abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:07:00 #126
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29677063
Ik snap het ook allemaal niet meer
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_29677153
Ik ook niet maar gefeliciteerd dan maar
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:09:36 #128
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_29677170
whaha besnuffelde dozen!

Verder wel leuke vragen aan de kalverstraat dame.. Ik ben tot nu toe alleen nog maar in de kalverstraat geweest om spullen te kopen. Dus ben benieuwd hoe je heet. Mijn dochter heet Naomi. Nu zal de persoon die daar werkt, wel snappen wie ik dan ben.

Ben benieuwd!

Bij de Lush in Praag was ik de eerste keer, ook erg goed behandeld trouwens. Erg vriendelijk. Gebrekkig engels. Maar we konden ons wel redden met z'n tweeen. En dus ook proefjes gekregen. Zonder te vragen.
De 2de maal kwam ik voor de snowcake in rond doosje aanval, + 2 massage bars. Dus ook best wel klap geld. En had ik gevraagt om een karma proefje. Zodat ik het toch kan uitproberen. Omdat ik de parfum als de sterkte er een beetje af is toch wel erg lekker vindt. Maar nop ze deden niet aan proefjes (andere meisje dan de vorige keer) Dat vond ik wel jammer. Had toch wel voor bijna 3000 kronen weer wat gehaald. (100 euro!!!)

We gingen naar Lush nummer 2 in Praag, daar was ik de vorige keer niet geweest. Maar aangezien ik meer snowcake wilde en bij nummer 1 op was ben ik daar naar opzoek gegaan. Toen we daar kwamen had henk foto's genomen van voorkant. En later in de winkel. Dat mens gelijk you are not allowed to take pictures in here Dat hebben we dus nog nooit meegemaakt. Niet hier in nl, niet in dusseldorf en niet in de andere Lush in Praag. Vaag dus. Er stond ook niets op de deur dat het niet mocht.

bibi op welk email heb je gestuurt? Want ik heb gewoon van iedereen verder gehad. En aan de hand daarvan gehaald. + dat het op was Helaas. het is niet anders. Maar ik las dat je al snowcake hebt? (oke niet in doosje)

Iedereen bedankt voor de welkom terug. Ben blij dat k weer mee kan doen Aktief dan he
Ik geniet helemaal weer van de verhalen. Toen ik vorige week een keer weer in internet cafe zat deed FOK! errrrug moeilijk. Dus kon ik toen erg weinig doen. Alleen ff msn met Anitra gedaan. En mail gecheckt.
pi_29677230
[offtopic] Wij laten de pc's rekenen om medicijnen te vinden voor HIV, kanker en andere nare ziektes. Door dat onze pc's mee denken krijgen wij punten voor de stats. En vandaag hadden wij punten gespaard om ineens een heleboel punten (meer dan 3miljoen) ineens los te laten en zo hoog in de stats te komen! Dit is heel goed gelukt omdat het vorige record op 2.1 miljoen stond. Dus wij zijn nogal hyper vandaag. Het is dus voor een goed doel dus meld je aan en doe mee!!! Je merkt er weinig van dat het draait op je pc en voor de stats fanaten onderons is het ook nog eens een leuke uitdaging!!! [offtopic]
pi_29677256
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:07 schreef Sanne het volgende:
Ik snap het ook allemaal niet meer
Ik sta te kijken van mezelf wat ik eruit tik na een flinke borrel
pi_29677366
Oh okey! Gefeliciteerd dan maar!
pi_29677560
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:02 schreef Aventura het volgende:

[..]

hehe, ik vatte um
Ik verwachtte nog een 'ripped it into pieces', maar 'n kapotgescheurd Lush-shirt zie ik de dames hier nog niet doen...

Eigenlijk was het gewoon een verkapte tvp

[ Bericht 2% gewijzigd door Reese op 16-08-2005 00:31:26 ]
Eeuwig vijfentwintig
pi_29677859
ik ben een avondje weg en weer een topic vol Lush is echt geweldig

En Sweet16 heeft superhumor die besnuffelde doos
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:34:56 #134
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29677905
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:11 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ik sta te kijken van mezelf wat ik eruit tik na een flinke borrel
Wij hebben een borrel verdiend.

Proost!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:48:10 #135
57434 Marloes
Digital Love
pi_29678212
tvp!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_29681352
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:33 schreef Vava het volgende:
ik ben een avondje weg en weer een topic vol Lush is echt geweldig

En Sweet16 heeft superhumor die besnuffelde doos
die grap was niet van mij
Billie Holiday is Lady Day!
pi_29681730
Maerycke, ben net gebeld door mijn werk. Collega is ziek moet dus toch werken. Daar gaat mijn vrije dag. Ik hoop dat mijn buurman het pakje wil aannemen. Laat het je wel weten vanavond.
pi_29681908
Heb het pakje al. Werd net gebracht. Bedankt!!!! Wat lekker allemaal. Baal wel dat ik nu weg moet en geen tijd heb om alles rustig te besnuffelen. Maar ben waarschijnlijk om 15:00 al weer vrij.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:07:16 #139
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_29682019
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:02 schreef Maerycke het volgende:
Anitra en ik gaan overigens eind augustus bij de Engelse Lush bestellen. Wie wil aanhaken bij deze bestelling moet maar even een gil per email (staat in profiel) geven.
Ik ga nog eens snuffelen, maar de VIP avond Maastricht komt er ook aan, dus ik meot ff op de centjes passen......
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_29682314
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:09 schreef Funnie het volgende:
whaha besnuffelde dozen!

Verder wel leuke vragen aan de kalverstraat dame.. Ik ben tot nu toe alleen nog maar in de kalverstraat geweest om spullen te kopen. Dus ben benieuwd hoe je heet. Mijn dochter heet Naomi. Nu zal de persoon die daar werkt, wel snappen wie ik dan ben.

Ben benieuwd!

Bij de Lush in Praag was ik de eerste keer, ook erg goed behandeld trouwens. Erg vriendelijk. Gebrekkig engels. Maar we konden ons wel redden met z'n tweeen. En dus ook proefjes gekregen. Zonder te vragen.
De 2de maal kwam ik voor de snowcake in rond doosje aanval, + 2 massage bars. Dus ook best wel klap geld. En had ik gevraagt om een karma proefje. Zodat ik het toch kan uitproberen. Omdat ik de parfum als de sterkte er een beetje af is toch wel erg lekker vindt. Maar nop ze deden niet aan proefjes (andere meisje dan de vorige keer) Dat vond ik wel jammer. Had toch wel voor bijna 3000 kronen weer wat gehaald. (100 euro!!!)

We gingen naar Lush nummer 2 in Praag, daar was ik de vorige keer niet geweest. Maar aangezien ik meer snowcake wilde en bij nummer 1 op was ben ik daar naar opzoek gegaan. Toen we daar kwamen had henk foto's genomen van voorkant. En later in de winkel. Dat mens gelijk you are not allowed to take pictures in here Dat hebben we dus nog nooit meegemaakt. Niet hier in nl, niet in dusseldorf en niet in de andere Lush in Praag. Vaag dus. Er stond ook niets op de deur dat het niet mocht.

bibi op welk email heb je gestuurt? Want ik heb gewoon van iedereen verder gehad. En aan de hand daarvan gehaald. + dat het op was Helaas. het is niet anders. Maar ik las dat je al snowcake hebt? (oke niet in doosje)

Iedereen bedankt voor de welkom terug. Ben blij dat k weer mee kan doen Aktief dan he
Ik geniet helemaal weer van de verhalen. Toen ik vorige week een keer weer in internet cafe zat deed FOK! errrrug moeilijk. Dus kon ik toen erg weinig doen. Alleen ff msn met Anitra gedaan. En mail gecheckt.
Had je nog die snowecakes in doosjes meegenomen. Waar ik en andere jou toen een mail over gestuurd hebben

Mail me anders maar even de gegevens (bedragen etc) dan kan ik dat opsturen.

dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:34:28 #141
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29682348
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 09:32 schreef ymme het volgende:

[..]

Had je nog die snowecakes in doosjes meegenomen. Waar ik en andere jou toen een mail over gestuurd hebben

Als iemand iets voor jou heeft meegenomen en heeft voorgeschoten, dan is het misschien iets beleefder wanneer jij zelf de moeite neemt om er even achteraan te mailen, denk je niet?
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:35:28 #142
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29682367
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 08:54 schreef debby1973 het volgende:
Heb het pakje al. Werd net gebracht. Bedankt!!!! Wat lekker allemaal. Baal wel dat ik nu weg moet en geen tijd heb om alles rustig te besnuffelen. Maar ben waarschijnlijk om 15:00 al weer vrij.
Oh!! Jammer dat je moet werken, maar ben wel blij dat je het alvast hebt! En ik hoop dat je alles even leuk vindt wat in het doosje zit
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:38:25 #143
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29682402
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 09:07 schreef lotje11 het volgende:

[..]

Ik ga nog eens snuffelen, maar de VIP avond Maastricht komt er ook aan, dus ik meot ff op de centjes passen......
wie wat waar wanneer ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:41:54 #144
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29682445
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 09:38 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

wie wat waar wanneer ?
Er staat meer info in het meetingtopic en je kunt je daar ook aanmelden om meer Fok-Lushies te ontmoeten: Lush meeting Topic #4 In het kort: 29 augustus in Lush maastricht!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:52:14 #145
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29682602
hmm is niet eg duidelijk iets hoor zal wel aan mij liggen maar goed
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:28:11 #146
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_29683258
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 09:32 schreef ymme het volgende:

[..]

ymme, als je goed had gelezen had je gelezen dat ik voor de mensen die hebben gemaild een sowcake heb kunnen bemachtigen. Maar dat ik jullie daar nog over mail, want ik moet nog wat dingen uitzoeken qua verzenden en de kosten. En moet nog bubbel envelopjes regelen. Maar heb nu eerst 2 weken aan was hier liggen. Dat gaat even voor, aangezien het nu even mooier weer gaat worden.
Ik had jou toch al via msn toegezegt dat ik er 1 voor je mee nam
pi_29683402
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 09:52 schreef _evenstar_ het volgende:
hmm is niet eg duidelijk iets hoor zal wel aan mij liggen maar goed
Wat is niet duidelijk?

Voor zover ik het begrijp organiseert Lush Maastricht zelf een meeting, en willen sommige Fokkers daar ook heen. Maar dan is het dus niet een uitsluitend-Fok-iets. En dat betekent ook dat je je bij Lush Maastricht op kunt geven en gewoon kunt gaan zonder ooit aan iemand te verklappen dat je een Fokker bent
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:40:50 #148
22578 lotje11
pi_29683507
Oke funnie, ik had je ook al gemaild, maar ik merk het wel wanneer je iets weet, doe maar lekker rustig aan, wassen van was gaat voor wassen met snowcake
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:42:10 #149
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29683531
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:40 schreef lotje11 het volgende:
Oke funnie, ik had je ook al gemaild, maar ik merk het wel wanneer je iets weet, doe maar lekker rustig aan, wassen van was gaat voor wassen met snowcake
Misschien kun je je was ook doen met snowcake! *overweegt*
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:43:00 #150
22578 lotje11
pi_29683541
Das zonde!!! Snowcake-misbruik!! Politie!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')