abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 september 2005 @ 22:40:33 #61
3185 Adelante
To let it go now
pi_31042917
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:03 schreef -Frankie- het volgende:
Zag ik die Bram nou een dansje met die Togo mannen doen op een nummer van K3???

Nu ben je een echte man

dat was idd het meest lachwekkende moment voor de avond, stel twaalf jonge negers op en leer ze een K3 liedje met bijbehorend dansje. Reden? Na het falen van de jacht wilde ie meer mannelijk overkomen....
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 29 september 2005 @ 22:41:27 #62
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_31042943
En jij kent het nummer? =]
  donderdag 29 september 2005 @ 22:42:19 #63
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_31042969
Die Belgen zijn te grappig voor woorden.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
  donderdag 29 september 2005 @ 23:49:01 #64
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_31045223
Die Belg is gay met zijn dansje, dat kan toch niet anders?

Die Belgische vrouwen gingen zowat op de vuist met de lokale vrouwkes muhaha wat een zooitje
I have an imaginary friend too. His name is loopy. He’s a polar bear who helps me fight crime.
pi_31052644
Oh, wat vind ik die moeder Rentier een vreselijk wijf zeg. Brr. Ik vind haar heel erg nep, gemaakt en camerabewust overkomen. Zo van: "oh, een camera, laat ik mijn dochter even knuffelen."

En geweldig met die belgen, dat ze bijna gingen vechten met die anderen om dat water. . Wat een domme actie was dat ook, van moeder en dochter. Natuurlijk ga je niet met dat water gooien. Echt. .
  vrijdag 30 september 2005 @ 11:49:10 #66
3185 Adelante
To let it go now
pi_31054333
Ook leuk om die Afrikanen uit te leggen wat een telefoon is en hoe die werkt triiiiing, triiiiing, jah hallo met mij
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_31242337
Dat voetballen was toch wel lachen
Keeping an eye on the world going by my window.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:58:00 #68
88233 Steve
Still the best.
pi_31243925
Wat een heerlijk programma

Die beha
Dat voetballen
Dat slachten
Die reacties van al die mensen

"Atb is lief, groetjes Peri."
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:30:31 #69
3185 Adelante
To let it go now
pi_31244870

Dit is een beha! Daar krijg je geen hangtieten van!
pi_31246486
Ik vond het wel een beetje raar zoals die vader met die enorme snor de vingers van z'n dochter stond af te likken. Kreeg ik een beetje een raar gevoel bij...

En wat gaat er in hemelsnaam volgende week gebeuren? Zag ik nou op het eind dat die vrouw in Namibië enorm stond te gillen achter een soort schutting en dat haar man niet wilde gaan helpen?
Forza Juve!
pi_31248620
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 08:53 schreef Marty het volgende:
Ik vond het wel een beetje raar zoals die vader met die enorme snor de vingers van z'n dochter stond af te likken. Kreeg ik een beetje een raar gevoel bij...
Toen ben ik uit schaamte en walging even gaan zappen. Ik kon er écht niet naar kijken.

Die Massings zijn trouwens wel echt een kutgezien zeg. Met Monique als dramatisch dieptepunt. Eet die pap toch, zeikstraal, je zit niet op en cruiseschip.

Tof programma, dus. .
pi_31249921
ben benieuwd naar die herhaling waarom deed ie dat dan?
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_31250037
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 11:41 schreef addie84 het volgende:
ben benieuwd naar die herhaling waarom deed ie dat dan?
Ze had een reep chocola gegeten. Die was natuurlijk helemaal gesmolten, dus moest ze dat met d'r vingers oplepelen, zegmaar, en aflikken. Maar er bleef het een en ander aan haar handen kleven. Dat mocht paps oplikken. .
pi_31250059
pi_31252503
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:51 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Die Massings zijn trouwens wel echt een kutgezien zeg. Met Monique als dramatisch dieptepunt. Eet die pap toch, zeikstraal, je zit niet op en cruiseschip.

Tof programma, dus. .
Helemaal mee eens!

Ik vind die Monique een ongelooflijk vervelend mens. Ik erger me soms gewoon dood aan haar. ''Ik lust geen maispap'', ''ik lijd nog liever honger''... etc Ik vind ze gewoon respectloos overkomen daar. Die stam deelt het beetje eten wat ze hebben met die Massings, maar ze lusten het niet... ze hebben zelfs dat opperhoofd een soort van schuldgevoel opgenaaid

Ow en die zak chips dan in een paar afleveringen terug, die ze hadden meegenomen voor de stamleden, daar wordt al meteen over besloten dat zij die beter lekker zelf door hun strot heen kunnen gooien, omdat ze het eten niet lusten. En ga dan niet steeds zitten janken/piepen/ruzie maken in die 3 weken. Zoals hier eerder al is gezegd, geniet van de ervaring die je daar op doet.

Btw, die vinger-aflik-scène kwam inderdaad wel wat sexueel getint over ja, ik vond het eerlijk gezegd dook wel een beetje misselijk van de manier waarop ie die vingers aflikte.

Verder wel tof programma
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:50:19 #76
92009 kitkat
Have a break...
pi_31252896
Haha volgende week die vrouw die aan de piemel van die man wil zitten toen ie zich stond te wassen!!
Wie is daar....
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:57:06 #77
88233 Steve
Still the best.
pi_31253052
En dan gaan ze volgende week nog een stier slachten ook nog voor die Monique, omdat ze anders niks eet. Keitof toch van ze .

Het lijkt me trouwens ook leuke om te zien dat die stammen hierheen komen, en zich aan ons moeten aanpassen .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_31255982
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:38 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Volgens mij kun je zoiets niet zomaar maken, dus er zullen vastwel contracten getekend zijn.
Afspraak was dat de mensen gratis op vakantie gingen. Naar een onbekende bestemming.
Oftewel, ze hadden geen flauw idee. Tot dat ze dat malawi prikken moesten krijgen.

Verder... Geniaal programma. Prachtig!
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_31256668
zijn die herhalingen ook op internet te zien?
Even a broken clock is right twice a day.
pi_31259888
Neen
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_31259921
Als die hier komen krijgen die ook 'n cultuurshock, lijkt me ook 'n briljante serie...
pi_31260151
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef T1andonly het volgende:
Als die hier komen krijgen die ook 'n cultuurshock, lijkt me ook 'n briljante serie...
lijkt mij ook. Ik zie het al voor me hoe ze zullen uitvogelen hoe een vaatwasser, stofzuiger of andere huishoudelijke apparaten werken

Volgens mij was er eens een soort van serie, waain iemand uit Kenya even van leven ruilde met iemand uit Friesland. Dus dat meisje vertrok naar Kenya en die Keniaanse kwam hier. Nou was dat kenyaanse meisje niet iemand die de grote stad niet kent, maar er was wel een cultuurschok. Ik ben alleen vergeten hoe dat programma heette...
pi_31260341
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:53 schreef Zephyrus het volgende:
Volgens mij was er eens een soort van serie, waain iemand uit Kenya even van leven ruilde met iemand uit Friesland. Dus dat meisje vertrok naar Kenya en die Keniaanse kwam hier. Nou was dat kenyaanse meisje niet iemand die de grote stad niet kent, maar er was wel een cultuurschok. Ik ben alleen vergeten hoe dat programma heette...
Was dat niet bij Villa Achterwerk? Ik weet ook niet meer hoe dat heet...
pi_31260937
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:59 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Was dat niet bij Villa Achterwerk? Ik weet ook niet meer hoe dat heet...
Het werd dacht ik ongeveer een jaar geleden uitgezonden op RTL5 en een paar maanden na de laatste uitzending zag ik die serie weleens herhaald worden op de zondagochtend bij villa achterwerk ofzo...
pi_31398972
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 11:47 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ze had een reep chocola gegeten. Die was natuurlijk helemaal gesmolten, dus moest ze dat met d'r vingers oplepelen, zegmaar, en aflikken. Maar er bleef het een en ander aan haar handen kleven. Dat mocht paps oplikken. .
Gezien, gewalgd
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:57 schreef alwaysthebest het volgende:
En dan gaan ze volgende week nog een stier slachten ook nog voor die Monique, omdat ze anders niks eet. Keitof toch van ze .

Het lijkt me trouwens ook leuke om te zien dat die stammen hierheen komen, en zich aan ons moeten aanpassen .
Vind ik inderdaad erg grootmoedig van ze!
pi_31416761
Owja, ik zag gisteren een voorstukje van wat vanavond komen gaat. Ze gaan een stier slachten voor Monique, zoon Hans helpt waarschijnlijk mee met de slachting, dus dat is dan waarschijnlijk de reden waarom Monique zo stond te krijsen, om die stier. Die stier wordt speciaal geslacht voor haar, maar zij staat te gillen. Die stam moet ook wel iets hebben van raar volk.
pi_31421938
Ik erger me wel aan Monique nu zeg. Hypocriet wijf. Ze zal thuis ook niet zeuren als ze een lekker biefstuk op tafel zet, maar een stier slachten das 'toch nie normaal'.

Ben benieuwd of ze er uiteindelijk toch van eet.
pi_31422657
Wat een hoer dat ene wijf zeg. "Ik wil je.."
pi_31422777
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:08 schreef octopussy het volgende:
Ik erger me wel aan Monique nu zeg. Hypocriet wijf. Ze zal thuis ook niet zeuren als ze een lekker biefstuk op tafel zet, maar een stier slachten das 'toch nie normaal'.

Ben benieuwd of ze er uiteindelijk toch van eet.
Niet dus!

Ik erger me ook steeds dood aan haar hoor. Zit ze vrolijk te vertellen, "we passen ons aan hoor", NOT dus. Gewoon daar staan gillen en krijsen...

En volgende week weer zo'n leuk voorbeeld dat ze zich netjes aanpast, ze wil geen stront rapen. Dat mens wil niks daar, waarom gaat ze gewoon niet weg. Worden beide partijen blij. De stam is af van een zeikerige vrouw en diezelfde zeikerige vrouw zit lekker thuis van haar, wel 'rechtvaardig' geslachte koe te genieten.
pi_31423043
Hansje krijgt nachtmerries!
Van zijn moeder ja!
Wat een stomme trut is dat. En grote Hans lijkt me een slappe lul.
Die lui slachten een koe voor die sukkels en zij maar krijsen dat het niet normaal is.
Ik erger me rot aan dat mens....
Maar kijk volgende week wel weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')