Hippie!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:02 schreef Falco het volgende:
Ik zelf vind het trouwens niet kunnen, maar soms betrap ik me zelf er wel op dat mijn benen gekruist zijn!
Ik zit op dit moment met mijn benen gekruist... helaas heb ik geen wiet in huis, anders zou ik Bob Marley opzetten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:03 schreef Falco het volgende:
Hippie vind ik een nog ergere belediging dan gay trouwens![]()
.
Ik weet niet of het aan mijn zithouding lag, maar ze rinkelden inderdaad!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:28 schreef Aventura het volgende:
Nee, alle alarmbellen gaan dan rinkelen bij mij.
Dat vind ik dus pas gay hequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:15 schreef Falco het volgende:
Rechterbeen met voet op de grond en je linkerbeen eroverheen geslingerd, dus gekruist. Zo bedoel ik het dus. Niet je voet bij je knie, wat wel weer een typische mannelijke pose is.
Graag gedaan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:35 schreef Falco het volgende:
Ja hehe iedereen snapt wat ik bedoel.
En is Trotsky nu ook een onderdeel van de elite, of juist niet?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:52 schreef Dead-Doll het volgende:
[afbeelding]
Trotsky deed het ook, niks mis mee, dus. [afbeelding]
Nou, ík ben fan van Trotsky.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:56 schreef Klemvast het volgende:
En is Trotsky nu ook een onderdeel van de elite, of juist niet?![]()
Velen zitten ook zo terwijl ze in een hip Antwerps jazzcafé een pintje drinken met de schrijver of toneelacteur die drie huizen verder woont.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Zo zit ik alleen als ik met m'n vriendinnen Sex & The City kijk, onderwijl chocola etend en roddelend over jongens. De rest van de week zit ik wijdbeens met m'n ene hand in m'n broek en in m'n andere hand een blikje bier.
Waarom? Wie weet probeert hij zo wel zijn erectie - ontstaan door het aanschouwen van je mooie borsten - te verbergen; hij is dan a) hetero en b) een echte heer. Niets mis mee dusquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:28 schreef Aventura het volgende:
Nee, alle alarmbellen gaan dan rinkelen bij mij.
mijn benen zitten gewoon naast elkaarquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:14 schreef RobbieRicardo het volgende:
bedoel je met je benen over elkaar wanneer jezit of met je voet op je bovendste been?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:02 schreef Klemvast het volgende:
Het is niet gay, het is hippie.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |