Daarom wil ik 't eerst nog wel 's zien gebeuren of hij vertrekt naar een binnenlandse club.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Benfica had iig niet genoeg geld voor Kone
ik ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zie Kone net zo min komen als Kalou...
Wij kunnen helemaal niks zelf, nog nooit opgevallen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:17 schreef Shreyas het volgende:
Of PSV gaat achter spelers aan van Ajax of Feyenood, of ze gaan achter spelers aan die gescout zijn door Ajax en Feyenoord, of waar die 2 clubs interesse in hadden.
Wat kan de club nou eigenlijk zelf?
Eigenlijk wel, maar nu ik een bevestiging heb van een PSV'er weet ik het helemaal zeker.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:22 schreef Djekko het volgende:
[..]
Wij kunnen helemaal niks zelf, nog nooit opgevallen?
Huilliequote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:17 schreef Shreyas het volgende:
Of PSV gaat achter spelers aan van Ajax of Feyenood, of ze gaan achter spelers aan die gescout zijn door Ajax en Feyenoord, of waar die 2 clubs interesse in hadden.
Kampioen worden...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:17 schreef Shreyas het volgende:
[quote]quote:PSV heeft zich officieel bij Roda JC gemeld voor Arouna Koné. Trainer Huub Stevens van Roda vond het voor de Limburgse radiozender L1 nog wat voorbarig om uitgebreid te reageren, maar liet wel weten dat Roda de Ivoriaan niet zonder slag of stoot laat gaan. "Wij moeten er in ieder geval niet slechter van worden."
PSV lijkt zich erbij te hebben neergelegd dat Feyenoord Salomon Kalou niet wil laten gaan. "Maar dan moeten ze ook met hun handen van onze spelers afblijven", aldus Stevens. "En als ze die dan toch willen hebben, weten we wat voor prijs daar tegenover moet staan."
Koné was vorig seizoen goed voor 15 doelpunten in 33 competitieduels voor Roda. Afgelopen weekend was hij in de seizoensouverture van Roda thuis tegen FC Twente (2-0) opnieuw goed voor een doelpunt
Konequote:Het Algemeen Dagblad meldt dat de Ivoriaanse spits Arouna Koné het seizoen bij Roda JC wilt afmaken. De hele zomer wordt hij in verband gebracht met een transfer naar grote clubs, maar tot een transfer kwam het nog niet. PSV zou zich gisteren officieel hebben gemeld bij Roda JC en ook Benfica leek lange tijd dichtbij een transfer. De Portugese club is volgens zaakwaarnemer Serge Trimpont echter afgehaakt: "Ik heb met Benfica gesproken, maar die club heeft geen geld om hem aan te trekken. Benfica is dus geen optie meer."
Arouna Koné zal volgens Serge Trimpont dit seizoen nog afmaken bij de club uit Kerkrade: "Eind vorig seizoen gaf Roda JC zijn steraanvaller een nieuw, verbeterd contract. Toen is ook afgesproken dat Arouna nog één jaar zou blijven. Na dit seizoen is het voor zijn carrière het best wanneer hij naar een grotere club gaat. Hoewel het niet zijn intentie is, kan dat natuurlijk ook sneller. Maar dan moet Roda er ook beter van worden. En mocht een club hem willen, dan moeten ze zich op korte termijn melden. Een transfer op het laatste moment gebeurt niet."
Vorig jaar augustus was Arouna Koné dichtbij een transfer naar Ajax, de Ivoriaanse aanvaller moest bij de Amsterdammers de Zweed Zlatan Ibrahimovic opvolgen, maar door een dubieuze hartkwaal ketste deze overgang op het laatste moment
Is een stukje van de dag ervoor, van 15 augustus, naar aanleiding van de afgeketste interesse van Benfica.quote:
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Is een stukje van de dag ervoor, van 15 augustus, naar aanleiding van de afgeketste interesse van Benfica.
http://www.ad.nl/artikelen/Sport/1124085522093.html
PSV meldt zich toch op korte termijn?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:02 schreef DaYwALKuR het volgende:
(...)En mocht een club hem willen, dan moeten ze zich op korte termijn melden.(...)
Kone
Heeft een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan, zoals eerder in dit topic al is gezegdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:06 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar het is wat Huub zegt als PSV niet de hoofdprijs betaalt blijft hij in Kerkrade
(geef hem groot gelijk). En of PSV +/- 11 Miljoen wilt betalen?
Wat fout is! Roda krijgt de volle mep!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:10 schreef The_M het volgende:
[..]
Heeft een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan, zoals eerder in dit topic al is gezegd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |