quote:
Wij hebben een borrel verdiend.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:11 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik sta te kijken van mezelf wat ik eruit tik na een flinke borrel
die grap was niet van mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:33 schreef Vava het volgende:
ik ben een avondje weg en weer een topic vol
Lush is echt geweldig
![]()
En Sweet16 heeft superhumordie besnuffelde doos
![]()
![]()
Ik ga nog eens snuffelen, maar de VIP avond Maastricht komt er ook aan, dus ik meot ff op de centjes passen......quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:02 schreef Maerycke het volgende:
Anitra en ik gaan overigens eind augustus bij de Engelse Lush bestellen. Wie wil aanhaken bij deze bestelling moet maar even een gil per email (staat in profiel) geven.
Had je nog die snowecakes in doosjes meegenomen. Waar ik en andere jou toen een mail over gestuurd hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:09 schreef Funnie het volgende:
whaha besnuffelde dozen!![]()
Verder wel leuke vragen aan de kalverstraat dame.. Ik ben tot nu toe alleen nog maar in de kalverstraat geweest om spullen te kopen. Dus ben benieuwd hoe je heet. Mijn dochter heet Naomi. Nu zal de persoon die daar werkt, wel snappen wie ik dan ben.
Ben benieuwd!
Bij de Lush in Praag was ik de eerste keer, ook erg goed behandeld trouwens. Erg vriendelijk. Gebrekkig engels. Maar we konden ons wel redden met z'n tweeen. En dus ook proefjes gekregen. Zonder te vragen.
De 2de maal kwam ik voor de snowcake in rond doosje aanval, + 2 massage bars. Dus ook best wel klap geld. En had ik gevraagt om een karma proefje. Zodat ik het toch kan uitproberen. Omdat ik de parfum als de sterkte er een beetje af is toch wel erg lekker vindt. Maar nop ze deden niet aan proefjes(andere meisje dan de vorige keer) Dat vond ik wel jammer. Had toch wel voor bijna 3000 kronen weer wat gehaald. (100 euro!!!)
We gingen naar Lush nummer 2 in Praag, daar was ik de vorige keer niet geweest. Maar aangezien ik meer snowcake wilde en bij nummer 1 op was ben ik daar naar opzoek gegaan. Toen we daar kwamen had henk foto's genomen van voorkant. En later in de winkel. Dat mens gelijk you are not allowed to take pictures in hereDat hebben we dus nog nooit meegemaakt. Niet hier in nl, niet in dusseldorf en niet in de andere Lush in Praag. Vaag dus. Er stond ook niets op de deur dat het niet mocht.
bibi op welk email heb je gestuurt? Want ik heb gewoon van iedereen verder gehad. En aan de hand daarvan gehaald. + dat het op wasHelaas. het is niet anders. Maar ik las dat je al snowcake hebt? (oke niet in doosje)
Iedereen bedankt voor de welkom terug. Ben blij dat k weer mee kan doenAktief dan he
Ik geniet helemaal weer van de verhalen. Toen ik vorige week een keer weer in internet cafe zat deed FOK! errrrug moeilijk. Dus kon ik toen erg weinig doen. Alleen ff msn met Anitra gedaan. En mail gecheckt.
Als iemand iets voor jou heeft meegenomen en heeft voorgeschoten, dan is het misschien iets beleefder wanneer jij zelf de moeite neemt om er even achteraan te mailen, denk je niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:32 schreef ymme het volgende:
[..]
Had je nog die snowecakes in doosjes meegenomen. Waar ik en andere jou toen een mail over gestuurd hebben![]()
Mail me anders maar even de gegevens (bedragen etc) dan kan ik dat opsturen.
![]()
Oh!! Jammer dat je moet werken, maar ben wel blij dat je het alvast hebt! En ik hoop dat je alles even leuk vindt wat in het doosje zitquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:54 schreef debby1973 het volgende:
Heb het pakje al. Werd net gebracht. Bedankt!!!! Wat lekker allemaal. Baal wel dat ik nu weg moet en geen tijd heb om alles rustig te besnuffelen. Maar ben waarschijnlijk om 15:00 al weer vrij.
wie wat waar wanneerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:07 schreef lotje11 het volgende:
[..]
Ik ga nog eens snuffelen, maar de VIP avond Maastricht komt er ook aan, dus ik meot ff op de centjes passen......![]()
Er staat meer info in het meetingtopic en je kunt je daar ook aanmelden om meer Fok-Lushies te ontmoeten: Lush meeting Topic #4 In het kort: 29 augustus in Lush maastricht!quote:
ymme, als je goed had gelezen had je gelezen dat ik voor de mensen die hebben gemaild een sowcake heb kunnen bemachtigen. Maar dat ik jullie daar nog over mail, want ik moet nog wat dingen uitzoeken qua verzenden en de kosten. En moet nog bubbel envelopjes regelen. Maar heb nu eerst 2 weken aan was hier liggen. Dat gaat even voor, aangezien het nu even mooier weer gaat worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:32 schreef ymme het volgende:
[..]
Had je nog die snowecakes in doosjes meegenomen. Waar ik en andere jou toen een mail over gestuurd hebben![]()
Mail me anders maar even de gegevens (bedragen etc) dan kan ik dat opsturen.
![]()
Wat is niet duidelijk?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:52 schreef _evenstar_ het volgende:
hmm is niet eg duidelijk iets hoorzal wel aan mij liggen maar goed
![]()
Misschien kun je je was ook doen met snowcake! *overweegt*quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:40 schreef lotje11 het volgende:
Oke funnie, ik had je ook al gemaild, maar ik merk het wel wanneer je iets weet, doe maar lekker rustig aan, wassen van was gaat voor wassen met snowcake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |