En zij geen normale man?quote:
Ze is geen bi ze is een lesbie.. ik zag dat al vanaf dag 1 dat ik haar potten kop op tv zag.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:08 schreef Xilantof het volgende:
Was zij ook niet lesbienne van het jaar, terwijl ze zelf altijd zei bi te zijn?
Claudia heeft de strap-on om hè...quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:44 schreef Alessandro het volgende:
En haar vrouw of zal het man zijn??
Ja, maarja...quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:16 schreef paultjuhhh het volgende:ik vind het een btje dom dat de mensen hier mn topic onder zitten te kotsen
Hoe kom je aan die foto ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:24 schreef Reese het volgende:
En nog een fotootje!(<-- kan iemand die smiley even aanpassen?
)
[afbeelding]
En zo is het! Claudia en Conny, gefeliciteerdquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:55 schreef Suko het volgende:
Heb ook niks met die Claudia maar als ze getrouwd is en daar gelukkig mee denkt te worden, of het al is, dan krijgt ze van mij gelukwensen. [afbeelding]
wat je zegt!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:20 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ja, maarja...
Er zijn misschien wel meer mensen die kakken op claudia dan dat er mensen zijn die haar op handen dragen. Als je echt alleen maar eenClaudia
-topic wil moet je misschien toch maar een fansite oprichten. Dat is het kuttige van
Fok!
dat
iedereen
mag reageren.
Ik ben ook blij voor ze hoor, maar ik ken ze ook in het echtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:51 schreef Alessandro het volgende:
Haha het valt me op dat alle vrouwen die hier reageren haar felicteren en blij zijn voor haar en alle mannen hier het tegenovergestelde doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |