Hehehehe ik wist wel dat je dit topic zou vindenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:36 schreef T42 het volgende:
was ik niet die Fok!ker?¿?![]()
![]()
![]()
mooie foto van me kever
ik was voor de pech gevalletjes (whaha)
site van de bromvliegers: http://www.bromvliegers.nl/
ps. ben ik ook zo'n raar typjewhaha
Hehehe ja GOH!! wat een puik idee dat linkje V.V.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:17 schreef Vliegvrager het volgende:
Hey Puckzzz, wat een goed idee dit topic, dan kunnen de mensen die naar een van de evenementen uit de Evenementenkalender voor fotografen zijn geweest hun foto's kwijt.
leuke foto's ook, zo lekker kleurrijk. En nog wat, maar dat had ik al gezegd.
eerst zaterdag hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:51 schreef pea4fun het volgende:
Re je bent alvast stiekum aan het oefenen voor de lekmeet he? ik zie het wel!
ja zou ik wel doen, ligt ook aan waar ze het voor gebruiken natuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:23 schreef Puckzzz het volgende:
Zitten mooie tussen Re
Ik kreeg een mailtje van TS42 doorgestuurd, de Brommerclub die de recordpoging organiseerde wil graag AL mijn foto's hebben. Ik wil ze best sturen, maar dan wel onder vermelding van mijn naam toch??
voor de website en hun clubmagazine, maar ik heb al gemaild dat ik naamsvermelding erbij wil.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:06 schreef Re het volgende:
[..]
ja zou ik wel doen, ligt ook aan waar ze het voor gebruiken natuurlijk
TS42??quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:23 schreef Puckzzz het volgende:
Zitten mooie tussen Re
Ik kreeg een mailtje van TS42 doorgestuurd, de Brommerclub die de recordpoging organiseerde wil graag AL mijn foto's hebben. Ik wil ze best sturen, maar dan wel onder vermelding van mijn naam toch??
Ik was ook bij Osdorp voor foto's, vond het alleen weinig aan. Was jij soms die donkere jongen met die canon EOD?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:04 schreef Asmooh het volgende:
ik ben vandaag naar osdorp posse geweest en sail... maar sail vond ik niet veel aan.. post fotos later deze avond
ohh, die had ik wel eventrjes in ooghoek gezien jaquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:46 schreef Gimmick het volgende:
Hehe, met een ouderwetse Pentax-camera (50mm lensje). Met z/w-fotorolletje erin. Ik ben snel wat meters film aan het maken omdat ik wil leren ontwikkelen.
had je naar spa in belgië moeten gaan afgelope weekend enorme VW kever/bus/buggy enz meetingquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:09 schreef Subhuman het volgende:
Ik wil nog een keer naar een oldtimerdag ofzo... Lekker van die glimmende jaren 50 auto's op de foto zetten!
quote:Op zondag 11 september 2005 13:35 schreef T42 het volgende:
voor al die fotograven weet ik een eventementje!!!!
www.keverzomerfestijn.nl
Mja okee, maar wat kost tegenwoordig nou geen entree?quote:Op zondag 11 september 2005 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
Het is jammer van die EUR 10 per persoon, maar anders was ik wel gekomen
ja dat is het rottige dat je je posts niet meer kan aanpassen want dan zou ik er een linkje van makenquote:Op maandag 12 september 2005 09:10 schreef RonaldV het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar halen somige mensen hun foto's niet een beetje te snel off line? Dit topic is er nu een maand, en 30% van de foto's (ik heb alle posts op één pagina) is al weer weg. Erg jammer.
Een heleboel helaasquote:Op maandag 12 september 2005 07:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja okee, maar wat kost tegenwoordig nou geen entree?
je mag er wel even bijzeggen dattie 46.5 MB isquote:Op maandag 19 september 2005 00:13 schreef T42 het volgende:
http://s27.yousendit.com/d.aspx?id=0OKQA2IWA2CT71KM950Z2JFNLT
tijdelijk te downloaden een filmpje die ik effe vlug gemaakt heb van kever zomer festijn 2005
Ikke daar ook geweest zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 19:58 schreef GastheerG het volgende:
Dagje Hellendoorn
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
orgineel was 400mbquote:Op donderdag 22 september 2005 13:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je mag er wel even bijzeggen dattie 46.5 MB is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |