Dit hoeven we je toch niet uit te leggen he....quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een verjaardagscadeau.. maar wat ik er mee moet
oh dan kom ik met anne-marie mee!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:29 schreef Semisane het volgende:
Gek gebnoeg geef ik liever massages dan ik ze ontvang....kan me moeilijk ontspannen dan....Beetje raar ben ik....maar wel lekker....dat dan weer wel.
![]()
![]()
Oh kom op..don't you play innocentquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een verjaardagscadeau.. maar wat ik er mee moet
Massage, dan zonnebank of warme douche c.q. bad, en dan je nest in.quote:
Vind het best.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh dan kom ik met anne-marie mee!!!
quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:29 schreef petre86 het volgende:
je doet het iig veilig met al die ontsnapte TBS-ers
quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:29 schreef Semisane het volgende:
Dit hoeven we je toch niet uit te leggen he....![]()
![]()
GMTA.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh kom op..don't you play innocent?
Ik kom je zo wel ff ophalen oke.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh dan kom ik met anne-marie mee!!!
Ik ben van de passionele sex.. niet van die kinky zooi..quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh kom op..don't you play innocent?
Sure sure....en straks vertel je ons nog dat je geen homo bent.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben van de passionele sex.. niet van die kinky zooi..
hier ook.. ( kan ook liggen aan het feit dat de meesten hier geen massage kunne geven.. maar goed..)quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:29 schreef Semisane het volgende:
Gek gebnoeg geef ik liever massages dan ik ze ontvang....kan me moeilijk ontspannen dan....Beetje raar ben ik....maar wel lekker....dat dan weer wel.
![]()
![]()
Passioneel? Oh?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Passief zeker ipv passioneelquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
heb je vanavond tijd daarvoor?!quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:30 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Massage, dan zonnebank of warme douche c.q. bad, en dan je nest in.![]()
Zal ik je eens knoeihard doorneuken?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:32 schreef Semisane het volgende:
[..]
Sure sure....en straks vertel je ons nog dat je geen homo bent.![]()
Maar toch he....hoef je dan geen pijn in je vingers/handen te krijgen...zijn wel truukjes voor.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
hier ook.. ( kan ook liggen aan het feit dat de meesten hier geen massage kunne geven.. maar goed..)
als zuslief 'toevallig' naast mij komt zitten en haar rug mijn richting op draait weet ik alweer hoe laat het is.. masseren tot ik zere vingers krijghoe vast kan een schouderpartij zitten zeg..
quote:ik heb ineens zin in een massage! ( ontvangen dan he.. dat krijg je als je de hele dag met worsten van 15 kilo in de weer bent geweest)
Amsterdam....Nieuwendijk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:32 schreef anne1982 het volgende:
euhm...... en waar moeten we naar toe komen?
Hoe laat ben je in Veenendaal?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:34 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
heb je vanavond tijd daarvoor?!![]()
Kom maarquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zal ik je eens knoeihard doorneuken?
Ooooohw wat passioneel......*wegzwijmel*.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zal ik je eens knoeihard doorneuken?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:32 schreef petre86 het volgende:
ik heb ineens zin in een massage! ( ontvangen dan he.. dat krijg je als je de hele dag met worsten van 15 kilo in de weer bent geweest)
Kan wel wat hebben hoorquote:
Passioneel knoeihardquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ooooohw wat passioneel......*wegzwijmel*.
jep ik ga mee heb net zijn foto's bekenen en die mag wel aan mijn lijf zitten mini meet!!!!quote:
Spoken like a true bottom?quote:
Niet vergeten die latex handboeien mee te nemen dan he.quote:
Versatile nog altijd!quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:38 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jep ik ga mee heb net zijn foto's bekenen en die mag wel aan mijn lijf zitten mini meet!!!!![]()
we hebben er een beetje xtc over heen gestrooidquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
waarom gaat dit topique zo vreselijk hard
Heej, we kunnen niet naar venendaal en naar amsterdam!!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:38 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
moet nog ff eten hoelaat kun je me ontvangen!?
En een veertje..quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Niet vergeten die latex handboeien mee te nemen dan he.
Tja...Maarre ik lijk helemaal niet op Garfield.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:38 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jep ik ga mee heb net zijn foto's bekenen en die mag wel aan mijn lijf zitten mini meet!!!!![]()
En dat als er geen pubers zijn....quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
waarom gaat dit topique zo vreselijk hard
zet je me in venendaal maar af..... rijd jij door naar a'dam jij was eerst aan de beurt voor de massage en op de terug weg kun je mijn weer oppikken!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:40 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Heej, we kunnen niet naar venendaal en naar amsterdam!!!!
Nou nou je maakt het wel spannend hoor.quote:
euh.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:41 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zet je me in venendaal maar af..... rijd jij door naar a'dam jij was eerst aan de beurt voor de massage en op de terug weg kun je mijn weer oppikken!!!![]()
Tenzij je gestoord wilt worden door een 13 jarig broertje.. yoursquote:
oh shit.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...Maarre ik lijk helemaal niet op Garfield.![]()
Spannend kan ook passioneelquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:41 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou nou je maakt het wel spannend hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |