Er stond nergens (C) HAHA!!!11quote:
Pauper kindquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:03 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Er stond nergens (C) HAHA!!!11![]()
Tss, leef een beetje met me mee ja. Ben de godganse dag in Heerlen geweest en nu verlang je van me dat ik alles ga teruglezen?quote:
quote:
nou ehm wij waren onze kerst-trip naar amerika aan het plannen en toen kwam TC protesteren en toen zei ik dat ik naar mn schoonoudres moest in canada en toen was iedereen confused en nu blijkt dat ik geen schoonouders heb en ook niet van plan te gaan hebben ivm niet willen trouwen maar dat ik wil half eventueel een klein beetje onderweg ben naar misschien een vriend te hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Tss, leef een beetje met me mee ja. Ben de godganse dag in Heerlen geweest en nu verlang je van me dat ik alles ga teruglezen?![]()
Enigszins.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:10 schreef saaw het volgende:
[..]
nou ehm wij waren onze kerst-trip naar amerika aan het plannen en toen kwam TC protesteren en toen zei ik dat ik naar mn schoonoudres moest in canada en toen was iedereen confused en nu blijkt dat ik geen schoonouders heb en ook niet van plan te gaan hebben ivm niet willen trouwen maar dat ik wil half eventueel een klein beetje onderweg ben naar misschien een vriend te hebben
duidelijk?
Trustenquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:13 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga alvast slapen guys ( en dames) !
Trusten
trustenquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:13 schreef MMaRsu het volgende:
Trusten
Je praat erover alsof wij elkaar al jaren kennen, en je er nu pas achter komtquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:11 schreef Chanandler het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat een vriend van mij -Mo- kent, maar dat ik dat nooit geweten heb![]()
Trustte, ik ga ook zo. Ik ben fucking moe.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:13 schreef MMaRsu het volgende:
Trusten
* spenky leest verhaaltje voorquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:13 schreef MMaRsu het volgende:
Trusten
Jeugdsentiment mên.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:14 schreef MMaRsu het volgende:
Morgen niet vergeten Scooby Doo te kijken!
Morgen half 9 op Sbs 6!!![]()
kandie goedquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je praat erover alsof wij elkaar al jaren kennen, en je er nu pas achter komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |