Good luck!quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:07 schreef -Trinity- het volgende:
'Middag. Zometeen solliciteren! Wish me luck guys!
luck!quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:07 schreef -Trinity- het volgende:
Veel gelukquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:07 schreef -Trinity- het volgende:
WISH YA LUCK!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:07 schreef -Trinity- het volgende:
Drogisterijquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:10 schreef Chanandler het volgende:
Waar ga je solliciteren eigenlijk?
doen vast een proefje met je.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:13 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Drogisterij. Zaterdagbaantje.
Thanks all!
quote:
wil ik ook.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:24 schreef saaw het volgende:
[..]
laat me
* saaw giet nog een kopje koffie achterover
succes dermee.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:27 schreef the_legend_killer het volgende:
mensen ik ga me eens aankleden en dan wat rond rijden in de auto want ik verveel me
ik doe mee.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:29 schreef B_BOY het volgende:
doen jullie allemaal al mee aan whatpulse? zo nee meedoen
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #33
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:32 schreef Eix het volgende:
Goeiemorgen.
Mn voeten doen nog steeds pijn van gister.
op zoek naar een masseur?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:32 schreef Eix het volgende:
Goeiemorgen.
Mn voeten doen nog steeds pijn van gister.
idd lekkah.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:36 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm lekker deense krakeling( zo'n broodje met fruit enzo
)
*doet mee*quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:29 schreef B_BOY het volgende:
doen jullie allemaal al mee aan whatpulse? zo nee meedoen
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #33
Nee.quote:
de mac langer open dan de shoarma zaak wat een kut-shoarma zaak.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee.T gaat wel weer over.
Ik ga s eten maken, heb honger. Gister de hele dag geleeft op 2 broodjes en een hamburger + friet van McDonalds omdat de shoarma zaak dicht was.![]()
![]()
dies wel handigquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:52 schreef saaw het volgende:
waar ik in italie was was een sort mac maar dan lekkerder en je kon er ook bier halenheel handig
was open van 1500 tot 0700, dus elke keer als we uit de irish pub geschopt werden [rond 6] konden we rustig doorlopen
De mac waar ik kom (is dan wel in Duitsland) is 24/7 open.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:49 schreef B_BOY het volgende:
[..]
de mac langer open dan de shoarma zaak wat een kut-shoarma zaak.
Tis wel de lekkerste Shoarma tent van gans Limburg en mogelijk heel Nederland ja!quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:49 schreef B_BOY het volgende:
[..]
de mac langer open dan de shoarma zaak wat een kut-shoarma zaak.
Mên, ik moet mn boeken gaan ophalen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:51 schreef B_BOY het volgende:
benk ik ff weg. valt het topic zo ongeveer dood wat is dit nou mensen? in 1,5 uur 7 posts dat is echt veels te weinig hoe komt dit? wie heeft er een verklaring. ik heb trouwens mijn boekenpakket thuis gekregenleuk hoor.
en ja mag over 45 minute gaan werken.
och en numoet ik van ananas maar weer es komen. omdat hij weer iets met zijn pc heeft. jaja ik kom er al aan dikzak.
Wat verschrikkelijk! 7 posts in 1,5 uur! Dat is toch bijna net zo erg als de vliegramp in Griekenland gisteren.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:51 schreef B_BOY het volgende:
benk ik ff weg. valt het topic zo ongeveer dood wat is dit nou mensen? in 1,5 uur 7 posts dat is echt veels te weinig hoe komt dit? wie heeft er een verklaring. ik heb trouwens mijn boekenpakket thuis gekregenleuk hoor.
en ja mag over 45 minute gaan werken.
och en numoet ik van ananas maar weer es komen. omdat hij weer iets met zijn pc heeft. jaja ik kom er al aan dikzak.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:02 schreef saaw het volgende:
tudududuududududuuuuu
wat een enthousiasme hier op deze mooie maandagmiddag
doe eens blij
je ziet er vast veel leuker uit als je blij doetquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:05 schreef saaw het volgende:
[..]
je ziet er vast veel leuker uit als je blij doet
lach eens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |