Wat vind je van de keuze voor Heitinga dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:39 schreef Suijk het volgende:
Ah, Vennegoor, nog zo'n Ajax-keuze.
Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Wat vind je van de keuze voor Heitinga dan?
Beide niet lijkt me nog beterquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:55 schreef Dorus_ het volgende:
Heijtinga, dan kan je nog beter Greene oproepen. nee, ik zeg niet dat ie mee moet maar is op dit moment echt niet slechter
zeg ik toch...quote:
idd. Geef die jonge toch geen valse hoopquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:52 schreef 9christensen het volgende:
Wat moet Van Basten met Vennegoor of Hesselink als ie al zoveel spitsen heeft?
Zonder Sjonnie ziet de bank er zo kaal uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:00 schreef gitaarsnaar het volgende:
Heitinga omg.. Gaan we straks nog verliezen van Andorra
Hij heeft Vennegoor natuurlijk geselecteerd voor het geval dat oranje in het laatste kwartier de verdedigende muur van Andorra of Armenie niet doorbroken heeft en alles lang moet gaan pompen, dan kan lange Jan nog wel van pas komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:52 schreef 9christensen het volgende:
Wat moet Van Basten met Vennegoor of Hesselink als ie al zoveel spitsen heeft?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:56 schreef Noca het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd wanneer Davids weer in beeld komt bij van Basten..
Die hebben we zeker nodig op het WKquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:56 schreef Noca het volgende:
[..]
Blijkbaar wel dus
Ben echt benieuwd wanneer Davids weer in beeld komt bij van Basten..
Van Bommel kan geen rechtsback spelen. Heitinga wel. Dus je moet het zoeken bij de middenvelders waarom Bommel niet geselecteerd is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:51 schreef The_M het volgende:
[..]
Hij heeft Vennegoor natuurlijk geselecteerd voor het geval dat oranje in het laatste kwartier de verdedigende muur van Andorra of Armenie niet doorbroken heeft en alles lang moet gaan pompen, dan kan lange Jan nog wel van pas komen![]()
Maar geen Bommel en wel Heitinga![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op de bank bij Ajax, spelen als een krant en toch geselecteerd wordenDit kan toch niet
![]()
Voor rechtsback hebben we Kromkamp en Lucius toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Van Bommel kan geen rechtsback spelen. Heitinga wel. Dus je moet het zoeken bij de middenvelders waarom Bommel niet geselecteerd is.
Dat hoor jij te weten met zo'n usernamequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voor rechtsback hebben we Kromkamp en Lucius toch?
Neuh hoor. Juichen bij de volgende zege edoch steen en been klagen. Waar ben ik anders Nederlander voor?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:48 schreef tong80 het volgende:
Ook jammer voor de criticasters dat ie al 13 wedstrijden ongeslagen is. Als suporters zitten ze met een dilemma. Moet ik nou juichen bij de volgende zege of hopen dat ik m'n gelijk haal.
Nee. Daar gaat het niet om. Ook al wordt hij wereldkampioen (wat ik zeker hoop). Dan nog blijft het flauw dat hij niet eerlijk is tegenover sommige spelers. Hij moet gewoon eerlijk zeggen waarom hij spelers niet meeneemt OF helemaal niets daarover zeggen en niet lulverhalen rondstrooien zoals hij nu regelmatig doet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:48 schreef tong80 het volgende:
Ook jammer voor de criticasters dat ie al 13 wedstrijden ongeslagen is. Als suporters zitten ze met een dilemma. Moet ik nou juichen bij de volgende zege of hopen dat ik m'n gelijk haal.
Xavi zal nooit slachtoffer worden van de komst van Van Bommel, dat is één van de vijf beste spelers van Barcelona.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:39 schreef LuukBes het volgende:
Heb van Bommel hele match zien spelen tegen Juve in Juan Camper Cup, een helft als controlerende centrale middenvelder achter Ronaldhino, en een helft naast Deco als rechtermiddenvelder. Deed ie heel aardig. Xavi is zo te zien slachtoffer van zijn entree.
Ik heb het niet gezien, wat was die uitleg dan? (in grote lijnen evt?)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:08 schreef Suijk het volgende:
Een hele zwakke uitleg waarom Heitinga er wel bij zit zeg...
Dat hij tegen Duitsland op een moeilijke plek moest spelen en tegen Finland wat ongelukkig was, maar dat dat geen reden was om 'em te laten vallen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:04 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ik heb het nie gezien, wat was die uitleg dan? (in grote lijnen evt?0
Doet pijn, he. Dat van Bommel het goed doetquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Xavi zal nooit slachtoffer worden van de komst van Van Bommel, dat is één van de vijf beste spelers van Barcelona.
Zolang we blijven winnen maakt het me weinig uit hoor. Ik denk alleen dat als we straks Bommel e.a. weer nodig hebben, ze op een gegeven moment wel zullen zeggen: bekijk jij het maar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:08 schreef LuNaTiC het volgende:
Ahja. Nouja ik ben er inmiddels niet meer verbaasd over. Lame is het wel, hij komt nu met zo'n beetje alles weg. Tsjah, hij blijft nu eenmaal winnen
Nee hoor, volg die topicreeks maar. Alleen zal hij nooit Xavi vervangen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:08 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Doet pijn, he. Dat van Bommel het goed doet
Vindt jij. We zullen zien. Voorlopig zat Xavi frustie op de bank, en speelde Bommel een complete wedstrijd, ondanks dat er nogal wat gewisseld werd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Xavi zal nooit slachtoffer worden van de komst van Van Bommel, dat is één van de vijf beste spelers van Barcelona.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |