abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29662037
Vandaag, morgen, of overmorgen gratis af te halen in Leiden:

- een houten 1-persoonsbed met lattenbodem en matras.
[foto komt nog]

- een eettafel waarvan de zijkanten uitgeschoven kunnen worden (ook als bureau te gebruiken)

Dit is dus de uitgeklapte tafel. De uitstekende zijkanten kunnen ingeschoven worden. Afmetingen: 80 x 80 cm, de uitschuifstukken zijn 30 cm, dus je kunt de tafel uitschuiven tot 120 of 150 cm.

- een houten klapstoel
- een gewone stoel met 4 ijzeren poten en armsteunen.

Vooral het klapstoeltje is gewoon leuk! Zeker als het gratis is

Misschien iets voor een student die z'n nieuwe kamer snel en gratis wil inrichten? Het moet snel weg, anders bel ik het grofvuil

Wie interesse heeft kan in dit topic reageren en dan mailen we wel verder

(Sorry voor de slechte kwaliteit foto's, ze zijn met m'n mobieltje gemaakt...)

[ Bericht 39% gewijzigd door imago op 16-08-2005 11:13:13 ]
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_29678577
jah ik heb interesse . Heb je foto's van die eettafel en istie makkelijk in de trein te vervoeren? Maw; inklapbaar? (moet naar Groningen ).

Me zus woont in Leiden dus die kan het deze week wel ophalen hoop ik
pi_29683333
Nou misschien wordt dat lastig in de trein De tafel bestaat zeg maar uit 4 delen die je uit elkaar kunt halen: het tafelblad (80 x 80), de twee zijstukuitschuiftafelbladen (30 x 80) die normaal onder het tafelblad verstopt zitten maar die je dus uit kunt schuiven, en het onderstuk. Maar dat onderstuk bestaat dus uit een soort houten vierkant frame waaraan de 4 poten vast zitten en waar normaal het tafelblad op rust. Dat onderstuk is dus wel een lomp lastig ding om mee te nemen.

Lekker handig als ik ben, kom ik er net achter dat het bluetooth ding dat aan m'n PC hangt niet werkt, dus foto's hier neerzetten wordt lastig. Ik zou je wel een MMSje kunnen sturen met de foto erin als je dat zou willen Als je wil mag je zus ook komen kijken, misschien kan ze voor jou een beetje inschatten of het iets is dat je zou willen hebben. En als zij het niks vindt of denkt dat ze de tafel kan vervoeren dan laat ze em gewoon lekker staan

Oh en de tafel is gemaakt van donkergekleurd hout, mocht je er met je inrichting rekening mee willen houden
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:48:08 #4
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_29683649
Geheel offtopic maar ach;
Je kan ook naar je eigen email adres mms'sen en dan heb je de foto's ook op de pc.
Je leeft maar één keer...
pi_29683861
Dat gaan we dan maar eens proberen
pi_29684355
foto's toegevoegd, bedankt voor de tip!
pi_29691544
De tafel is inmiddels weg. Grofvuil komt maandag voor het bed, dus wie het nog wil hebben...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')