OKquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:00 schreef wlsandman het volgende:
ik zeg nog een keer uitslag!
quote:
Jij hebt altijd jeuk. GOLFERT ZE HEEFT WEER EENS JEUK.quote:
mee eens, dan kan hij zelf wel niet winnen maar dat was toch niet gebeurdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:20 schreef Chielus het volgende:
wat mij betreft geeft de nr2, Tong de uitslag aangezien Biels al bijna 3 dagen niet op Fok is geweest.
it's itchy in here
Doe maar niet Tong, als je ziet wat voor kutplaatjes hij in het sportfoto-topic neerzet, dan zal het hier ook niet veel beter zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mee eens, dan kan hij zelf wel niet winnen maar dat was toch niet gebeurd
Hij mag alleen de jury maar spelen....niet ook nog een foto plaatsenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Doe maar niet Tong, als je ziet wat voor kutplaatjes hij in het sportfoto-topic neerzet, dan zal het hier ook niet veel beter zijn.
ow ja, dat is waarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Doe maar niet Tong, als je ziet wat voor kutplaatjes hij in het sportfoto-topic neerzet, dan zal het hier ook niet veel beter zijn.
Ow crap, k dacht dat het om het plaatsen van een foto ging ook . .quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:43 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Hij mag alleen de jury maar spelen....niet ook nog een foto plaatsen
neu, we moeten een winnaar hebben en die plaats de fotoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:42 schreef DeTolk het volgende:
Gaat Tong nou een foto plaatsen ?
-edit- de uitslag is al gegeven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:24 schreef Robar het volgende:
Kan er niet iemand gewoon ff de stoute schoenen aantrekken en een plaatje posten, dan gaan we verder en horen we de uitslag later wel
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:19 schreef showmelove het volgende:
Het is dan wel geen voetbalfoto, maar de reacties zijn geweldig
kom maar op, dat houdt de vaart erin....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:47 schreef DeTolk het volgende:
Mag ik de uitslag doen, als eerste poster van de foto?
Vanavond nog?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:47 schreef DeTolk het volgende:
Mag ik de uitslag doen, als eerste poster van de foto?
En weer een ereplaats...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:12 schreef DeTolk het volgende:
1. Showmelove
2. TheVulture
3. Snellejelle
Showmelove dus zorgt nieuwe foto voor.
Sorrie meneer SCHquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:21 schreef SCH het volgende:
Je hoort de zinnetjes erbij te zitten Tolkie, nu moet ik zoeken
De bedoeling is dat jij als winnaar van de vorige ronde de nieuwe foto plaatst en zelf daarbij geen onderschrift zet en vervolgens jureert.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:03 schreef showmelove het volgende:
Mag ik trouwens jureren of moet ik ook een onderschrift verzinnen?
Dat weet ik (ik loop al vanaf het 2e topic mee geloof ik), maar Tong80 was me voor en nu hebben er alweer een aantal onderschriften verzonnen. Beetje lullig om nu ineens weer een andere foto te plaatsen of niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
De bedoeling is dat jij als winnaar van de vorige ronde de nieuwe foto plaatst en zelf daarbij geen onderschrift zet en vervolgens jureert.
Dan jureer jij maar die foto van tong80, toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:10 schreef showmelove het volgende:
Dat weet ik (ik loop al vanaf het 2e topic mee geloof ik), maar Tong80 was me voor en nu hebben er alweer een aantal onderschriften verzonnen. Beetje lullig om nu ineens weer een andere foto te plaatsen of niet?
Nee, maar ik denk ook niet dat ik daar op zit te wachtenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:25 schreef SCH het volgende:
Hey showmelove, had ik al gezegd dat ik je heel aardig, aantrekkelijk en bijzonder vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |