quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:33 schreef en_door_slecht het volgende:
Bath, met dank aan mijn vriendin.
Dat lijkt er wel wat op, maar volgens mij zijn de bergen niet helemaal overeenkomstig. Heb je een bewijs/foto?quote:
dan houden we gelukkig niet zo heel veel meer overquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:33 schreef en_door_slecht het volgende:
Maar Midden- of Zuid-Amerika lijkt me wel goed.
Wist u dat er van de ruim 3000 soorten zo’n 25 soorten palmen zijn die prima kunnen gedijen in ons koude kikkerlandje? Deze winterharde palmen komen oorspronkelijk uit alle continenten van de wereld en zijn goed bestand tegen de vorst.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:43 schreef en_door_slecht het volgende:
Verder is het (sub) tropisch, want er staan palmen op de foto.
uhm waar dan?? Het ziet er zonnig uit maar palmbomen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:43 schreef en_door_slecht het volgende:
Verder is het (sub) tropisch, want er staan palmen op de foto.
Die twee uur zijn nu wel voorbij...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:35 schreef Zephyrus het volgende:
Welkom bij Raad de stad!
- HINTS: Post een hint na minimaal 2 uur en maximaal 24 uur zonder reactie of na 2 à 3 keer raden
(zie voorgaande raad de stad topics tot aan nr 63...)quote:- HINTS: Post een hint na minimaal 12 uur en maximaal 24 uur zonder reactie of na 4 à 5 foutieve antwoorden.
Inderdaadquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:01 schreef en_door_slecht het volgende:
Parijs, musee d'orsay. Frankrijk uiteraard: http://www.cs.wright.edu/~lfinkel/europe/musee-d'orsay_extSM.jpg
Ik ben niet zo van de trams eigenlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:19 schreef en_door_slecht het volgende:
, en voor MREn de tram.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |