Ja nee, dat zie je natuurlijk weer helemaal verkeerd! Wat is er nu heerlijker dan in je naar Snowcake geurende bed te vallen om aldaar met de wonderlijke geur van bitterkoekjes in slaap te vallen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:43 schreef lotje11 het volgende:
Das zonde!!! Snowcake-misbruik!! Politie!!!!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:55 schreef lotje11 het volgende:
Ja, daar zijn de lush gelederen het dus ook nog niet over eens.
want ik heb een mailtje dat ik maar goed op de kerstassorti moet letten van de lush, zonder de belofte dat snowcake terugkomt en een bericht van de lushdames in maastricht dat er iets met de lucht van snowcake komt, maar snowcake zelf niet en de berichten hier dat snowcake terug zou komen..... dus ik vertrouw het pas als ik het zie![]()
Het blijft spannend. BeingCreative gaf ook geen antwoord op mijn vraag al had ik er nog een briljant voorbeeld bij gedaan mbt het grote sinterklaasboek van Intertoys.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:55 schreef lotje11 het volgende:
Ja, daar zijn de lush gelederen het dus ook nog niet over eens.
want ik heb een mailtje dat ik maar goed op de kerstassorti moet letten van de lush, zonder de belofte dat snowcake terugkomt en een bericht van de lushdames in maastricht dat er iets met de lucht van snowcake komt, maar snowcake zelf niet en de berichten hier dat snowcake terug zou komen..... dus ik vertrouw het pas als ik het zie![]()
Ja dat klopt ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:28 schreef Funnie het volgende:
[..]
ymme, als je goed had gelezen had je gelezen dat ik voor de mensen die hebben gemaild een sowcake heb kunnen bemachtigen. Maar dat ik jullie daar nog over mail, want ik moet nog wat dingen uitzoeken qua verzenden en de kosten. En moet nog bubbel envelopjes regelen. Maar heb nu eerst 2 weken aan was hier liggen. Dat gaat even voor, aangezien het nu even mooier weer gaat worden.
Ik had jou toch al via msn toegezegt dat ik er 1 voor je mee nam
Nou ja! Heb ik even geluk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:56 schreef lotje11 het volgende:
Ma bar ligt nog in Maastricht. ruikt iets in de verte naar HIWTK, maar ik vind 'm niet lekker genoeg om nog eens te kopen, ga binnen kort de auntie pamela uitproberen, die ruikt nog zoeter
Ik dacht dat hij heel sterk naar HIWTK zou ruiken, maar dat is dus niet zo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:56 schreef lotje11 het volgende:
Ma bar ligt nog in Maastricht. ruikt iets in de verte naar HIWTK, maar ik vind 'm niet lekker genoeg om nog eens te kopen, ga binnen kort de auntie pamela uitproberen, die ruikt nog zoeter
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:10 schreef PeRi het volgende:
Maakt wel uit. Ze moeten Godiva, en Hybrid erop zetten nog! En aankondigen over de nieuwe douchepakketten die er aan komen. En over de slechte batch, bij nieuws eigenlijk.
Nou dat is suf...ik zie hem nl wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:14 schreef ymme het volgende:
@ noekje, ik zie helaas alleen maar een kruisje
Wat zou daar moeten staan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |