O.o! Dat kan toch niet goed zijn, cola zit prik in en dat resulteert meestal in nog meer pijn. Serieus waar een medicijn voor keelpijn?!quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:10 schreef Orealo het volgende:
stophoest en cola, serieus.
Nee, ik rook niet. Ook nooit gedaan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:11 schreef Megumi het volgende:
Rook je?
Coca cola was oorspronkelijk ontwikkeld als een hoestdrankje, hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
O.o! Dat kan toch niet goed zijn, cola zit prik in en dat resulteert meestal in nog meer pijn. Serieus waar een medicijn voor keelpijn?!
Klopt! raar maar waar...quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:10 schreef Orealo het volgende:
stophoest en cola, serieus.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:22 schreef Devlinsect het volgende:
Wordt het niet tijd om de huisarts te bezoeken als je er al dagen last van hebt?
Het kan een keelonsteking zijn waar je peniciline voor moet slikken...
Virus? D'as balenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:50 schreef Laniboekje het volgende:
Mja, dus de pijn was niet meer te houden. Ik naar de huisarts toe vanochtend, hij had me natuurlijk binnen 4 minuten afgewimpeld met: Keelbogen zijn ontstoken, geen keelontsteking, maar virus. Gefeliciteerd, hier zit je 10-14 dagen aan vast met koorts en antibiotica helpt niet. Hier, brufen tegen de pijn. Dag!
![]()
Nogal ja! En dat te bedenken dat ik aanstaande vrijdag een feestje heb, het weekend een verjaardag heb en dan ook nog uit eten wilde gaan.. En deze week en volgende week stonden in het teken van sollicitaties afhandelen om een stageplaats te bemachtigen.. Ja, dat gaat lekker zo!quote:
Ik had er binnen twee jaar een stuk of vier keer een keelontseking. Daarna zijn mijn keelamandelen operatief verwijderd. De ingreep stelt niets voor en geen keelonsteking meer...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nogal ja! En dat te bedenken dat ik aanstaande vrijdag een feestje heb, het weekend een verjaardag heb en dan ook nog uit eten wilde gaan.. En deze week en volgende week stonden in het teken van sollicitaties afhandelen om een stageplaats te bemachtigen.. Ja, dat gaat lekker zo!
&%^!*@_&^
Dit kan ik nu echt niet gebruiken!![]()
Ja, ijs. Als ik dat ook maar eens door mijn keel kreeg. Dit is echt niet grappig meer. Iedere keer als ik probeer te slikken trekken alle spieren overal samen van de pijn. Ik ben echt doodop en er is niks wat ik er tegen kan doen..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:18 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik had er binnen twee jaar een stuk of vier keer een keelontseking. Daarna zijn mijn keelamandelen operatief verwijderd. De ingreep stelt niets voor en geen keelonsteking meer...
Ijs eten wil ook wel helpen. Het wordt weer mooi weer![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:29 schreef Vhiper het volgende:
[..]
![]()
TS, naar je huisarts dus! Heb je inderdaad een keelontsteking, ben je met een antibioticakuurtje binnen een paar dagen van de pijn af
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:50 schreef Laniboekje het volgende:
Mja, dus de pijn was niet meer te houden. Ik naar de huisarts toe vanochtend, hij had me natuurlijk binnen 4 minuten afgewimpeld met: Keelbogen zijn ontstoken, geen keelontsteking, maar virus. Gefeliciteerd, hier zit je 10-14 dagen aan vast met koorts en antibiotica helpt niet. Hier, brufen tegen de pijn. Dag!
![]()
Bananen zijn op het moment top =Dquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:35 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Dat zij die van mij ook, waarop ik zei 'Maar ik moet van het weekend eigenlijk wel weg ...' En toen kreeg ik zo'n antibioticakuur van ehm. (Van die gele pillen shit.) Voelde me na 3/4 dagen weer top.
En trouwens mietje, niet janken, ik had het hetzelfde, en leef ook nog.![]()
Brrr, een edit; try es bananen te eten? In plakjes? Dat ging bij mij best goed.
Voel je je ook moe en lusteloos? Dan zou het Pfeiffer kunnen zijn...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bananen zijn op het moment top =D
Maar ik kan geen antibiotica krijgen, want het is geen keelonsteking. Iets anders vaags.. Ik overleef het wel, beetje zielig doen en je stiefma zorgt goed voor je![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |