abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30310748
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 06:46 schreef tonks het volgende:

[..]

had je wel wat aan de linkjes van nietz?
Ja daar moet ik hem nog voor bedanken, bij deze dan. Maar dat ziet er allemaal best ingrijpend uit. Ipod formatteren en weer opnieuw nieuwe dingen op zetten.
Ik heb zowieso niet zoveel verstand ervan, ik wacht eerst even een gekopieerde versie van Widows XP af, kijken od dat gaat lukken, anders kan ik altijd nog de wat ingrijpendere software methodes uitvoeren.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_30313090
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:46 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Ik sta in computer winkel.
* Wat zit erop?
Verkoper: Windows
*Ja dan is het goed.

Wist ik veel van mass device storage huppelde pup en dat er toch nog een product van Apple uit zou komen wat ook echt de moeite waard is om te kopen.
Hehe, je moet gewoon niet naar verkopers luisteren. Die hebben 1 doel: verkopen

Op de website van Apple staat het ook duidelijk: WIndows 2000 en Windows XP
pi_30316569
Heb je een DVD-brander? Dan zou ik gewoon een DVD vullen met muziek en naar iemand gaan die wel XP heeft en het dan op je iPod zetten. Het is een tikkeltje omslachtig maar je hebt dan iig voorlopig muziek op je iPod.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:55:38 #279
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_30319109
Hoi mensen,

Een tijdje geleden zette ik voor een kennis wat cd's op een iPod mini. Hij wou later misschien nog een keer een beroep op me doen (hij heeft geen computer ) en ik had de optie "bibliotheek handmatig beheren" niet aangezet, dus ik liet z'n muziek maar op mijn harde schijf staan om de bibliotheek te behouden.

Gister belde hij, een vriend van hem wou een liedje van zijn ding kopiëren, maar toen ze hem aansloten leek ie leeg te zijn. Ikzelf had hem een keer aangesloten onder mijn moeders Windows account, toen leek ie ook leeg. Toen ik heb onder mijn account aansloot was alles er weer (meen ik te herinneren). Anyway, ik zei dat ik toch de muziek nog had en dat ik het wel weer even erop kon zetten. Dan kon ik meteen die optie aanzetten en zijn muziek deleten.

Toen ik het USB stekkertje inplugde ging het al mis. Behalve dat de mini begon op te laden gebeurde er niks. Vorige keer startte iTunes gewoon op en begon hij te synchroniseren. Op het schermpje flikkeren het menu, "Do not disconnect", en "OK to disconnect" door elkaar heen.

Op verschillende sites vond ik als oplossing te resetten en in Disk Mode te starten. Ik heb hem ondertussen in Disk Mode gekregen en m'n pc opnieuw gestart, maar nog steeds niks. Do not disconnect, terwijl mijn pc hem niet herkent.

Weet iemand wat er aan de hand is, en vooral de oplossing?

[ Bericht 4% gewijzigd door R-Mon op 06-09-2005 15:30:50 ]
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  Redactie Games dinsdag 6 september 2005 @ 17:36:39 #280
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_30326434
Is het trouwens de bedoeling dat die dinger binnen een week leeg zijn, ook al gebruik je em niet

Nou weet ik ook wel dat die batterij leeg loopt, maar ik had niet verwacht (nadat ik em volgeladen heb) dat dat ding na een week "uitgestaan" te hebben vervolgens weer begint te mekkeren over stroom...

Je zou verwachten dat ie het langer volhoudt, m'n telefoon kan ook enkele weken zonder stroom en alsnog kan ik em aanzetten, met een redelijke volle batterijstatus.

15 uur luisteren haal ik overigens wel, dat heb ik tijdens de vakantie wel ervaren...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:39:28 #281
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_30326527
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is het trouwens de bedoeling dat die dinger binnen een week leeg zijn, ook al gebruik je em niet
Ja. Het geheugen blijft altijd onder stroom waardoor je meteen weer verderspelen kunt. Echt 'uit' gaat een iPod niet.
Ik ga naar huis.
  Redactie Games dinsdag 6 september 2005 @ 17:48:43 #282
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_30326783
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:39 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ja. Het geheugen blijft altijd onder stroom waardoor je meteen weer verderspelen kunt. Echt 'uit' gaat een iPod niet.
Ah, ok explains a lot...

Toch wel jammer dan dat ze niet naar andere handheld apparaten hebben gekeken, (een mobiele telefoon, PDA en Gameboy kun je immers ook gewoon helemaal "uitschakelen")
Had me echt geen ruk geboeit als dat ding opnieuw moest "booten", als dat energie bespaart...
Nu moet je voor die ene dag in de week reizen telkens dat ding weer 5 uur in de lader gooien..
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:50:38 #283
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30326830
Vind ik ook een nadeel, maar goed als je het weet hou je er rekening mee...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Redactie Games dinsdag 6 september 2005 @ 18:06:37 #284
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_30327147
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:50 schreef HeatWave het volgende:
Vind ik ook een nadeel, maar goed als je het weet hou je er rekening mee...
Ja, nu moet je wel.. of ik zit daalijk gewoon 3 uur in de trein zonder muziek... zowieso is zo'n rit al vreselijk en dan geen muziek erbij

Uiteindelijk weegt de hoeveelheid en variatie aan muziek die je mee kan nemen, dan nog wel hoger dan dit gebrek. Maar één van de redenen waarom ik de IPod had gekocht, was toch wel dat het ding een redelijke afspeelduur moest hebben, in de veronderstelling dat ie ook wel "uit" kon.

Maar goed, ik vind dit eigenlijk behoorlijk slecht van Apple...
Lijkt me juist één van de meest belangrijkste functionele aspecten van een handheld/mobiel apparaat i.v.m energiebesparing.

Verder prima apparaat, daar niet van..
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:14:17 #285
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30327308
Tja, ik snap het ook niet helemaal. Het opstarten is zo wel sneller inderdaad en het zou best als standaard mogen staan zo. Maar de echte "uit" functie zou er wel moeten zijn.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:17:21 #286
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_30327382
Volgens mij was er een of andere obscure knoppencombinatie waarmee de iPod wel echt uit te zetten was, ik kan hem alleen zo niet terugvinden. .
Ik ga naar huis.
  Redactie Games dinsdag 6 september 2005 @ 19:51:50 #287
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_30330366
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:17 schreef nietzman het volgende:
Volgens mij was er een of andere obscure knoppencombinatie waarmee de iPod wel echt uit te zetten was, ik kan hem alleen zo niet terugvinden. .
Klinkt als, je zet em uit en vervolgens is het apparaat niet meer te reanimeren...
pi_30333291
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:51 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Klinkt als, je zet em uit en vervolgens is het apparaat niet meer te reanimeren...
Hahaha idd

Ik wil er trouwens nog wel zo'n stekker bij dat hij gewoon in het stopcontact opgeladen kan worden. Is voor op vakantie toch het handigst lijkt me, ik neem echt niet altijd mijn laptop mee
Let's plant a tree
pi_30342646
Tja die batterij, ik vertrouw hem niet (iPod mini). Als ie aan het laden is, gaat de batterij meter tot het einde. Als ik hem vervolgens ga gebruiken zit ie niet meer tot het einde (vrijwel direct). Vond ik al vaag. Een vriend van me bleek het ook te hebben. Verder had ik hem bijna niet meer gebruikt (ik praat over een dag) bij elkaar hooguit 2 uur. Zit de batterij nog net meer dan de helft vol.
Ik zet dus ook een groot vraagteken of ik de 10uur ga halen.
Ik ga hem nog eens proberen als ie leeg is met hem dan op te laden, want ik had hem uit verpakking gehaald, toen tot vol opgeladen.
In ieder geval heb ik dr tot nu toe geen goed gevoel bij wat batterij betreft.
Verder is het echt een topapparaatje en de verkoopster is zelfs nog zo vriendelijk geweest een doosje erbij te doen met een remote+headset. Maar goed dat is hun fout geweest maar dat is wel mijn mazzel .
  woensdag 7 september 2005 @ 19:22:43 #290
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_30362550
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:55 schreef R-Mon het volgende:
...
Iemand? Of kan ik hem vertellen dat ie simpelweg kapot is?
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  woensdag 7 september 2005 @ 20:57:32 #291
57434 Marloes
Digital Love
pi_30366119
Goed, ik heb dus een ipod (hoe verrassend).

Ik heb een 6gb schijf en wil er graag wat bestandjes opzetten, maar als ik mijn ipod in m'n computer doe herkent hij hem niet, dwz dat ik er bij ''mijn computer'' niet op kan klikken om er dingen naar te knippen en te plakken zeg maar (ik ben geen nerd dus graag in begrijpelijke taal ).

Wie kan me helpen!!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  woensdag 7 september 2005 @ 20:59:47 #292
67643 iDex
opdondertje
pi_30366203
hmz je moet hem eerst formateren via de software toch? als je dat op windows wilt zien...
pi_30366332
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nieuwe iPod mini met kleurenscherm en flashgeheugen
http://www.tweakers.net/nieuws/38803
geruchten
http://www.tweakers.net/nieuws/38863
pi_30367323
Die iPod nano is wel erg sweet hoor !
We'll keep on whispering our mantras.
pi_30368184
Wel sweet maar alleen in zwart en wit.... ik vind juist die kleurtjes zo leuk bovendien is hij duurder
Let's plant a tree
pi_30368238
zag die nano net: nice
  woensdag 7 september 2005 @ 21:46:04 #297
128610 Donkey_
Are We There Yet?
pi_30368351

[ Bericht 100% gewijzigd door Donkey_ op 07-09-2005 21:48:18 ]
  woensdag 7 september 2005 @ 21:46:18 #298
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30368361
Mijn iPod (3rd gen 10 GB) is nu helemaal gaar. De accu is soms al na 30 minuten leeg. hij ladt sowieso nooit meer volledig op. Hij heeft overigens nooit de 8 uur spelen gehaald. Ik wil de accu wel laten verwisselen, maar heeft dit nog zin. Hij is 2 jaar oud en dus geen garantie meer. En hoe duur is zoiets?
pi_30368469
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:46 schreef Aventura het volgende:
Mijn iPod (3rd gen 10 GB) is nu helemaal gaar. De accu is soms al na 30 minuten leeg. hij ladt sowieso nooit meer volledig op. Hij heeft overigens nooit de 8 uur spelen gehaald. Ik wil de accu wel laten verwisselen, maar heeft dit nog zin. Hij is 2 jaar oud en dus geen garantie meer. En hoe duur is zoiets?
Bij apple duur, maar als je iemand kent die handig is met electronica kan die hem misschien vervangen een nieuwe accu is rond de 30/40 euro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')