Oh okay. Dus het is gewoon een soort van drooge mousse voor op je lichaam te smeren? Zo ziet het eruit op het tweede plaatje althans.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:22 schreef Maerycke het volgende:
Het hoeft niet in de koelkast bewaard te worden, maar het schijnt net als bij de showerjellies een specialer effect te geven als je dat wel doet. Mijn Skinny Dip buttercream staat dus buiten de koelkast omdat zo'n koude klont 's ochtends me helemaal niets lijkt
Het is steviger dan een mousse. *loert naar de substantie in haar Skinny Dip bakje* en smelt bijzonder goed wanneer je het bijvoorbeeld op een spons of douchepuff doet. Ik vind het lekker spul (maar niet om iedere dag te gebruiken, want dan is een douchgel of zeep handiger).quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh okay. Dus het is gewoon een soort van drooge mousse voor op je lichaam te smeren? Zo ziet het eruit op het tweede plaatje althans.
Dat blok vind ik maar saai. Net zeep.
Dat is toch een handcreme? Smitten geloof ik. Die staat op mijn definitieve lijst iig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:31 schreef Kyara het volgende:
Ennuh, iets met Snowcake geur klinkt erg spannend! Ben benieuwd, nu maar duimen dat het geen bad ding is....
Ja dat wel. En toch ook heel vreemd. Spannend, ik wil er eenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:33 schreef Kyara het volgende:
Het klinkt wel heel lekker, zacht en romig moet ik zeggen....
Op lush chat 'Vertel hier wat je het laatst hebt gekocht!' pagina 9.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:37 schreef Kyara het volgende:
Ruikt Smitten naar Snowcake? Hebben!!!!!!!!!
Dat is erg royaal van ze hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:17 schreef Skaai het volgende:
imago:![]()
of gewoon boven zijn bed hangen
Nou ymme, ik had een proefmonstertje. Zo'n klein potje dus, maar het zat zo vol, dat ik maar de helft nodig had om al een redelijk dikke laag te krijgen. Ik kan 'm dus makkelijk nog een keer gebruiken.
Ik vind het allemaal heel erg lekker. Demon in the dark ga ik aan mijn vriend geven. Wat is dat leuk zeg al die kleine zakjes uitpakken. En wat lief dat ik je dreamtime heb gekregen!! Ik ga er morgen mee in bad. Mag vanavond niet in bad helaas.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:19 schreef Maerycke het volgende:
Oeh Debby.. ben benieuwd wat je er van vindt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |