quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[hitleriaanse toespraak]
Geen inkoppertjes meer! Creativiteit wil ik zien! Ik wil dat wij tot ongekende hoogten stijgen!
[/hitleriaanse toespraak]
had een s tekortquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
misbroodweegsters
vrouwen die de broodjes (hosties) die men in de kerk krijgt afwegen
Kijk, dat is het!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:30 schreef PrintScreen het volgende:
misbroodweegster
vrouw die de broodjes (hosties) die men in de kerk krijgt afweegt
Thanksquote:
Oeps. Nou ja, het zij je vergeven. Wegens de leuke vondst. Maak er dan missbroodweegster van, da's iemand die het kleine beetje brood dat een miss mag eten, heel precies afweegt. Medunkt dat het tijd is voor een nieuwe letter:quote:
misbroodweegsters kan toch ook ipv misbroodweegsterquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oeps. Nou ja, het zij je vergeven. Wegens de leuke vondst. Maak er dan missbroodweegster van, da's iemand die het kleine beetje brood dat een miss mag eten, heel precies afweegt. Medunkt dat het tijd is voor een nieuwe letter:
S
isquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oeps. Nou ja, het zij je vergeven. Wegens de leuke vondst. Maak er dan missbroodweegster van, da's iemand die het kleine beetje brood dat een miss mag eten, heel precies afweegt. Medunkt dat het tijd is voor een nieuwe letter:
S
Oh, sorry, ik lette niet op. Dacht dat het mét die S aan het eind al een S miste.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:47 schreef toma het volgende:
misbroodweegsters kan toch ook ipv misbroodweegster
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:51 schreef komrad het volgende:
mag je ook meerdere letters toevoegen dan?
Nee!quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:51 schreef komrad het volgende:
mag je ook meerdere letters toevoegen dan?
dolle hond maar hij heeft het al gecorrigeerd.quote:
Spinrag was veel mooier geweest!quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:52 schreef dolle_hond het volgende:
graspin
OP.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:58 schreef komrad het volgende:
ik begrijp dat het niet echt bestaande woorden hoeven te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |