abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 augustus 2005 @ 18:24:51 #1
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29663595
Af en toe kom ik wel eens op tweakers en dan vooral als er iets staat over de nieuwe Xbox of PS. Maar als ik de sommige reacties lees maak ik me toch soms wel eens zorgen. Even ter verduidelijking een voorbeeldje:

Dat zou alleen kunnen als je (bij deze worm) poort 8080 en 33333 geforward hebt. Maar dan nog, zo'n forward maak je maar naar 1 computer (1 ip-adres), dus een erg grote ramp voor je hele netwerk is dat niet. En natuurlijk ben je niet zo stom om willekeurige poorten te mappen

"De HD wordt niet alleen gebruikt voor savegames (die ook op flash kunnen) en downloadable content (die je ook kunt missen), maar als cache of swapspace voor de games."[/b]

Komop let's get real, als je dit soort taal gaat uitslaan wil dit toch wel zeggen dat je je wellicht iets te veel hebt verdiept in je PC dan in je sociale netwerk. Ik vraag me af: wat zijn jullie voor mensen. Komen jullie wel eens buiten, zien jullie er ook uit als die stereotype computernerds (bril, puist etc) en ga je wel eens van bil? Ik wil de mens achter de tweaker leren kennen. Waar is het in je prille jeugd fout gegaan. Kunnen wij als maatschappij nog iets voor jullie doen?
  Redactie Frontpage maandag 15 augustus 2005 @ 18:26:58 #2
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_29663660
Ik snap waar ze het over hebben

ben ik nou een Tweaker ???
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_29663691
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:24 schreef Choumacher het volgende:
Ik vraag me af: wat zijn jullie voor mensen. Komen jullie wel eens buiten, zien jullie er ook uit als die stereotype computernerds (bril, puist etc) en ga je wel eens van bil? Ik wil de mens achter de tweaker leren kennen. Waar is het in je prille jeugd fout gegaan. Kunnen wij als maatschappij nog iets voor jullie doen?
Waarom vraag je dit op Fok en niet op GoT?
I intend to live forever, or die trying.
pi_29663698
jij bent gewoon een nap
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
pi_29663702
quote:
[..]
Wat doe je nog op dit forum?
[KNE]-Mod
pi_29663761
In de Marine worden ook ontzettend veel afkortingen gebruikt.

Het is gewoon makkelijker. Want hoe zou je anders het moeten zeggen?

"Dat zou alleen kunnen als je (bij deze in code geschreven computervirus die zich gedraagd als een worm in de grond.) de internet TCP poort 8080 en 33333 doorgestuurd hebt. Maar dan nog, zo'n doorsturing/doorverwijzing maak je maar naar 1 personal computer (zo'n apparaat met een beeldscherm) met 1 Internet Protocol adres, dus een erg grote ramp voor je hele netwerk van computers die aan elkaar zijn verbonden en doormiddel van netwerkkabels verbinden hebben en zo door de taal TCP/IP met elkaar kunnen communiceren, is dat niet. En natuurlijk ben je niet zo stom om willekeurige poorten in te stellen.

Maakt het alleen maar langer en lulliger om te lezen. Hoe zou jij het dan opschrijven?
pi_29663783
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:30 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Kun je nagaan hoe tweakers in de marine zijn, die praten alleen in newspeak
[KNE]-Mod
pi_29663814
Ik snap het ook, maar wat is er mis met kennis op een bepaald vakgebied?
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  maandag 15 augustus 2005 @ 18:33:44 #9
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_29663822
Misschien moeten ze het voor jou in Jip en Janneke-taal uitleggen?
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  maandag 15 augustus 2005 @ 18:34:53 #10
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29663852
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:30 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:

Het is gewoon makkelijker. Want hoe zou je anders het moeten zeggen?

"Dat zou alleen kunnen als je (bij deze in code geschreven computervirus die zich gedraagd als een worm in de grond.) de internet TCP poort 8080 en 33333 doorgestuurd hebt. Maar dan nog, zo'n doorsturing/doorverwijzing maak je maar naar 1 personal computer (zo'n apparaat met een beeldscherm) met 1 Internet Protocol adres, dus een erg grote ramp voor je hele netwerk van computers die aan elkaar zijn verbonden en doormiddel van netwerkkabels verbinden hebben en zo door de taal TCP/IP met elkaar kunnen communiceren, is dat niet. En natuurlijk ben je niet zo stom om willekeurige poorten in te stellen.

Maakt het alleen maar langer en lulliger om te lezen. Hoe zou jij het dan opschrijven?
Ik zou het helemaal niet opschrijven
  maandag 15 augustus 2005 @ 18:35:19 #11
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29663864
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:33 schreef Kogando het volgende:
Ik snap het ook, maar wat is er mis met kennis op een bepaald vakgebied?
Niks, maar je hebt grenzen he
pi_29663919
www.webwereld.nl, dat is meer ICT nieuws voor de algemene mensch.
-
pi_29663929
Ik snap waar ze het over hebben. Maar toch heb ik een groot sociaal netwerk afgelopen weekend heel het weekend niet achter me pc gezeten. Tevens werk ik in de ICT dus vandaar dat ik er ook we verstand van moet hebben. Ik ben het zeker met je eens dat sommige mensen alleen nog maar in 1en en nullen praat.
pi_29663943
Is de TS een beetje gefrustreerd ofzo en nee ik heb niks met computers.
  maandag 15 augustus 2005 @ 18:39:27 #15
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29663976

Een ICT-er gebruikt ict termen, een soldaat gebruikt leger termen, een automonteur gebruikt auto termen, etc. En aangezien Tweakers een ict gerelateerde site is kan je dat soort taal verwachten.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_29663997
Ik snap het, dat is pas eng
pi_29664049
op GoT word dit sowiezo meteen gesloten vandaar dat je het hier maar moet vragen. en dan nog zolang je nog niet in de huiskamer van tweakers mag heb je nog niet gezien hoe erg het soms kan zijn. mensen met 10.000 posts zijn dan geen uitzondering, maar eerder regel.

[edit]ik mag dan ook nog niet in de huiskamer van tweakers[/edit]
[edit2]misschien komt dat ook wel omdat ik fok nog zie als een leuke verzameling van onzinnig nieuws en nog niet verslaafd ben aan nu.nl[/edit2]
pi_29664081
quote:
Af en toe kom ik wel eens op tweakers en dan vooral als er iets staat over de nieuwe Xbox of PS.
Waarom lees je dan posts over PC wormpies?

nerd
  maandag 15 augustus 2005 @ 18:44:51 #19
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_29664124
GoT afzeiktopics zijn zooooooooooooooooo 2002.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  maandag 15 augustus 2005 @ 18:46:41 #20
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_29664183
Wanneer mag je eigenlik in de huiskamer bij Tweakers?
pi_29664190
quote:
Af en toe kom ik wel eens op tweakers en dan vooral als er iets staat over de nieuwe Xbox of PS. Maar als ik de sommige reacties lees maak ik me toch soms wel eens zorgen. Even ter verduidelijking een voorbeeldje:

Dat zou alleen kunnen als je (bij deze worm) poort 8080 en 33333 geforward hebt. Maar dan nog, zo'n forward maak je maar naar 1 computer (1 ip-adres), dus een erg grote ramp voor je hele netwerk is dat niet. En natuurlijk ben je niet zo stom om willekeurige poorten te mappen

"De HD wordt niet alleen gebruikt voor savegames (die ook op flash kunnen) en downloadable content (die je ook kunt missen), maar als cache of swapspace voor de games."[/b]

Komop let's get real, als je dit soort taal gaat uitslaan wil dit toch wel zeggen dat je je wellicht iets te veel hebt verdiept in je PC dan in je sociale netwerk. Ik vraag me af: wat zijn jullie voor mensen. Komen jullie wel eens buiten, zien jullie er ook uit als die stereotype computernerds (bril, puist etc) en ga je wel eens van bil? Ik wil de mens achter de tweaker leren kennen. Waar is het in je prille jeugd fout gegaan. Kunnen wij als maatschappij nog iets voor jullie doen?
Ik weet niet hoe je bij deze stelling komt. De gemiddelde GoT-er (Gathering of Tweakers) is juist zeer sociaal en bereid zijn of haar kennis te delen met de medemens. Ik wil hierbij ook graag opmerken dat de gemiddelde GoT-er hierdoor juist minder onzin uitkraamd dan de doorsnee TS op FoK! Ik kan me vergissen uiteraard, maar heb het tegendeel nog niet bewezen gezien...
  maandag 15 augustus 2005 @ 18:47:41 #22
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29664206
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:43 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Waarom lees je dan posts over PC wormpies?

nerd
Ik was verdwaald
pi_29664214
...

[ Bericht 99% gewijzigd door tudoros op 15-08-2005 18:48:39 (verkeerde account) ]
pi_29664229
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:44 schreef Mr.J het volgende:
GoT afzeiktopics zijn zooooooooooooooooo 2002.
It's funny, 'cause it's true...
  maandag 15 augustus 2005 @ 18:48:49 #25
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_29664241
Tweakers roeleren
Je zult het allemaal wel niet snappen, maar of dat wat over hun of jou zegt is natuurlijk maar net de vraag!
Member of de [DPC]NoizyCows ( http://www.noizycows.nl )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')