Gezien je taalgebruik zou jij best een studie kunnen gebruiken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:53 schreef SCH het volgende:
Dan doet ze nog wat nuttig. Dat tuig is weer met de introductie begonnen en al die nageboortes zitten hier weer zingend en schreeuwend onze belastingcenten te verbrassen.
Opzouten met die lui. Gewoon studeren of je bek houden.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:53 schreef SCH het volgende:
Dan doet ze nog wat nuttig. Dat tuig is weer met de introductie begonnen en al die nageboortes zitten hier weer zingend en schreeuwend onze belastingcenten te verbrassen.
Opzouten met die lui. Gewoon studeren of je bek houden.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:02 schreef Noca het volgende:
Wat een generaliserend mannetje ben jij zeg SCH.
De spijker op z'n kopquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:10 schreef SocialDisorder het volgende:
Studeren --> Goedbetaalde baan --> meer inkomsten --> meer belasting --> meer inkomsten rijk --> minder lasten voor ongeschoolde nageboortes als SCH
Mag ik dan achterover hangen en van een uitkering genietenquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:10 schreef SocialDisorder het volgende:
Studeren --> Goedbetaalde baan --> meer inkomsten --> meer belasting --> meer inkomsten rijk --> minder lasten voor ongeschoolde nageboortes als SCH
ja dat krijg je als je alleen de ochtendkrant als baantje hebt he...dan heb je last van ongedierte zoals studenten;)quote:
Ik word gestoord op mijn kantoor hier door die schreeuwerige puistekoppenquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:17 schreef Troy het volgende:
[..]
ja dat krijg je als je alleen de ochtendkrant als baantje hebt he...dan heb je last van ongedierte zoals studenten;)
Overigens wat weet een Fries van educatie.....boppe...laat me niet lachen idioot...leer Nederlands
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:10 schreef SocialDisorder het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:17 schreef Troy het volgende:
Overigens wat weet een Fries van educatie.....boppe...laat me niet lachen idioot...leer Nederlands
Van mij wel, houd er wel rekening mee dat ik op alles en iedereen stem die luie couch-potatoes aan het werk zet in de stront-verwerkingsindustrie.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:16 schreef Arid het volgende:
[..]
Mag ik dan achterover hangen en van een uitkering genieten![]()
![]()
Is studeren dan in groepen van 20 door de straten banjeren onder het uiten van kreten als "tieten tieten tieten bier bier bier"?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:10 schreef SocialDisorder het volgende:
Ja, een studie in groepsgedrag. Dat die tieten van jou niet zo hoeven is duidelijk, maar laat een ieder in zijn waarde.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Is studeren dan in groepen van 20 door de straten banjeren onder het uiten van kreten als "tieten tieten tieten bier bier bier"?
Okayquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, een studie in groepsgedrag. Dat die tieten van jou niet zo hoeven is duidelijk, maar laat een ieder in zijn waarde.
De baan waar ik altijd al van heb gedroomd!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Van mij wel, houd er wel rekening mee dat ik op alles en iedereen stem die luie couch-potatoes aan het werk zet in de stront-verwerkingsindustrie.
Kort samengevat: ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Is studeren dan in groepen van 20 door de straten banjeren onder het uiten van kreten als "tieten tieten tieten bier bier bier"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |