Hoi mensen,
Een tijdje geleden zette ik voor een kennis wat cd's op een iPod mini. Hij wou later misschien nog een keer een beroep op me doen (hij heeft geen computer
![]()
) en ik had de optie "bibliotheek handmatig beheren" niet aangezet, dus ik liet z'n muziek maar op mijn harde schijf staan om de bibliotheek te behouden.
Gister belde hij, een vriend van hem wou een liedje van zijn ding kopiëren, maar toen ze hem aansloten leek ie leeg te zijn. Ikzelf had hem een keer aangesloten onder mijn moeders Windows account, toen leek ie ook leeg. Toen ik heb onder mijn account aansloot was alles er weer (meen ik te herinneren). Anyway, ik zei dat ik toch de muziek nog had en dat ik het wel weer even erop kon zetten. Dan kon ik meteen die optie aanzetten en zijn muziek deleten.
Toen ik het USB stekkertje inplugde ging het al mis. Behalve dat de mini begon op te laden gebeurde er niks. Vorige keer startte iTunes gewoon op en begon hij te synchroniseren. Op het schermpje flikkeren het menu, "Do not disconnect", en "OK to disconnect" door elkaar heen.
Op verschillende sites vond ik als oplossing te resetten en in Disk Mode te starten. Ik heb hem ondertussen in Disk Mode gekregen en m'n pc opnieuw gestart, maar nog steeds niks. Do not disconnect, terwijl mijn pc hem niet herkent.
Weet iemand wat er aan de hand is, en vooral de oplossing?
[ Bericht 4% gewijzigd door R-Mon op 06-09-2005 15:30:50 ]