Ik heb het ook gelezen, ik ga me er niet aan wagen...quote:
je bent ook een topgozer !quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het doet me goed dat je, itt Eix, níet wil dat ik dood ben![]()
Daarom ben jij ook nog niet geweest?quote:
Zo ga jij van topgozer naar flopgozerquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:54 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Aan sorry heb ik niets, doe er iets aan!
grapje..![]()
Even langs gelopen met de vriend van mijn zus. Hij stelde het voor, en ik moest toch nog tijd met hem doden en kermis staat voor de deurquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook nog niet geweest?
Jij ook.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
je bent ook een topgozer !
Kermis zuigt echt grote tijd idd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Even langs gelopen met de vriend van mijn zus. Hij stelde het voor, en ik moest toch nog tijd met hem doden en kermis staat voor de deur
Maar ik vind kermis maar bagger
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En Ali is de verdachte !
Neuh....daar gaat het me niet om hoor maar het is wel het hoogtepunt van de dag altijd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Post je ook echt zoveel, omdat je hoog in die lijst wilt staan?
Verslaafde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Neuh....daar gaat het me niet om hoor maar het is wel het hoogtepunt van de dag altijd.![]()
Beter dan drugsverslaafde...quote:
Zie die stakker dan die op 1 staat.quote:1. Jaguarized 528
2. Dr_Flash 385
3. Pheno 336
4. the_legend_killer 283
5. dolle_hond 233
Ik op 4quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zie die stakker dan die op 1 staat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |