abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29673407
ik heb em wat milder gemaakt dan de eerste gedachte, die ik nu overigens weer vergeten ben
Billie Holiday is Lady Day!
pi_29673426
Ik kreeg bij de Italiaanse Lush echt megaveel proefjes! Niet alleen toen ik voor 150 euro kwam kopen maar ook toen ik 2 zeepjes kwam afrekenen (toch maar wat extra Picasso gehaald toen, gelukkig).
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:43:47 #78
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29673441
Ik vind het wel een beetje zielig voor BeingCreative dat ze hier enthousiast komt vertellen dat ze bij Lush werkt (welkom trouwens! ) en daarna wordt overladen met een storm aan kritiek...
pi_29673444
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:43 schreef Kyara het volgende:
Ik kreeg bij de Italiaanse Lush echt megaveel proefjes! Niet alleen toen ik voor 150 euro kwam kopen maar ook toen ik 2 zeepjes kwam afrekenen (toch maar wat extra Picasso gehaald toen, gelukkig).
het zijn allemaal schatten, die italianen
pi_29673487
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:43 schreef Maerycke het volgende:
Ik vind het wel een beetje zielig voor BeingCreative dat ze hier enthousiast komt vertellen dat ze bij Lush werkt (welkom trouwens! ) en daarna wordt overladen met een storm aan kritiek...
maar zo bedoelen we het toch allemaal niet?

besides, we zijn nederlanders... we moeten klagen om onze reputatie hoog te houden
pi_29673508
quote:
Ja, ik ook. Ik hoop dat we haar niet afgeschrikt hebben.
pi_29673530
o ja... gezien mijn creatieve achtergrond..
die nieuwe website die gaat er komen als het aan mij ligt.
wil ze graag een voorstel doen voor een update (lees: grondige verandering) aan hun site.
pi_29673622
Oh spannend! Ik hoop dat het gaat lukken BeingCreative!

Ik heb verder eigenlijk alleen nog maar goede ervaringen! Het enige is, wat hier ook al vaker gezegd is, dat er zoveel baddingen in die cadeaudozen zitten. Maar er komen/zijn geloof ik 2 douche cadeaudozen toch?
pi_29673624
quote:
Ja dat is wel zo hè

Ach het is natuurlijk ook niet persoonlijk!

We zijn nou eenmaal kritische klanten Volgens mij is daar niet zoveel mis mee als het maar constructief is, misschien kunnen ze er wat mee? Denk dat het wel duidelijk is dat we óók heel blij zijn met Lush, anders zaten we niet in topic # 40.

Maargoed, het geeft wel aan dat er dingen leven onder de klanten, zowel positief als negatief. Ik vind het heel gaaf om te zien hoe in Engeland en Amerika de klanten op het forum dingen inbrengen en dat daar vervolgens echt iets mee gedaan wordt. Dat zou ik hier ook wel willen
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_29673632
edit wat maakt het ook uit

[ Bericht 87% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2005 23:18:14 ]
pi_29673728
Maar in Engeland kunnen ze natuurlijk veel meer doen met die info dan hier. Volgens mij kunnen ze het in Nederland alleen maar doorgeven aan Engeland of niet?

Ik vind trouwens ook dat een kritische noot niet erg is. En idd, we zijn al bij topic nr 40 dus dat zegt ook wel iets.
pi_29673765
Goed idee beingcreative, die van de filipijnen is leuk
pi_29673817
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:50 schreef Kyara het volgende:
Maar in Engeland kunnen ze natuurlijk veel meer doen met die info dan hier. Volgens mij kunnen ze het in Nederland alleen maar doorgeven aan Engeland of niet?
Ze kunnen best stiekem 50 grams potjes gaan verkopen, en dan beloven we het niet aan Engeland te zullen verklappen!
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:52:06 #89
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29673818
Maar het is net even anders als een nieuweling gelijk wordt bestookt met 10 verschillende kritische opmerkingen van überenthousiaste Lushies waar ze zich tegen moet verdedigen
pi_29673848
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:52 schreef Maerycke het volgende:
Maar het is net even anders als een nieuweling gelijk wordt bestookt met 10 verschillende kritische opmerkingen van überenthousiaste Lushies waar ze zich tegen moet verdelen
Ja, graag verdelen in potjes van 50 gram alsjeblieft
pi_29673849
believe me, je weet niet wat ik in de winkel moet doorstaan af en toe...
en maar liev blijven lachen terwijl meneer zoveel zegt "mag ik van u 1 bol aarbei ijs en 1 chocolade?
en ga zo maar door

hehe, zelf ben ik ook een kritische consument en arme student die aan het einde van deze maand de eindjes aan elkaar probeert te knopen... fyi
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:53:14 #92
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29673863
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:52 schreef imago het volgende:

[..]

grrr.. net te laat..
pi_29673924
Oef, die zul je wel erg vaak horen ben ik bang....

De laatste keer dat ik in Den Bosch was ging er ook zo'n vrouw tekeer tegen de verkoopster. Duidelijk dat het ook haar 1e keer bij Lush was. Toen gingen mijn nekharen ook overeind staan. En dat meisje maar vriendelijk blijven lachen.
pi_29673968
(die was voor Maerycke dus)

Sommige mensen gaan echt te keer en dan vriendlijk blijven is heel moeilijk!
pi_29673979
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:52 schreef imago het volgende:

[..]

pi_29673994
Bij de Italiaanse Lush hadden ze trouwens klantenkaarten. Een soort spaarkaart geloof ik. Dat lijkt mij ook wel wat. Sparen voor korting of cadeautjes of zo
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:57:00 #97
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_29674029
Anitra, fijn dat je het ontvangen hebt! Maar vind je het niet te weinig? Want die Banana Moon lijkt heel klein maar is toch 88 gram.

Ik wil er ook niet over doorzeuren maar wil niet dat je denkt dat het geen eerlijke ruil is geweest ofzo.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_29674049
Nu staat m'n besluit vast: ik ga verhuizen naar een klantvriendelijker Lushland!
pi_29674094
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:57 schreef La_Guiri het volgende:
Anitra, fijn dat je het ontvangen hebt! Maar vind je het niet te weinig? Want die Banana Moon lijkt heel klein maar is toch 88 gram.

Ik wil er ook niet over doorzeuren maar wil niet dat je denkt dat het geen eerlijke ruil is geweest ofzo.
Ik ben er heel blij mee!! En nee het is echt niet te weinig!
Jij verdiende gewoon wat meer omdat ik jou vergeten was
Vind heel super dat ik het binnen heb!!!
pi_29674175
Maar dat vind ik dus zo raar. Als t geen franshise is, waarom dan wel al die verschillende acties enzo? Dan moet lush toch gewoon overal net zo lusherig zijn?

En die fever word met de dag lekkerder (niet dat dat die soft couer inhaalt, maar toch )
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')