1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | -----Robben-----------Makaay----------Van Persie----- ----------------------------------------------------- --------------Cocu------------Van Bommel------------- ----------------------------------------------------- ----------------------Maduro------------------------- ----------------------------------------------------- --------Gio------------------------------Kromkamp---- ------------------Bouma-------Boula------------------ ----------------------------------------------------- ------------------------Sar-------------------------- |
Ik neem aan dat dit niet voor morgen is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:59 schreef Spideyman het volgende:
[ code verwijderd ]
Coach: Spideyman![]()
Landzaat voor Maduro en van Nistelrooij voor Makaayquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:59 schreef Spideyman het volgende:
[ code verwijderd ]
Zeer mooie opstelling !quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:59 schreef Spideyman het volgende:
[ code verwijderd ]
Je kan niet, je had al een tv-date?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ik kan morgen niet, anders had ik wel heengegaan
Jongen, Van Bommel is niet eens geselecteerd, hoe kun je die dan opstellen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:59 schreef Spideyman het volgende:
[ code verwijderd ]
Ow, net zoals Van Bommelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:59 schreef The_M het volgende:
Ik zal er eerlijk gezegd ook niet echt mee zitten als Maduro gigantisch door de mand valt![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jongen, Van Bommel is niet eens geselecteerd, hoe kun je die dan opstellen?
Ook niet slechter trouwens, misschien is dat wel het criterium?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Van bommel is niet door de mand gevallen
Andere spelers deden het niet beter dan hem.
Lijkt me echt moeilijk om je collega's onder ogen te komen terwijl breed uitgemeten is dat hij vreemd is gegaan met iemand zonder medeweten van Bouchra.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:06 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Iedereen mijdt na afloop de badkamer![]()
Ik denk dat BOuchra hem heeft teruggepakt door vreemd te gaan met Kuytquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lijkt me echt moeilijk om je collega's onder ogen te komen terwijl breed uitgemeten is dat hij vreemd is gegaan met iemand zonder medeweten van Bouchra.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:14 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik denk dat BOuchra hem heeft teruggepakt door vreemd te gaan met Kuyt![]()
Maar liepen wel met hun tegenstander meequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Van bommel is niet door de mand gevallen
Andere spelers deden het niet beter dan hem.
Neu, en als ze verliezen ook niet, want dan heeft het waarschijnlijk gelegen aan het feit dat Cocu zijn taken op het middenveld niet goed uitvoerdequote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar als we vanavond gewoon van de Duitsers winnen, is Marco weer een paar weken onsterfelijk. Dus maakt het dan uit of Van Bommel bij de selectie zit of niet?
Wat mij betreft niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |