Serie: DS9quote:
Volgens mij had ik zelf wat van die boxen in m'n klauwtjes een maandje of wat terugquote:
Mag ik een keer komen kijken?quote:
Picard is gaafquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Serie: DS9
Karakter: Sisko en Picard, allebei heerlijk sarcastisch, cynisch en met veel humorI love 'em
Wie de n is Tosk?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Picard is gaafIk heb bij Bradley de eerste serie van DS9 gekeken... best cool! En Bashir is ook tof
![]()
Ik heb Bradley leren kennen in een ST chat... hij was Tosk
Zit in een aflevering in het eerste seizoen van DS9. "The hunt" ofzo. Hij was de prooi.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wie de n is Tosk?
Bashir is ook erg cool ja. Maar ja, ook zo heerlijk cynisch en met botte humor..
Jah, lid van de Obsidian Order, spion, sarcast, verraderlijk en erg melig zo af en toequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De misterieuze kledingmaker die eigenlijk een spion ofzoiets is van de Cardassians
Garak + Bashirquote:
Ik kon niet op de Obsidan Order komenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Jah, lid van de Obsidian Order, spion, sarcast, verraderlijk en erg melig zo af en toe
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:07 schreef error het volgende:
@wonderer: kan je de openingspost even aanpassen en dat sexuele voorkeur stukje eruithalen? dat lijkt me wat sympathieker voor nieuwe posters.
Hij doet het nietquote:
Waxx!quote:
Dat is E.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:38 schreef Waxxer het volgende:
Oh, ik ben in D. hoor. Ik moet morgen vanaf mijn adsl-adres, dus in Z., naar een of ander 040-nummer bellen. Maar ja, wat is 040??
quote:
Ik ben het voor de verandering eens met error, het komt nogal lomp over.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:07 schreef error het volgende:
@wonderer: kan je de openingspost even aanpassen en dat sexuele voorkeur stukje eruithalen? dat lijkt me wat sympathieker voor nieuwe posters.
Hey man!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:41 schreef Vlarp het volgende:
En wij maar denken dat ze in Amsterdam eng zijn met de Gay Pride...
Toronto:
[afbeelding]
Ik meng mij voorlopig niet meer in homobeeldscheppendedingen-discussies...quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben het voor de verandering eens met error, het komt nogal lomp over.
Ik weet niet precies wat voor beeld van homo's je erop na denkt te moeten houden, wonderer, maar als je zo nodig je vooroordelen moet etaleren, dan heb ik liever dat je daar een apart topic over opent in sex ofzo, in plaats van de openingspost daarvoor te misbruiken..
Nee..quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey man!
Even Breezah hoor, maar ken jij het merk t3ch50l0?
Zeg en trouwens, heeft die Asterix links nou een sok in z'n broekje?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:41 schreef Vlarp het volgende:
En wij maar denken dat ze in Amsterdam eng zijn met de Gay Pride...
Toronto:
[afbeelding]
Oh......quote:
Hallee!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:45 schreef creno het volgende:
en ik ga slapen !![]()
toedeloe au revoir auf wiedersehen ciao tjing tao tej
Oh ja inderdaad, die opgetrokken witte sokken!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:46 schreef Vlarp het volgende:
O MY GOD!!!
[afbeelding]
In Amsterdam mag het niet meer.. maar blijkbaar zijn ze zelfs in Toronto ruimdenkender ..
De boterbloem dankt haar naam aan de boterkleurige bloem. Let er echter op dat de volledige plant, ook de bloem, giftig is. De plant is één van de vervelendste 'on'kruiden uit de tuin. De plant kruipt over de grond en schiet daar onmiddellijk terug wortel. Het ambetante is dat de plant heel vlug teruggroeit als er een stukje wortel blijft zitten. Met andere woorden: de plant is zowat onuitroeibaar. Maar de ommekant van de medaille: het bloemetje is best aardig. Nut hebben we van de bloem niet. Gooi ze ook niet op de composthoop, want anders verspreid je de boterbloem nog meer.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:47 schreef Andyvie het volgende:
*sugt*
Sorryquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben het voor de verandering eens met error, het komt nogal lomp over.
Ik weet niet precies wat voor beeld van homo's je erop na denkt te moeten houden, wonderer, maar als je zo nodig je vooroordelen moet etaleren, dan heb ik liever dat je daar een apart topic over opent in sex ofzo, in plaats van de openingspost daarvoor te misbruiken..
Hmm... nee.... niet eens zo eigenlijk.... Had 's avonds wel wat te doen altijd, overdag ook.... maar ik had/heb ruzie/bonje om een column, lang verhaal dat ik maar niet online zetquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:51 schreef Great_Expectations het volgende:
Had je nou last van onwenningsverschijnselen, Waxxer?.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
SorryDat was niet mijn bedoeling, ging alleen door op het onderwerp in het vorige topic ... maar hij wil niet aanpassen, krijg steeds een server error.
Ik wens jou een goede nachtrust toe, Vlarp, en ik zal aan je denken morgen, aan jou en je werk, jouw inzet, jouw energie, jouw motivatie en jouw krachten. Houd je haaks, Vlarp!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |