abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29681713
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:43 schreef MarcyDarcy het volgende:
Heb je 'm weleens schoon gemaakt?
Vul het waterreservoir helemaal, zet een grote kom/schaal onder het koffietuitje en zet daarna de Senseo aan. Nadat het water op temeratuur is druk je beide knoppen (voor 1 kop en die voor 2 koppen tegelijk in). Op die manier trekt de Senseo een heel reservoir erdoorheen en is het weer een stuk schoner. Probeer het eens
Eventueel kun je een oude pad laten zitten die als 'filter' kan dienen.
Hey da's een goeie. Dat wist ik helemaal niet
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:45 schreef _Arual_ het volgende:
Sen Seo klinkt als een goedkoop Taiwanees namaakmerk.
Sen Seo®
Oh, and that's a bad miss!
pi_29681798
Op mijn werk staat zo'n apparaat,alleen ik lust de VIENNA als enige soort,de rest smaakt naar niks,er moet toch een chocoladesmaak aan zitten voor mij.
Ook zijn de bakkies heel snel koud,dat valt mij dan op.
Om de SenSeo beter te laten werken haal ik eens per week (ja,hoog verbruik!) alle onderdelen eraf en boen ze flink af onder de lopende kraan.
Het verschil is echt te merken.
Een pad 2 keer gebruiken is mij thuis heel vaak overkomen,vooral na een lange dag werken.
En je maar afvragen waarom het zo goor is ineens...
pi_29687067
*senseo schoonmaakt
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_29688959
Als je je kop/glas/mok eerst met heet water omspoeld blijft je koffie lekker warm.
Dit geld ook voor "gewone" koffie en thee.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29689074
okee luister ff het is een echte senseo je schrijft het inderdaad ana elkaar ik heb gekeken en er staat philips en douwe egbers op en alles. Heb vanmorgen de boel schoongespoeld en ook alweer een kop koffie op maar het is wachten tot ik weer 2 koppen tegleijk moet zetten voor ik weet of hij t weer goed doet
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:17:41 #31
126351 Vanilla_Ice
Fresh & Funky !
pi_29692177
De mijne geeft nog maar een half kopje koffie per keer
en als ik dan nog eens druk om het kopje helemaal vol te laten lopen is m'n schuim weg...
Maak 'm nochtans regelmatig schoon, iemand een idee hoe dit komt ?
pi_29703463
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 14:26 schreef RobbieRicardo het volgende:
okee luister ff het is een echte senseo je schrijft het inderdaad ana elkaar ik heb gekeken en er staat philips en douwe egbers op en alles. Heb vanmorgen de boel schoongespoeld en ook alweer een kop koffie op maar het is wachten tot ik weer 2 koppen tegleijk moet zetten voor ik weet of hij t weer goed doet
Je hebt er alleen last van als je 2 kopjes zet? En je gebruikt dan toch wel 2 pads ipv 1? Als je 1 pad gebruikt voor 2 kopjes krijg je idd slappe koffie ja...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')