het zijn allemaal schatten, die italianenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:43 schreef Kyara het volgende:
Ik kreeg bij de Italiaanse Lush echt megaveel proefjes! Niet alleen toen ik voor 150 euro kwam kopen maar ook toen ik 2 zeepjes kwam afrekenen (toch maar wat extra Picasso gehaald toen, gelukkig).
maar zo bedoelen we het toch allemaal niet?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:43 schreef Maerycke het volgende:
Ik vind het wel een beetje zielig voor BeingCreative dat ze hier enthousiast komt vertellen dat ze bij Lush werkt (welkom trouwens!) en daarna wordt overladen met een storm aan kritiek...
Ja, ik ook. Ik hoop dat we haar niet afgeschrikt hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:43 schreef Maerycke het volgende:
Ik vind het wel een beetje zielig voor BeingCreative dat ze hier enthousiast komt vertellen dat ze bij Lush werkt (welkom trouwens!) en daarna wordt overladen met een storm aan kritiek...
Ja dat is wel zo hèquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:43 schreef Maerycke het volgende:
Ze kunnen best stiekem 50 grams potjes gaan verkopen, en dan beloven we het niet aan Engeland te zullen verklappen!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:50 schreef Kyara het volgende:
Maar in Engeland kunnen ze natuurlijk veel meer doen met die info dan hier. Volgens mij kunnen ze het in Nederland alleen maar doorgeven aan Engeland of niet?
Ja, graag verdelen in potjes van 50 gram alsjeblieftquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:52 schreef Maerycke het volgende:
Maar het is net even anders als een nieuweling gelijk wordt bestookt met 10 verschillende kritische opmerkingen van überenthousiaste Lushies waar ze zich tegen moet verdelen
grrr.. net te laat..quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:52 schreef imago het volgende:
[..]
Ja, graag verdelen in potjes van 50 gram alsjeblieft![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:52 schreef imago het volgende:
[..]
Ja, graag verdelen in potjes van 50 gram alsjeblieft![]()
Ik ben er heel blij mee!! En nee het is echt niet te weinig!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:57 schreef La_Guiri het volgende:
Anitra, fijn dat je het ontvangen hebt! Maar vind je het niet te weinig? Want die Banana Moon lijkt heel klein maar is toch 88 gram.
Ik wil er ook niet over doorzeuren maar wil niet dat je denkt dat het geen eerlijke ruil is geweest ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |