Uiteraard! Het is de kunst om van alledaagse dingen iets spannends te maken!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:22 schreef Camoth het volgende:
Moet het wel een beetje spannend houden, dat boodschappen doen![]()
En? Hoe was de patat?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:57 schreef Roellio het volgende:
[..]
Uiteraard! Het is de kunst om van alledaagse dingen iets spannends te maken!
Heb je nog wat gekocht of heb je alleen chickies gecheckt?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:57 schreef Roellio het volgende:
[..]
Uiteraard! Het is de kunst om van alledaagse dingen iets spannends te maken!
Ja, ik zag wel dat je wraps ging maken. Maar nadat je die weg hebt gegooid heb je toch wel patat gehaald?quote:
Ik ben bíjna geneigd om je een keer uit te nodigen om van mijn sublieme kookkunsten te genieten!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik zag wel dat je wraps ging maken. Maar nadat je die weg hebt gegooid heb je toch wel patat gehaald?
IK OOK!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:12 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ben bíjna geneigd om je een keer uit te nodigen om van mijn sublieme kookkunsten te genieten!
Ja, das inderdaad veel leuker dan heftige seksquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:46 schreef Roellio het volgende:
[..]
Lastig hoor...
Met Dirkh kan ik bier drinken en mannelijk doen en over voetbal praten!
Ik had het over koken... Jij wil gelijk weer sex...quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:57 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja, das inderdaad veel leuker dan heftige seks![]()
Seks en koken gaat anders heel erg goed samen. Eerst ga je voor mij koken en dan...quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:58 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik had het over koken... Jij wil gelijk weer sex...
![]()
Activiteit op een volle maag is misschien ook niet ideaal...quote:
Sjah, ovenschotelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:07 schreef Roellio het volgende:
[..]
Activiteit op een volle maag is misschien ook niet ideaal...
Hmzzz... een ovenschotel die een flinke tijd in de oven moet dan maar?![]()
"wat beters dan dat" vergt aandacht. Dan is er, zoals je zult begrijpen, geen tijd tussendoor voor nevenactiviteiten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:08 schreef Camoth het volgende:
[..]
Sjah, ovenschotelIk verwacht wel wat beters dan dat
![]()
Anders laten we dat eten gewoon zitten ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:10 schreef Roellio het volgende:
[..]
"wat beters dan dat" vergt aandacht. Dan is er, zoals je zult begrijpen, geen tijd tussendoor voor nevenactiviteiten.
Het blijft een lastig vraagstuk!
Precies!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:11 schreef Camoth het volgende:
[..]
Anders laten we dat eten gewoon zitten ofzo![]()
Shoarmaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:12 schreef Roellio het volgende:
[..]
Precies!
De Shoarma op 't Leidseplein is tot 5 uur 's nachts open bij de achterdeur!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |