Whehe. Ik wilde precies hetzelfde postenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Wiens kop is er af?
Vast van de eredivisiequote:Op maandag 15 augustus 2005 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Wiens kop is er af?
Ik zal duimenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:11 schreef StarGazer het volgende:
Bedankt Clau voor het succes wensen, we zien morgenochtend wel hoe ik het er vanaf breng op het tentamen
We zitten weer eens op een lijn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehe. Ik wilde precies hetzelfde posten
Laatste keer in het huidige economie gebouw. Ze vonden het blijkbaar nodig om te gaan verhuizen vanaf volgend studiejaarquote:
Biertje voor het slapen gaan doet altijd goedquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:13 schreef appelsientje het volgende:
Ik krijg nog een biertje van SG
En ik ga slapen![]()
dat heb ik ook zo vaakquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:11 schreef clauwheee het volgende:
Van de nieuwe week, enzo
Ik zag ineens dat ik de vorige dicht had gegooid en wist geen titel
Wij hebben ook een nieuw gebouw. Erg mooi.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Laatste keer in het huidige economie gebouw. Ze vonden het blijkbaar nodig om te gaan verhuizen vanaf volgend studiejaar
doe mij maar een palmquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:19 schreef DeTolk het volgende:
ik tap ook maar eens een rondje.
Werk ze BSquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat maar weer werken
Waarschijn/Hopelijk een rustige nacht. Meld me later wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |