quote:
Tja, en dan kan ze inpakken. Het leven is hardquote:Gaat heen KöthGoth, mijn principes, wat doet u! Ik neuq u niet
bron ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:54 schreef Miller.Time het volgende:
[..]
![]()
skaters, alto's, goths; hippies, what's the difference. Allemaal van dat werkschuwe ongewassen uitkering trekkende pauper volk![]()
tonks!!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:50 schreef tonks het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
tonks!!!!
lang niet gezien!!!!
{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{tonks}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:13 schreef MouseOver het volgende:
Maargoed, als deze Carly dus klaar lag en riep "Tonks, ik wil je", tja, dan zou Tonks zeggen
[..]
Tja, en dan kan ze inpakken. Het leven is hard
das wel erg triestquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:10 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Het is dan ook een echte meeloperstrend. Mijn nichtje had haar kamer volhangen met posters van de Backstreet Boys, toen kreeg ze een gothic vriendje en toen kwam de grote gothic omslag, een maand later kwam ik haar op een familiefeest tegen en stelde ik me nietsvermoedend aan haar voor, ze was niet eens meer te herkennen.![]()
Ja, het deed me denken aan zo'n misdaadseriescene waar een familielid een bijna onherkenbaar lijk moet identificeren, zo'n kleur had ze ook.quote:
"Normaal", "gothic" en "alto" in één zin...quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:28 schreef plopman het volgende:
er zijn ook normale gothics en alto's ventje.. je moet neit ieder een over de zelfde kam scheren.
want iedereen ziet ons skaters ook altijd aan voor goths of alto's. en als je ze kent zijn ze best aardig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |