Leg even uit wat in godsnaam het verschil is dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:28 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij dat nietEn ik wel. Nou tevreden?
![]()
Hoe gaat het?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kun je me vertellen wat fawaka betekend?
Nou, het is heel simpel als je engels kunt spreken en schrijven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:09 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Leg even uit wat in godsnaam het verschil is dan?
ik had het lekker goeehoeedd..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:16 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Nou, het is heel simpel als je engels kunt spreken en schrijven.
Je hebt de subcultuur/stroming die Gothic heet
Dan heten de volgers daarvan Goths en niet Gothics
De kledingstijl heet de Gothic stijl
Mensen die dus Gothics schrijven, maken een spelfout. Dat zijn meestal jongere mensen die niet weten waar ze het over hebben. De gothic stroming is in engeland ontstaan, vandaar deze vorm van vervoegingen. Gothics is vernederlandst engels. Als je echter de roots van de subcultuur kent, weet je ook hoe je het goed schrijft. Ik onderscheid meestal jonge goths van de ouderen door deze spelfouten. Niks mis met jongere goths, maar de meeste ''Gothics'' die ik ken zijn een paar jaar ''Gothic'' en zijn er snel weer over heen. Moeten ze zelf weten. Ik kleed me alleen gothic, en meng me niet veel in de subcultuur. Maar ik weet wèl wat het inhoud, en veel Gothics niet.
Zo. Dat was lekker arrogant en zeikerig, precies waar we in dit topic op zaten te wachten. Iemand om te bashen![]()
Heeft iemand dat in een pashokje bij de H&M achtergelaten ofzo?quote:
en waar val jij onder dan ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:19 schreef KonijnNeuckert het volgende:
Wat is nou erger:
-Gothics
-Kakkers in polo's
-Hockey nerds
-Breezah koters
-Baco boys
-Oudjes
--gecensureerd
80% van de mensen op straat kom je toch liever niet tegen???
(in de zomervakantie in het centrum van amsterdam is dat 95%)
Whehehehe! Geloof het of niet, maar die mevroi heb ik ooit gesproken!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[[url=http://img34.imageshack.us/img34/5/newfrontierscol31he.th.jpg]afbeelding][/URL]
Neequote:
plaatje werkt niet (don't hotlink)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
eerst dacht ik dat deze types een grap waren
is ook imageshackquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
plaatje werkt niet (don't hotlink)
Die middelste is wel zondermeer de lekkerste van de driequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
Oké en dan nu tijd voor het spelletje 'Wie van de drie'
[afbeelding]
Het zielige aan de hele situatie is dit: Dimmu Borgir was vroeger een respectabele band die fans had waar ik nog een biertje mee zou drinken.quote:
Je gaat me niet vertellen dat jij dit serieus neemt, kneusquote:
Het zijn wel schattige foto'squote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:54 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij dit serieus neemt, kneus![]()
![]()
Ja ze zijn wel liefquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:59 schreef Graveland het volgende:
[..]
Het zijn wel schattige foto's
Ik erger me vooral aan 't Dimmu Borgir shirt
Het verval van die band is gewoon tragisch te noemen.
Breezers kan je neuken, die andere volken nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
breezers hebben het anders ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |