Slaan!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:07 schreef anne1982 het volgende:
Begint er net zo'n muts tegen me te zeuren dat ik geen alcohol meer mag drinken....![]()
Kan niet, ik had ze aan de telefoon....quote:
Dat ging natuurlijk over gisteravond....quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:16 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Dat ging natuurlijk over gisteravond....
maar toen was jij te zat natuurlijk
O! Hallo! Nu doet ie het welquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:26 schreef creno het volgende:
SODEJU !!!![]()
[afbeelding]
of klik: http://www.gaybelfast.net/cal_model.jpg
Ik dus duidelijk nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:09 schreef wonderer het volgende:
Ik wou net gaan vragen of jullie allemaal versatile waren, want die indruk kreeg ik wel...
Die zijn voor amateurs.quote:
Waarom niet?quote:
gewoon... mes pakken, velletje insnijden.. velletje vastpakken en uit elkaar trekken. stevig tegen het uiteinde van de worst aan drukken en je trekt dat vel er zo af, alleen zit dat metalen ringetje soms in de weg..quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:36 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
15 kilo.... hoe krijg je die weg?
![]()
Ach, wat boeit mij dat nou dat anderen het weten. Je hebt verder toch weinig aan die informatie. Wat dat betreft heb ik weinig moeite om hierover te pratenquote:
Ik heb ergens gemist wat je voorkeur was trouwensquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:48 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ach, wat boeit mij dat nou dat anderen het weten. Je hebt verder toch weinig aan die informatie. Wat dat betreft heb ik weinig moeite om hierover te praten
Nou G_E, barst eens los!quote:
je hebt helemaal gelijk..quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:48 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ach, wat boeit mij dat nou dat anderen het weten. Je hebt verder toch weinig aan die informatie. Wat dat betreft heb ik weinig moeite om hierover te praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |