adres en een ping van 14 bij bf2 vanuit je hotel......![]()
Ola,quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Yo Ash man,
Je staat ook in de lijst voor de lan party bij gamesyndicate...klopt dit nog nu de datum bekend is?
DVD`s op je vakantie adres en een ping van 14 bij bf2 vanuit je hotel......![]()
Volgenes mij neemt hij ons allemaal in de malingquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:07 schreef Ash het volgende:
Hoi I-Spy
Ik vraag me nu toch echt af waar je zit!
elke keer die mooie posts over het lekkere weer en het eten etc
En aangezien ik nogal een DVD verzamelaar ben, houd ik dus ook diverse topics in het FTR forum in de gaten en het viel me op dat je een DVDtje had besteld en heb binnengekregen namelijk deze:
[DVD] Op welke bestelling(en) wacht jij? #11
Krijg jij nou ook je DVDtjes binnen op je vakantie adres?
Ik zou willen dat ik het met 40 uur kon redden...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:14 schreef Ash het volgende:
[..]
Ola,
Op zich heb ik wel interesse, 17 sept toch? (ik ben helaas niet altijd online wegens prive etc, dus ik skip af en toe wat posts aangezien dese BF2 topics nogal snel gaan)
Moet wel effe wat meer weten over het hoe en wat. (zit namelijk ook nog met een 40 uren werkweek)
Ik heb op Discovery the making of dat hotel gezien. Wat een gigantisch mooi gebouw!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:14 schreef PirE het volgende:
Goedenavond allen. Zo net geland en mijn korte vakantie kan beginnen.
Ik zit nu samen met mijn vrouwtje in onze hotelkamer in de Burj Al Arab in Dubai. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Supersnel internet en ze deden ook niet moeilijk toen ik vroeg of ze geen PC voor me hadden.
Linkje naar het hotel: http://www.burj-al-arab.com/
En ik heb nog een mooie I-pod voor het vrouwtje gekocht. Kost echt niks hier. Hier een fotootje, kijk eens hoe blij ze ermee is.
[[url=http://img298.imageshack.us/img298/4016/hotel7vz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Sorry dat het plaatje zo groot is.
Ik heb me al verdiept in de lokale taal, dus al die MEC-commando's kan ik nu ook allemaal uit mijn hoofd.![]()
![]()
Bijkomen van de vlucht. Het is hier ook al bijna middernacht, dus we gaan zo ons bed opzoeken.Morgen gaan we trouwens hier naartoe:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb op Discovery the making of dat hotel gezien. Wat een gigantisch mooi gebouw!
Gefiliciteerd man! Wat doe je trouwens op Internet als je daar zit?![]()
Wowquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:23 schreef PirE het volgende:
[..]
Bijkomen van de vlucht. Het is hier ook al bijna middernacht, dus we gaan zo ons bed opzoeken.Morgen gaan we trouwens hier naartoe:
http://www.wildwadi.com/![]()
![]()
Dat zijn tenminste glijbanen, niet die zielige nederlandse troep
![]()
![]()
Dubai, ik kan wel een foto van de kamer postenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
WowDat is zeker andere koek dan hier, welk land/plaats mag dat wezen waar je zit?
Burj Al Arab in Dubaiquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
WowDat is zeker andere koek dan hier, welk land/plaats mag dat wezen waar je zit?
In dat hotel is een Oom van mij ook is geweest voor een aantal dagen/weken/maanden (maar of hij daar nog elke keer komt weet ik ook niet).quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:14 schreef PirE het volgende:
Goedenavond allen. Zo net geland en mijn korte vakantie kan beginnen.
Ik zit nu samen met mijn vrouwtje in onze hotelkamer in de Burj Al Arab in Dubai. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Supersnel internet en ze deden ook niet moeilijk toen ik vroeg of ze geen PC voor me hadden.
Linkje naar het hotel: http://www.burj-al-arab.com/
En ik heb nog een mooie I-pod voor het vrouwtje gekocht. Kost echt niks hier. Hier een fotootje, kijk eens hoe blij ze ermee is.
[[url=http://img298.imageshack.us/img298/4016/hotel7vz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Sorry dat het plaatje zo groot is.
Ik heb me al verdiept in de lokale taal, dus al die MEC-commando's kan ik nu ook allemaal uit mijn hoofd.![]()
![]()
Ik heb zelf deze:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:58 schreef jazza het volgende:
wat is een goede headset van rond de 50eu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |