ik heb ook een w800i van twee weken oud. Zou je me kunnen mailen als je eventueel nog wilt ruilen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:02 schreef 19_William_78 het volgende:
Heb een IPAQ H6340 ( 3 mnd oud) in de aanbieding met 1Gb SD. Laat maar weten of dit een optie is.
Ow k, jammer maar wel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:55 schreef spooky1234 het volgende:
kutzooi.. ik heb een hele vervelende mededeling..
Vandaag (zaterdag) zou ik mijn w800i ophalen maar ik heb gebeld met de winkel en die motherfokkers zeggen dat het nog steeds niet leverbaar is.. dus ik kan 2 dingen doen: wachten (en ze konden me geen garanties geven hoe lang) of een ander toestel bij t abo uitkizen.. zoals k750i of een 6230i of een samsung..
maar ik baal er echt van want w800i is nu te verkopen voor een bedrag richting de 300 euro en andere toestellen nauwelijks boven 200.
Maarja.. als ik nog 2 weken moet wachten op dat kloteding dan zakt de internet-verkoopprijs misschien verder plus actie met gratis maanden geldt misschien niet meer... Dus ik ga morgen denk ik een 6230i of een k750i nemen en dan die in de verkoop doen..
Laat de topic nog heel even open staan.. en als ik toch voor een ander toestel ga dan open ik een nieuw verkooptopic en zeg ik dat deze dicht kan.
wat is het nut om een k750 te kopen en vervolgens weer doorverkopen op dezelfde dag?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:57 schreef spooky1234 het volgende:
swoosh -> kan helaas niet.. niet met de aanbieding die ik wil ..
ik heb vandaag toch maar een k750i genomen en die vanmiddag meteen doorverkocht.. tja voor een w800i kon ik minstens een paar tientjes meer krijgen maar ja fuck it.. voor het zelfde geld kon ik nog een maand wachten.. (ze kunnen elke keer uitstellen dat ze m niet op voorraad hebben)
topic kan dicht. Sorry guyz
Bij deze een gastslotquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:57 schreef spooky1234 het volgende:
topic kan dicht. Sorry guyz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |