zozoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:03 schreef Bjoro het volgende:
Barrichello weg bij ferrari !
quote:
Eindelijk plek voor Josquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:03 schreef Bjoro het volgende:
eindelijk. Dat was ook een gebed zonder eindequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:03 schreef Bjoro het volgende:
Yup... maar ik kan pas om 12 uur eten.. dan is de kantine open..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:26 schreef Suijk het volgende:
Dan moet je eten sien.
eet je de hele morgen verder niks dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup... maar ik kan pas om 12 uur eten.. dan is de kantine open..
Misschien de volgende keer maar iets mee nemen.. om de tussentijdse honger op te lossen
Goed idee, ik ga mijn perzik even opeten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup... maar ik kan pas om 12 uur eten.. dan is de kantine open..
Misschien de volgende keer maar iets mee nemen.. om de tussentijdse honger op te lossen
nope... toch maar eens een sultana meenemen ofzoietsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
eet je de hele morgen verder niks dan?
Hmm fruit meenemen is eigenlijk ook wel een goed ideequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga mijn perzik even opeten.
of een paar boterhammenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nope... toch maar eens een sultana meenemen ofzoiets
[..]
Hmm fruit meenemen is eigenlijk ook wel een goed idee
Nee dat klopt..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
of een paar boterhammen
de hele morgen op een lege maag teren is ook niet alles
3,5 dag nog voor mij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:05 schreef Blumchen het volgende:hallo hools
nog 3 daagjes.. en dan vakantie
Lekker hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
3,5 dag nog voor mij.
Zaterdagochtend vroeg vertrek ik naar Hongarije![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Een week + met het gezin naar Warffum (Groningen).
Je mist daar momenteel niet zoveel aan PyTh...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:29 schreef PyTh het volgende:
Waar ga je naar toe Vaduz?
Eerste "lange" reis voor Mateja naar het land waar zijn moeder is geboren
Wel balen trouwens dat ik Vitesse thuis en Roda uit moet missen
Vind ik wel, het zijn toch hele belangrijke wedstrijden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je mist daar momenteel niet zoveel aan PyTh...
De vrees voor Koné?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vind ik wel, het zijn toch hele belangrijke wedstrijden.
Het is te hopen dat Roda zonder Kone aantreed tegen PSV Zondag over een week
Roda en Vitesse worden immers afgedroogd door Heracles, dus heeft PSV niets te vrezen !quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je mist daar momenteel niet zoveel aan PyTh...
Gelijk hebben zequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De vrees voor Koné?
Reken maar dat Roda geen misselijk bedrag zal vragen als de geruchten kloppen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |